رندرهای فاش شده وان پلاس 12، ارتقای بزرگ دوربین را نشان می دهد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

رندر OnePlus 12 لو رفت

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • رندرهای OnePlus 12 به بیرون درز کرده است که نمونه آزمایشی پرچمدار 2024 را به نمایش می گذارد.
  • در حالی که به نظر می رسد زبان طراحی یکسان است، بزرگترین تغییر قابل مشاهده دوربین زوم پریسکوپ در پشت تلفن است. در جلو، دوربین سلفی اکنون در مرکز قرار گرفته است.
  • انتظار می رود وان پلاس 12 در دسامبر 2023 در چین عرضه شود و در اوایل سال 2024 عرضه جهانی شود.

وان پلاس گوشی زیبایی را در قالب وان پلاس 11 با ترکیبی عالی از مشخصات و طراحی کنار هم قرار داده است. ما اکنون منتظر OnePlus 12 هستیم که انتظار می‌رود بر اساس پایه‌های OnePlus 11 ساخته شود و برخی مشخصات کلیدی را بهبود بخشد. اکنون رندرهای OnePlus 12 به بیرون درز کرده است که یکی از به‌روزرسانی‌های مهمی را که در پرچمدار سال 2024 OnePlus انتظار داریم تأیید می‌کند.

افشاگر پرکار OnLeaks رندرهای OnePlus 12 را به اشتراک گذاشته است (از طریق Smartprix). اینها پرچمدار آینده را در تمام شکوه خود به نمایش می گذارند.

رندر 3 وان پلاس 12 لو رفت

توجه داشته باشید که اینها رندرهای CAD معمولی نیستند که OnLeaks اغلب به اشتراک می گذارد، بلکه رندرهایی هستند که بر اساس تصاویر واقعی یک نمونه آزمایشی ساخته شده اند. به این ترتیب، این احتمال وجود دارد که OnePlus چندین نمونه اولیه برای OnePlus 12 با طراحی های مختلف ساخته باشد و در پایان آنها طراحی متفاوتی را انتخاب کنند.

رندر 4 وان پلاس 12 لو رفت

از این رندرها، می‌توان دید که OnePlus 12 تا حد زیادی زبان طراحی OnePlus 11 را حفظ کرده است. بزرگترین تغییر قابل مشاهده در جزیره دوربین است، جایی که می‌توانیم دوربین زوم پریسکوپ را علاوه بر دوربین‌های معمولی اولیه و فوق عریض ببینیم. این به خوبی با اطلاعات فاش شده قبلی مطابقت دارد که به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین زوم پریسکوپ 64 مگاپیکسلی در OnePlus 12 اشاره کرده بودند.

رندر 1 وان پلاس 12 لو رفت

در مقایسه با OnePlus 11، این رندرهای OnePlus 12 نشان می دهد که فلاش LED به خارج از جزیره دوربین منتقل می شود، احتمالاً به دلیل محدودیت فضا از لنز زوم پریسکوپ.

تغییر قابل توجه دیگر این است که دوربین جلو به جای قرار گرفتن در گوشه سمت چپ بالا در مرکز قرار می گیرد. این فاش همچنین به حاشیه‌های باریک‌تر گوشی جدید اشاره می‌کند.

از دیگر مشخصات شایعه شده وان پلاس 12 می توان به صفحه نمایش 6.7 اینچی QHD OLED با نرخ رفرش 120 هرتز، پردازنده جدید Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سیمی 100 واتی اشاره کرد. انتظار می رود این دستگاه در ماه دسامبر در چین معرفی شود و انتظار می رود در اوایل سال 2024 عرضه جهانی شود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/SwX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *