سری گلکسی اس 24 ممکن است دوربین سلفی بهتری نداشته باشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی سری گلکسی اس 24 ممکن است دوربین سلفی بهتری نداشته باشد
همراه ما باشید

سامسونگ یک رویداد بزرگ راه اندازی سخت افزار را برای چهارشنبه، 26 جولای برنامه ریزی کرده است. این شرکت در این رویداد تاشوها، تبلت ها و ساعت های هوشمند جدیدی را عرضه خواهد کرد. اما در پشت صحنه، در حال حاضر روی پرچمداران نسل بعدی Galaxy S خود کار می کند. سری گلکسی اس 24 با چند ارتقا سخت افزاری نسبت به گلکسی اس 23 امسال در اوایل سال 2024 وارد بازار خواهد شد. متأسفانه، شرکت کره ای ممکن است دوربین سلفی را ارتقا ندهد.

منابع به GalaxyClub گفته اند که گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا از همان دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی موجود در گلکسی اس 23 سه گانه استفاده خواهند کرد. این دوربین جدید با وضوح بدون تغییر نیست، اما خود سنسور بدون تغییر باقی می‌ماند. بدون تغییر ما در مورد سنسور سامسونگ S5K3LU صحبت می کنیم که دارای پیکسل 1.12 میکرومتر و دیافراگم f/2.2 است. از PDAF دو پیکسل (فوکوس خودکار تشخیص فاز) پشتیبانی می کند.

این بدان معنا نیست که سری گلکسی اس 24 سلفی های بهتری نسبت به مدل های گلکسی اس 23 که در حال حاضر یکی از بهترین دوربین های گوشی های هوشمند را ارائه می دهند، نمی گیرد. سامسونگ همچنان می تواند کیفیت تصویر را با بهینه سازی های نرم افزاری بهبود بخشد. به هر حال، عکس های خوب ترکیبی از سخت افزار با کیفیت و پردازش نرم افزاری قدرتمند هستند. فقط به این دلیل که ارتقاء قابل توجهی در عکس های سلفی نخواهد بود.

شایان ذکر است که دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی موجود در سری گلکسی S23 نیز نسبتا جدید است. سامسونگ قبل از آن از دوربین سلفی 10 یا 40 مگاپیکسلی در پرچمداران سری گلکسی اس خود برای سه نسل استفاده می کرد. اکنون ممکن است به جای انتخاب چیز جدیدی به دنبال اصلاح حسگر باشد. این یک روش استاندارد برای شرکت کره ای است که از یک دوربین پرچمدار قبل از ارتقاء آن برای چند سال دوباره استفاده کند.

گلکسی اس 24 نیز ممکن است به طور قابل توجهی دوربین های عقب را ارتقا ندهد

این فقط دوربین سلفی نیست که ممکن است در سری گلکسی S24 بدون تغییر باقی بماند. طبق گزارش ها، سامسونگ از دوربین های پشتی نیز استفاده مجدد خواهد کرد. حسگر 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 که در گلکسی اس 23 اولترا معرفی شد، انتظار می‌رود سال آینده با گلکسی اس 24 اولترا بازگردد. لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی نیز ممکن است بدون تغییر باقی بماند، و همینطور دوربین زوم 3 برابری.

در همین حال، اگر شایعات اولیه درست از آب درآیند، دوربین زوم 10 برابری ممکن است بهبودهایی داشته باشد. از آنجایی که هنوز چند ماه دیگر به سری Galaxy S24 باقی مانده است، باید در مورد صحت این اطلاعات محتاط باشید. وقتی بیشتر بدانیم به شما اطلاع خواهیم داد. در حال حاضر، منتظر رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ در چند روز دیگر باشید.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tfguoi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *