سامسونگ “توسعه پیشرفته” حلقه گلکسی را آغاز کرده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

لوگوی گلکسی سامسونگ

کریس کارلون / Android Authority

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • یک گزارش جدید اطلاعاتی را درباره حلقه گلکسی فاش کرده است.
  • اعتقاد بر این است که سامسونگ “توسعه پیشرفته” را در این محصول آغاز کرده است.
  • با این حال، هیچ صحبتی در مورد زمان تولید انبوه حلقه وجود ندارد.

پرونده های ثبت اختراع مدتی قبل به کار سامسونگ بر روی یک حلقه هوشمند اشاره داشتند. ما اطلاعات زیادی در مورد این حلقه گلکسی فرضی نداریم، اما یک خبرگزاری دیگر اکنون چند جزئیات آشکار را فاش کرده است.

وب سایت کره ای الک گزارش داده است که سامسونگ واقعاً “توسعه پیشرفته” حلقه گلکسی را آغاز کرده است. این رسانه می افزاید که شرکت ژاپنی Meiko مسئول توسعه برد مدار چاپی (PCB) مورد استفاده در حلقه هوشمند است.

به گزارش این وب سایت خبری، زمان تولید انبوه گلکسی رینگ هنوز مشخص نیست. بنابراین هنوز هم کسی حدس می‌زند که ما واقعاً چه زمانی می‌توانیم اولین حلقه هوشمند را ببینیم.

آیا حلقه گلکسی سامسونگ می خرید؟

0 رای

با این وجود، طبق گزارش ها، سامسونگ همچنین برای ثبت اختراع یک حلقه هوشمند که با هدست/عینک XR کار می کند، درخواست داده است. این پتنت نشان می دهد که دستگاه های XR می توانند از حلقه هوشمند برای دریافت اطلاعات موقعیت انگشتان و دستان شما استفاده کنند. این به طور بالقوه می تواند راه را برای کنترل دستگاه های XR با انگشتان شما باز کند و نیاز این عینک ها و هدست ها را به دوربین و سایر حسگرها برای ردیابی دست کاهش دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ با افت 8 درصدی فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه دوم 2023 در صدر قرار دارد

این فقط یک حق ثبت اختراع است که هیچ تضمینی ندارد که روشنایی روز را ببیند. اما سامسونگ در اوایل سال جاری تایید کرد که واقعاً روی یک هدست XR در ارتباط با کوالکام و گوگل کار می‌کند، بنابراین از نظر تئوری ممکن است بتوانیم یکپارچه‌سازی حلقه‌های هوشمند را در آن هدست ببینیم. اما گزارشی که در اوایل این ماه منتشر شد حاکی از آن است که تولید دستگاه تا شش ماه به تعویق افتاده است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fHKgRO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *