بهترین کوتاه کننده لینک مجاز برای کسب درآمد

زمان مطالعه: 5 دقیقه

سایت های کوتاه کننده لینک به سرویس هایی گفته میشود که لینک های طولانی را به لینک کوتاه تبدیل میکنند. در این مقاله میخواهیم بهترین کوتاه کننده لینک مجاز با قابلیت کسب درآمد و ویرایش لینک را به شما معرفی کنیم.

وبسایت رایگان کوتاه کننده لینک همراه با کسب درآمد

آیا تا به حال لینکی را در شبکه‌های اجتماعی مانند واتساپ و تلگرام برای دوستان خود ارسال کرده‌اید؟ یا تجربه اشتراک گذاری لینک‌ها در انجمن‌ها را دارید؟ بدون شک استفاده از لینک‌ها برای ارتباط و تعامل با مخاطبین کاربردهای زیادی دارد. اما نباید از مشکلات انتشار مستقیم پیوندهای موجود در دنیای وب چشم پوشی کنیم.

اگر شما نیز می‌خواهید لینک‌هایتان را با ظاهری زیبا به اشتراک بگذارید، می‌توانید از سرویس‌های کوتاه کننده لینک استفاده کنید. اما مساله زمانی جالب‌تر خواهد شد که بدانید می‌توان از این روش درآمدزایی هم کرد. چه چیزی بهتر از این که هم به هدف خود برسید و هم درآمدزایی کنید؟

کوتاه کننده لینک چیست و چه کاربردی دارد؟

حتما تا به حال با ظاهر زشت لینک‌هایی که به صورت مستقیم به اشتراک گذاشته شده‌اند، مواجه شده‌اید. اما چگونه می‌توان ظاهر ناپسند این پیوندها را سر و سامان داد؟

برای زیباتر شدن و ظاهر بهتر لینک‌ها، سرویس‌هایی جهت کوتاه کردن آن‌ها به وجود آمده‌اند. این سرویس‌ها به شما کمک می‌کنند تا آدرس صفحات مختلف را با یک نام مختصر در سایر شبکه‌های مجازی و یا دنیای وب منتشر کنید. به این ترتیب می‌توانید یک آدرس خلاصه و مختصر برای کاربران و مخاطبین خود بسازید.

اکنون که با سرویس‌های کوتاه کننده لینک آشنا شدید، شاید با خود سوال کنید که کاربرد این سرویس‌های آنلاین چیست؟ برای این که با مزایای یک آدرس کوتاه شده آشنا شوید، می‌خواهم در ادامه چند مثال ساده ارائه دهم:

  • فرض کنید بخواهید آدرس یک وبسایت را در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و واتساپ منتشر کنید. بسیاری از مواقع آدرس URL وبسایت‌ها در شبکه‌های مجازی چندین خط را اشغال خواهد کرد.
  • همچنین برخی از وبسایت‌ها با هدف جذب مشتری و افزایش ترافیک سایت، یک استراتژی بازاریابی پیامکی طراحی می‌کنند.
  • از سوی دیگر صاحبین کسب و کارهای اینترنتی، برای انتقال کاربران از اینستاگرام به سایت ممکن است بخواهند لینک خود را در بایو به اشتراک بگذارند.
  • یا حتی افراد زیادی اقدام به انتشار آدرس صفحات سایت خود در کامنت‌ها می‌کنند. از آن جا که در بخش نظرات امکان انتقال مستقیم به سایت وجود ندارد، کاربران باید آدرس را دوباره تایپ کنند.

در همه موارد گفته شده لینک‌هایی که منتشر می‌شوند، باید کوتاه شوند تا ضمن حفظ زیبایی ظاهری، کاربر را از کلیک روی آن منصرف نکنند. به این ترتیب شانس ورود کاربر به آدرس URL شما افزایش خواهد یافت.

همچنین از آنجایی که بسیاری از وبسایت‌های ایرانی از لینک‌های فارسی در ساختار خود استفاده می‌کنند، ضرورت کوتاه کردن آدرس‌ها دوچندان نیز می‌شود. چرا که این آدرس‌ها پس از ارسال در شبکه‌ها و مکان‌های مختلف، به هم ریخته خواهند شد.

چرا نباید از هر وبسایتی برای کوتاه کردن لینک استفاده کرد؟

کافی است که عبارت کوتاه کننده لینک یا معادل انگلیسی آن را در موتور جستجوی خود سرچ کنید. مشاهده می‌کنید که وبسایت‌های زیادی این سرویس و خدمات را به شما ارائه می‌دهند. اما برای حفظ امنیت لینک‌ها هم که شده، بهتر است که به هر سایتی اعتماد نکنید.

باید بدانید که بیشتر وبسایت‌ها و شرکت‌های خارجی که این سرویس را ارائه می‌دهند، فیلتر هستند. به عبارت دیگر شما نمی‌توانید از خدمات این سرویس‌ها برای خلاصه کردن آدرس خود استفاده کنید. همچنین سرویس کوتاه کننده لینک گوگل با آدرس goo.gl که چند سال گذشته توسط خود گوگل غیرفعال شد. اما خوشبختانه سرویس‌های ایرانی جایگزین مناسبی برای این خدمات بوده و توانسته‌اند نیازهای کاربران را برطرف کنند.

اگر شما هم مثل من دوست ندارید مخاطبین‌تان در هنگام ورود به لینک با ارور مواجه شوند، بهتر است به جای استفاده از سرویس‌های خارجی، از سرویس‌های ایرانی استفاده کنید. سوال اینجاست که کدام سرویس دهنده ایرانی بهتر است؟

بهترین سرویس کوتاه کننده لینک ایرانی

تا به این قسمت به اهمیت لینک‌های کوتاه شده پی بردید. همچنین معایب استفاده از یک سرویس دهنده کوتاه کننده لینک خارجی را بررسی کردیم. اگر شما نیز می‌خواهید از یک سرویس ایرانی استفاده کنید، من به شما سایت معتبر پنجیا 5ia.ir را پیشنهاد می‌کنم. بسیاری از کاربران ایرانی از پنجیا برای کوتاه کردن لینک خود استفاده می‌کنند. شما نیز می‌توانید با استفاده از خدمات این سایت ایرانی، آدرس خود را قبل از اشتراک گذاشتن، کوتاه کنید.

مناسب برای فروش

چرا سایت 5ia بهترین مرجع برای کوتاه کردن لینک است؟

دلایل زیادی وجود دارد که ثابت می‌کند پنجیا بهترین گزینه برای کوتاه کردن و بریدن لینک‌ها و تبدیل آدرس‌های نازیبا به زیبا است:

  • کسب درآمد

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌هایی که وبسایت 5ia.ir  ارائه می‌دهد، امکان کسب درآمد از لینک‌های کوتاه شده است. به این صورت شما می‌توانید پس از ثبت نام رایگان در سایت و ساختن لینک منحصر به فرد خود، آن را در شبکه‌های اجتماعی، انجمن‌ها و یا وبسایت‌های مختلف منتشر کنید تا به ازای هر کلیکی که روی آن انجام می‌شود، درآمدی به شما تعلق بگیرد.

به این ترتیب با استفاده از این سرویس کوتاه کننده لینک، علاوه بر این که شما می‌توانید به هدف خود یعنی آدرس بریده شده برسید، قادر خواهید بود درآمد خوبی نیز به دست بیاورید.

طبق بررسی‌های من، ویژگی مثبت دیگر پنجیا برای درآمدزایی، محدودیت پایین برداشت است. به عبارت بهتر برای برداشت درآمد اکتسابی خود باید به سقف مدنظر وبسایت برسید. این سقف در حال حاضر در پنجیا حدود 5 هزار تومان است.

  • مشاهده آمار بازدید

بسیاری از افراد تمایل دارند تا آمار افرادی را که وارد لینک‌شان شده‌اند را مشاهده کنند. اگر برای شما هم آمار کاربرانی که روی لینک کوتاه شما کلیک کرده‌اند، مهم است، می‌توانید از خدمات پنجیا استفاده کنید تا آمار دقیق کاربران را هر زمانی که بخواهید دریافت کنید.

  • قابلیت ویرایش لینک

روند سرویس‌های کوتاه کننده لینک به این صورت است که شما آدرس مدنظر خود را وارد می‌کنید و سایت نیز یک لینک کوتاه با نام و اعداد ترکیبی به شما ارائه می‌دهد. با این وجود شاید بخواهید برای کارکرد بهتر، لینک‌های خود را شخصی سازی کنید. در چنین شرایطی پنجیا به شما اجازه می‌دهد تا آدرس مدنظر خود را با پسوند دلخواه خود منتشر کنید تا بتوانید بازخورد بهتری دریافت کنید. همچنین میتوانید لینک اصلی رو مجدد ویرایش کنید. یعنی یک لینک کوتاه ثابت داشته باشید و هر وقت خواستید لینک مقصد آن را تغییر دهید.

ابزارهای قدرتمندی که کار می کنند

  • ساخت اسکریپت سایت

با استفاده از این آیتم می‌توانید تمامی لینک‌های دانلود وبسایت خود را نیز به منبع درآمد تبدیل کنید. به این صورت که به ازای کاربرانی که برای بارگیری محتواهای روی وبسایت‌تان کلیک می‌کنند، مبلغی به عنوان پاداش به حساب شما تعلق خواهد گرفت.

نتیجه گیری

سایت کوتاه کننده لینک 5ia.ir پنجیا برای تجربه یک حس شگفت انگیز در دنیای وب بی نظیر است. اگر شما نیز می‌خواهید لینک‌های نامرتب و به هم ریخته خود را در فضای آنلاین منتشر کنید، می‌توانید در  وبسایت کوتاه کننده لینک پنجیا به صورت رایگان ثبت نام کنید و ضمن استفاده از خدمات کوتاه کننده لینک، برای خود کسب درآمد از لینک کوتاه نیز ایجاد کنید.

آدرس سایت پنجیا: 5ia.ir

4.9/5 - (9 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/rnO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *