بهترین وب سایت های رایگان ترجمه زبان

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی بهترین وب سایت های رایگان ترجمه زبان همراه ما باشید

گاهی اوقات، باید یک متن یا یک سند را به زبان دیگری ترجمه کنیم. در چنین حالتی، ما به دنبال ابزارهایی هستیم که به ما کمک کنند متن یا سند خود را به صورت رایگان از یک زبان به زبان دیگر ترجمه کنیم. در این مقاله، برخی از بهترین وب سایت های ترجمه رایگان به زبان را فهرست می کنیم.

بهترین وب سایت های ترجمه رایگان زبان

بهترین وب سایت های رایگان ترجمه زبان

این بهترین وب‌سایت‌های ترجمه رایگان زبان برای دانشجویان و همچنین افراد حرفه‌ای مفید هستند. برای مثال، اگر معلم هستید، می‌توانید با کمک این وب‌سایت‌های رایگان، آزمون‌هایی به زبان‌های مختلف، مثلاً به زبان انگلیسی و به زبان محلی خود ایجاد کنید.

اگر مترجم هستید، می توانید از این ابزارها نیز استفاده کنید. اما یک نکته را در نظر داشته باشید که این ابزارها از زبان ماشین استفاده می کنند. از این رو، ممکن است تغییراتی در نتیجه خود مشاهده کنید. بنابراین، بهتر است برای کار ترجمه خود از ابزارهای هوش مصنوعی ترجمه به کمک رایانه (CAT) رایگان استفاده کنید.

در این مقاله در مورد وب سایت های ترجمه رایگان زبان زیر صحبت خواهیم کرد:

  1. مترجم گوگل
  2. مترجم مایکروسافت بینگ
  3. ترجمه Yandex
  4. مترجم دیکشنری کالینز
  5. مترجم DeepL

بیا شروع کنیم.

1] مترجم گوگل

 

Google Translate یک وب سایت ترجمه آنلاین محبوب است. به صورت رایگان برای همه کاربران در دسترس است و از بیش از 100 زبان پشتیبانی می کند. Google Translate چهار گزینه زیر را برای ترجمه زبان ارائه می دهد:

  • متن
  • تصاویر
  • اسناد
  • وب سایت ها

مترجم گوگل

گزینه Text به شما امکان می دهد متن را بنویسید و آن را به زبان مورد نظر ترجمه کنید. پس از ورود به وب سایت رسمی گوگل ترنسلیت، زبان مبدأ و مقصد را انتخاب کرده و متن مورد نظر را برای ترجمه وارد کنید. به‌طور پیش‌فرض، زبانی را که تایپ می‌کنید به‌طور خودکار تشخیص می‌دهد، اما می‌توانید زبان مبدأ را نیز به صورت دستی انتخاب کنید. در Google Translate می‌توانید تنها حداکثر تا 5000 کاراکتر را همزمان ترجمه کنید.

برگه های Images، داکیومنتs و Websites به شما امکان می دهند به ترتیب تصاویر، اسناد و وب سایت ها را ترجمه کنید.

2] مترجم بینگ مایکروسافت

مترجم مایکروسافت بینگ

مترجم بینگ یک وب سایت ساده است که به شما امکان می دهد متن را از یک وب سایت به وب سایت دیگر ترجمه کنید. همچنین از بیش از 100 زبان پشتیبانی می کند و دارای ویژگی تشخیص خودکار برای تشخیص خودکار زبان مبدا است. با این حال، شما همچنین می توانید زبان مبدأ را به صورت دستی انتخاب کنید. ترجمه متن با استفاده از مترجم مایکروسافت بینگ آسان است. از وب سایت رسمی دیدن کنید، زبان مبدأ و مقصد را انتخاب کنید و شروع به تایپ یا چسباندن متن کنید.

می توانید متن ترجمه شده را ویرایش، گوش دهید یا کپی کنید. به شما امکان می دهد تا 1000 کاراکتر را در یک زمان ترجمه کنید.

3] Yandex Translate

Yandex Translate یک وب سایت ترجمه آنلاین رایگان است که بیش از 100 زبان را پشتیبانی می کند. به ویژگی های ارائه شده توسط Yandex Translate نگاهی بیندازید:

  • بیش از 100 زبان را پشتیبانی می کند
  • از ترجمه وب سایت پشتیبانی می کند
  • از آپلود سند پشتیبانی می کند
  • همچنین می توانید از Yandex Translate برای ترجمه متن در تصاویر استفاده کنید

مترجم Yandex

برای استفاده از این ترجمه Yandex، از وب سایت رسمی آن بازدید کنید. اکنون، برگه Text را انتخاب کرده و در فضایی که در آنجا قرار داده شده است، شروع به تایپ کنید. پس از آن زبانی را که می خواهید متن را به آن ترجمه کنید انتخاب کنید. به طور پیش فرض، گزینه Auto Detect روشن است. بنابراین، با شروع تایپ کردن، زبان را به طور خودکار تشخیص می دهد. با شروع تایپ کردن، متن را به طور خودکار ترجمه می کند. با استفاده از Yandex Translate می توانید تا 10000 کاراکتر را همزمان ترجمه کنید.

اگر می خواهید یک وب سایت یا یک صفحه وب را ترجمه کنید، برگه سایت ها را انتخاب کنید و سپس پیوند وب سایت را جایگذاری کنید. پس از آن، روی دکمه Go (نماد فلش) کلیک کنید. یک برگه جدید در مرورگر وب شما باز می شود که در آن نسخه ترجمه شده وب سایت یا صفحه وب را خواهید دید.

همچنین می توانید یک سند را برای تبدیل آن به زبان مورد نظر آپلود کنید. برای این کار، برگه اسناد را انتخاب کنید و سپس سند را در قالب پشتیبانی شده آپلود کنید. برگه تصاویر را انتخاب کنید و تصویری را که می خواهید به زبان دیگری تبدیل کنید آپلود کنید.

4] مترجم دیکشنری کالینز

مترجم دیکشنری کالینز

مترجم دیکشنری کالینز یکی دیگر از وب سایت های ترجمه رایگان زبان است. این برنامه از بیش از 30 زبان پشتیبانی می کند و دارای یک گزینه تشخیص خودکار برای زبان مبدأ است. متن را به صورت خودکار به زبان مورد نیاز ترجمه نمی کند. باید روی دکمه TRANSLATE کلیک کنید. این به شما امکان می دهد تا حداکثر 5000 کاراکتر را در یک زمان ترجمه کنید. می توانید به این وب سایت ترجمه رایگان در collinsdictionary.com دسترسی داشته باشید.

5] مترجم DeepL

مترجم DeepL

DeepL Translator از 31 زبان برای ترجمه پشتیبانی می کند. بنابراین، تنها در صورتی می‌توانید از آن استفاده کنید که DeepL Translator زبانی را که می‌خواهید متن یا سند خود را به آن تبدیل کنید، پشتیبانی کند. می توانید متن را بنویسید، متن را جایگذاری کنید یا سندی را در قالب پشتیبانی شده برای ترجمه آپلود کنید.

این به شما امکان می دهد تا حداکثر 1500 کاراکتر را در یک زمان بدون ثبت نام ترجمه کنید. اگر در وب سایت آن ثبت نام کنید، می توانید حداکثر 5000 کاراکتر را در یک زمان ترجمه کنید. برای استفاده از DeepL Translator از deepl.com دیدن کنید.

امیدوارم کمک کند.

آیا DeepL بهتر از Google Translate است؟

DeepL Translator یک مترجم آنلاین خوب است. اما اگر آن را با Google Translate مقایسه کنید، فاقد بسیاری از ویژگی های Google Translate است، مانند ترجمه تصویر و ترجمه وب سایت. علاوه بر این، Google Translate از بیش از 100 زبان پشتیبانی می کند، در حالی که DeepL Translator حدود 30 زبان را پشتیبانی می کند. اگر می خواهید این دو را از نظر دقت مقایسه کنید، باید از هر دو استفاده کنید و سپس تصمیم خود را بگیرید.

چگونه ترجمه رایگان دریافت کنیم؟

می توانید از هر یک از ابزارهای رایگان ترجمه زبان آنلاین موجود استفاده کنید. گوگل ترنسلیت و مایکروسافت بینگ ترنسلیت محبوب ترین وب سایت های ترجمه هستند.

خواندن بعدی: بهترین برنامه‌های مترجم رایگان برای Windows.

امیدواریم از این مقاله بهترین وب سایت های رایگان ترجمه زبان مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/aLMjlo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *