یک نشت بزرگ به تازگی تعداد زیادی از مشخصات OnePlus12 را فاش کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی یک نشت بزرگ به تازگی تعداد زیادی از مشخصات OnePlus12 را فاش کرد
همراه ما باشید

OnePlus به تازگی Nord 3 خود را معرفی کرده است و هنوز نیم سال دیگر برای پرچمدار بعدی باقی مانده است. شما انتظار دارید که شایعات پیرامون OnePlus 12 در این مرحله خشک باشد. با این حال، وارد Smartprix (همکاری با OnLeaks) با تعدادی از مشخصات لو رفته برای OnePlus 12 شوید. آنها به یک دستگاه بسیار قدرتمند اشاره می کنند.

دستگاه OnePlus دیگری وجود دارد که باید درباره آن بدانید. این OnePlus Nord N30 است. این یک جانور میان رده است، و Android Headlines این امتیاز را داشت که آن را بررسی کند. این یک گوشی با عملکرد روان با صفحه نمایش زیبا، بلندگوهای عالی و آخرین نسخه OxygenOS است. در بررسی ما 5/5 ستاره گرفت که می توانید همینجا بخوانید.

مشخصات OnePlus 12 به تازگی فاش شده است

مانند هر نشتی (مخصوصاً در مورد دستگاهی که هنوز راه اندازی نشده است)، باید آن را با مقداری نمک همراه کنید. این احتمال وجود دارد که چیزی از هم اکنون تا راه اندازی آن تغییر کند.

با شروع کار با صفحه نمایش، وان پلاس نمایشگرهای چشمگیری را در گوشی های خود قرار می دهد و این یکی تفاوتی نخواهد داشت. به نظر می رسد این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی 2K AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. همچنین می‌تواند دارای فناوری LTPO باشد که هنگام مشاهده یک تصویر استاتیک، نرخ تازه‌سازی را بسیار پایین می‌آورد.

با رفتن به قسمت داخلی، وان پلاس 12 به احتمال زیاد از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده خواهد کرد. این آخرین و قدرتمندترین پردازنده کوالکام خواهد بود. ما انتظار داریم که با 16 گیگابایت رم LPDDR5X و 256 گیگابایت حافظه UFS 4.0 پشتیبانی شود. ما مطمئن نیستیم که یک نسخه 512 گیگابایتی وجود خواهد داشت یا خیر، اما، امیدواریم، یک نسخه وجود داشته باشد.

در مورد باتری، وان پلاس قرار است یک باتری بزرگتر 5400 میلی آمپر ساعتی را در این گوشی قرار دهد. این باتری 8 درصد بزرگتر از باتری های استاندارد 5000 میلی آمپر ساعتی است که در پرچمداران و میان رده های جاه طلب می بینیم. در مورد شارژ، OnePlus 12 می تواند دارای شارژ سریع سیمی 100 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی باشد.

حالا دوربین این فاش نشان می دهد که OnePlus 12 دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی همراه با یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین زوم اپتیکال 3X است. این دوربین همچنین دارای نام تجاری Hasselblad خواهد بود. در جلو، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی وجود دارد.

به نظر می رسد وان پلاس 12 با اندروید 14 خارج از جعبه عرضه خواهد شد. با آن، این گوشی آخرین نسخه OxygenOS را دریافت خواهد کرد. از دیگر ویژگی های فاش شده می توان به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و نوار لغزنده هشدار اشاره کرد.

تا اینجای کار، به نظر می رسد وان پلاس 12 یکی از قدرتمندترین گوشی های سال 2024 خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی باید چشمانمان را باز نگه داریم.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/kYbeNZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *