شما به ما گفتید: اکثر شما با یک افزایش کوچک قیمت پیکسل 8 خوب هستید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

Pixel 8 Pro 5K1 با مقیاس ۱

ما یک نظرسنجی در مقاله خبری خود ارسال کردیم و نظر شما را در مورد افزایش قیمت ظاهری پیکسل 8 جویا شدیم. خوب، نتایج مشخص شده است، و این چیزی است که شما به ما گفتید.

نظر شما در مورد این افزایش قیمت آشکار پیکسل 8 چیست؟

نتایج

تقریباً 900 رای در این نظرسنجی شمارش شد و محبوب‌ترین پاسخ این بود: “من با 50 دلار بیشتر خوب هستم اما 100 دلار بیشتر ندارم.” 50.3 درصد از پاسخ‌دهندگان این گزینه را انتخاب کردند، که نشان می‌دهد بسیاری از مردم احساس می‌کنند پیکسل 8 همچنان یک معامله خوب با قیمت 649 دلار خواهد بود.

در رتبه دوم “من با پرداخت حتی 50 دلار بیشتر خوب نیستم” بود که 26 درصد از آرا را به خود اختصاص داد. در نهایت، 23.7٪ از خوانندگان نظرسنجی گفتند که با پرداخت 50 دلار بیشتر خوب هستند اما 100 دلار بیشتر پرداخت نمی کنند.

در مجموع، این بدان معناست که تقریباً سه چهارم پاسخ دهندگان با حداقل افزایش قیمت 50 دلاری خوب هستند. همچنین به نظر می‌رسد که افزایش قیمت تا حدی با برخی به‌روزرسانی‌های شایعه شده، مانند اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک، سنسور دوربین اصلی ارتقا یافته و نرخ تازه‌سازی بالاتر جبران شود.

سپس دوباره، واضح است که اکثریت قریب به اتفاق شما با افزایش قیمت 100 دلاری مشکلی ندارید. این نشان می‌دهد که اگر گوگل به قیمت ۶۹۹ دلار فکر می‌کند، بهتر است به‌روزرسانی‌های بیشتری برای پیکسل استاندارد ارائه دهد.

نظرات

  • خاکستری: بستگی به ارزش معامله Pixel 7 Pro من دارد.
  • در Fla: هر پیکسل تا به امروز مشکلات بزرگی داشته است. کاهش قیمت واقعی تر خواهد بود.
  • lysak: بهتر است حتی بیشتر پرداخت کنید، اما پنل OLED باید با نرخ PWM فرکانس بالا باشد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/giDkxu
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *