مشخصات Pixel 8 Pro به تازگی در توییتر فاش شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی مشخصات Pixel 8 Pro به تازگی در فاش شد
همراه ما باشید

هنوز چند ماه تا رونمایی نهایی از گوشی‌های پیکسل 8 گوگل فاصله داریم. با این حال، ما انواع درز و شایعات در مورد این پرچمداران آینده را دنبال می کنیم. به لطف یک توییت از Yogesh Brar (از طریق Phone Arena)، ما برخی از مشخصات لو رفته برای Pixel 8 Pro را داریم.

ما انتظار داریم که به‌روزرسانی‌های معمولی با گوشی‌های پیکسل 8 انجام شود. آنها از آخرین تراشه Google Tensor استفاده خواهند کرد و بهبودهایی را در دوربین ها به ارمغان خواهند آورد. همراه با آن‌ها، آن‌ها با اندروید 14 عرضه خواهند شد. در حالی که منتظر عرضه گوشی هستیم، قطعا اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی ها به دست خواهیم آورد.

در اینجا برخی از مشخصات فاش شده پیکسل 8 پرو را مشاهده می کنید

Pixel 8 Pro در میان گوشی‌های پریمیوم‌تر خواهد بود. بنابراین، مشخصات قوی‌تر از آنچه در پیکسل 8 معمولی خواهیم دید، خواهد بود.

در مورد فاش شدن این خبر، برار بیان می‌کند که پیکسل 8 پرو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی HDQ+ OLED با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. در این فاش همچنین آمده است که از فناوری LTPO استفاده خواهد کرد. با استفاده از این فناوری، در صورتی که کاربر به تصویر ثابت نگاه کند، نرخ رفرش گوشی به عدد بسیار پایینی کاهش می یابد. این می تواند منجر به صرفه جویی در باتری شود.

در مورد قطعات داخلی، توییت می گوید که از Tensor G3 با تراشه امنیتی Titan استفاده خواهد کرد و این جای تعجب ندارد. گفته می‌شود که از 12 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌شوند. آن‌ها مشابه چیزی هستند که در پیکسل 7 پرو دیدیم. با این حال، پیکسل 7 پرو دارای نسخه 512 گیگابایتی بود.

با حرکت روی دوربین ها، به نظر می رسد که این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 64 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی خواهد بود. در جلو، ما به یک دوربین 11 مگاپیکسلی جلو نگاه می کنیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  توییتر از شما می خواهد که برای ارسال DM های بیشتر پول بپردازید

در مورد باتری، نشت نشان می دهد که کمی کوچکتر از 5000 میلی آمپر ساعت استاندارد خواهد بود. به باتری 4950 میلی آمپر ساعتی با شارژ 27 واتی اشاره می کند.

وقتی گوشی‌های پیکسل 8 عرضه می‌شوند، انتظار داریم این تلفن‌ها کمی گران‌تر از آنچه در پیکسل 6 و پیکسل 7 دیدیم، باشند. شایعه‌ای به قیمت 649 دلار پیکسل 8 اشاره می‌کند. این یک افزایش 50 دلاری نسبت به آنچه در سال های اخیر شاهد بودیم است. ما مطمئن نیستیم که Pixel 8 Pro چقدر قیمت دارد، اما انتظار داریم که مشابه باشد.

فقط بدانید که همه اینها مشخصات لو رفته است، بنابراین شما می خواهید آنها را با یک دانه نمک همراه کنید.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/YDFVVm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *