سامسونگ گلکسی تب اس 9 اولترا می تواند با این لوازم جانبی لو رفته عرضه شود

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اتوریتی

Samsung Galaxy Tab S9 Ultra رندر 5 فاش شد

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • تبلت گلکسی تب اس 9 اولترا بار دیگر به بیرون درز کرد و جزئیات مشخصات، ظاهر و آن را نشان داد.
  • انتظار می رود تب اس 9 اولترا دارای صفحه نمایش بزرگ 14.6 اینچی، اسنپدراگون 8 نسل 2، باتری قابل توجه 11500 میلی آمپر ساعتی و غیره باشد.
  • لوازم جانبی مورد انتظار برای این تبلت عبارتند از کیک پایه، کیبورد متصل با ترک پد یکپارچه و قلم S.

چند روزی با Samsung Unpacked فاصله داریم و نشت‌ها همچنان ادامه دارد. ما در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد سری گلکسی تب اس 9 می دانیم، اما نمی گوییم که حتی قبل از عرضه آن در هفته آینده، اطلاعات بیشتری کسب کنیم. درزهای جدید جدید اکنون مشخصات گلکسی تب اس 9 اولترا را به همراه رندرهایی از تبلت بزرگ و لوازم جانبی آن شرح می دهند. از ظاهر آن، Galaxy Tab S9 Ultra در راه تبدیل شدن به یک تبلت برتر اندرویدی است.

افشاگر معروف ایوان بلاس همه این جزئیات را در مورد Galaxy Tab S9 Ultra به اشتراک گذاشته است.

مشخصات لو رفته سامسونگ گلکسی تب اس 9 اولترا

با شروع مشخصات Tab S9 Ultra، در برگه مشخصات فاش شده ذکر شده است که تبلت Ultra دارای صفحه نمایش 14.6 اینچی Dynamic AMOLED خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که این تبلت از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. ظاهراً هیچ تمهیدی برای گسترش کارت microSD وجود ندارد.

علاوه بر این، گلکسی تب اس 9 اولترا با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی عرضه می شود. همچنین ممکن است دو دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو وجود داشته باشد: سنسور اصلی و فوق عریض. این تبلت همچنین می تواند از دو سیم کارت از طریق یک سیم کارت فیزیکی و یک سیم کارت الکترونیکی پشتیبانی کند. انتظار می رود باتری به لطف ظرفیت 11200 میلی آمپر ساعتی فراوان باشد. تمامی این سخت‌افزار توسط اندروید 13 به عنوان نرم‌افزار پایه پشتیبانی می‌شود، احتمالاً با One UI در بالا.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ برای روز پدر 250 دلار از مانیتور هوشمند M8 خود تخفیف می دهد

در مرحله بعد، دو عکس تمیز از جلو و پشت Galaxy Tab S9 Ultra دریافت می کنیم.

گلکسی تب اس 9 اولترا تبلت بزرگی خواهد بود و اگر همراه با لوازم جانبی حول محور بهره وری نباشد، شرم آور خواهد بود. خوشبختانه، به نظر می رسد سامسونگ این را در نظر داشته است، زیرا لوازم جانبی فاش شده شامل یک کیس پایه، یک صفحه کلید متصل و یک قلم S است.

همچنین به نظر می‌رسد صفحه‌کلید لو رفته گلکسی تب اس 9 اولترا از گناه بزرگی که صفحه‌کلید تبلت‌ها روی صفحه‌کلید ترک پدیدار نمی‌شوند، جلوگیری کرده است. پشت قاب پایه کیک در تصویر دیده نمی شود، اما با نگاه کردن به برآمدگی از زاویه جانبی، می تواند S Pen را نیز در خود جای دهد.

اما عجیب است که نمی‌توانیم دوربین جلوی دوگانه Galaxy Tab S9 Ultra را در رندر لوازم جانبی پیدا کنیم. بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که تب S9 معمولی یا Tab S9 Plus باشد.

Samsung Unpacked برای 26 ژوئیه برنامه ریزی شده است، بنابراین برای تایید این نکات فاش شده نیازی به صبر طولانی نخواهیم داشت.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NOYTlW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *