تاریخ انتشار، شایعات و آنچه می خواهیم ببینیم

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

جعبه ای با آرم سامسونگ روی یک میز قرار دارد.

Kaitlyn Cimino / Android Authority

به‌روزرسانی: 20 ژوئیه 2023 (4:00 صبح به وقت شرقی): ما مرکز Galaxy Ring خود را با اطلاعات آشکارتر در مورد توسعه محصول و پتانسیل یکپارچه سازی هدست XR به روز کرده ایم.

مقاله اصلی: ساعت های سامسونگ یکی از بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار امروز هستند. ما حتی گلکسی واچ 5 پرو را برترین پوشیدنی سال 2022 خود معرفی کردیم. با وجود موفقیت این خط، به نظر نمی رسد سامسونگ آماده باشد تا به افتخارات خود دست یابد. در عوض، این شرکت نشانه هایی از چرخش به یک فاکتور شکل بسیار کوچکتر و قسمت متفاوتی از بدن را نشان می دهد. احتمالاً به زودی روی انگشتان نزدیک شما بلغزد، در اینجا همه چیزهایی است که در مورد حلقه گلکسی سامسونگ می دانیم.

آیا حلقه گلکسی سامسونگ وجود خواهد داشت؟

اورا حلقه 3 در دست

Kaitlyn Cimino / Android Authority

حلقه اورا 3

با فرض اینکه هیچ فاجعه پیش بینی نشده ای به برنامه های فعلی شرکت نرسد، حلقه گلکسی بسیار محتمل است. حداقل این است که سامسونگ یک حلقه هوشمند در دست ساخت دارد. اختراعات این دستگاه در سال 2022 گزارش شد و یک علامت تجاری برای حلقه گلکسی سامسونگ توسط سرویس اطلاعات حقوق مالکیت معنوی کره (KIPRIS) اعطا شد. سال‌هاست که شایعات حلقه‌های اپل واچ را نادیده می‌گیریم، اما واقعیت این است که حلقه‌های هوشمند در حال افزایش هستند. تجربه بدون صفحه نمایش برای بسیاری از کاربران جذاب است که فقط می خواهند اصول اولیه خود را بدون حواس پرتی دنبال کنند.

خبرگزاری کره ای الک در اواسط جولای گزارش شد که حلقه گلکسی در حال «توسعه پیشرفته» است، بنابراین مطمئناً به نظر می رسد که این محصول چیزی بیش از یک حق ثبت اختراع است.

تاریخ عرضه Galaxy Ring سامسونگ چه زمانی است؟

تخمین تاریخ عرضه برای اولین تلاش سامسونگ تقریبا غیرممکن است. با انشعاب در قلمرو جدید، سامسونگ نمی خواهد نوسان کند و از دست بدهد. به منظور رقابت با حلقه‌های هوشمند موجود، این شرکت باید قبل از راه‌اندازی دستگاه را به‌خوبی دکمه‌بندی کند. با توجه به تعداد کمی از شایعات یا درز اطلاعات، ما فکر می کنیم عرضه در سال 2023 بعید است. از سوی دیگر، ممکن است سامسونگ اطلاعات بیشتری را در رویداد Unpacked بعدی خود به اشتراک بگذارد.

خبرگزاری کره ای فوق الذکر ادعا می کند که زمان تولید انبوه در حال حاضر نامشخص است. بنابراین حدس هر کسی در مورد یک پنجره انتشار است.

Samsung Galaxy Ring چه مشخصات و ویژگی هایی خواهد داشت؟

پتنت انگشتر گلکسی سامسونگ

بر اساس پرونده های ثبت اختراع که اولین بار توسط نشریه کره ای ناور گزارش شد، این حلقه ممکن است مقدار مناسبی از ردیابی سلامت را ارائه دهد. بایگانی نشان می دهد که هر دو حسگر ECG و PPG ادغام می شوند، این احتمالاً به معنای توانایی اندازه گیری ضربان قلب و همچنین نظارت بر دما است. این ویژگی‌ها حلقه را با قابلیت‌های کنونی Oura Ring 3، یک رهبر فعلی در بازار حلقه‌های هوشمند، هماهنگ می‌کند. حتی یک حق ثبت اختراع قبلی به ادغام خانه هوشمند بالقوه اشاره می کند. این امکان وجود دارد که سامسونگ به کاربران Galaxy Ring امکان کنترل دستگاه های متصل مانند تلویزیون هوشمند را ارائه دهد.

گزارش اواسط ژوئیه توسط الک همچنین به یک پتنت جدید توسط سامسونگ اشاره می کند. این پتنت نشان می دهد که یک جفت عینک XR می تواند از یک حلقه هوشمند برای دریافت اطلاعات موقعیت انگشتان و دستان شما استفاده کند. این از نظر تئوری به معنای ردیابی دقیق دست و انگشت در برنامه‌های XR است که امکان کنترل دقیق روی رابط کاربری و برنامه‌ها را فراهم می‌کند. اگرچه این فقط یک پتنت است، بنابراین هیچ تضمینی برای آمدن این ویژگی به حلقه گلکسی یا هر حلقه دیگر سامسونگ وجود ندارد.

قیمت حلقه گلکسی سامسونگ چقدر خواهد بود؟

در یک کلام: گران. فناوری پیشرفته برای تبدیل یک حلقه کوچک به یک ردیاب تناسب اندام قابل دوام نیاز به یک پنی بسیار هزینه دارد. تمایل ما این است که انتظار قیمت‌هایی مشابه محصولات پوشیدنی موجود این شرکت را داشته باشیم.

آخرین Oura Ring 3 از 299 دلار شروع می شود و سپس برای دسترسی به مجموعه کامل ویژگی های آن به اشتراک ماهانه نیاز دارد. سامسونگ هنوز سرویس اشتراکی برای خط Galaxy Watch خود اتخاذ نکرده است و امیدواریم که با Galaxy Ring به این روند نپیوندد.

Samsung Galaxy Ring: آنچه می خواهیم ببینیم

یک حلقه اورا در مخفی کاری، بر روی یک سطح سیاه قرار دارد.

Kaitlyn Cimino / Android Authority

برای شروع، ما فقط می خواهیم شاهد وجود حلقه گلکسی سامسونگ باشیم. یک جایگزین قوی برای حلقه Oura می تواند گاز را در کل روند حلقه های هوشمند افزایش دهد و رقبای بیشتری را به حرکت وادار کند. ما کاملاً انتظار ردیابی سلامت اولیه و عمر باتری مناسب را داریم. فراتر از آن، در زیر چند ویژگی خاص وجود دارد که امیدواریم بتوانیم آنها را در کشتی پیدا کنیم.

معیارهای پیشرفته سلامت و آموزش

ناگفته نماند که ما می خواهیم معیارهای سلامت دقیق را در حلقه گلکسی بالقوه سامسونگ ببینیم. پایش ضربان قلب و ردیابی دما دو ستون Oura هستند که در بررسی Oura Ring 3 بسیار مفید هستند. اگر سامسونگ بخواهد این ویژگی ها را منعکس کند، امیدواریم شاهد استفاده پیشرفته تر از داده های دما، به ویژه در رابطه با سلامت زنان باشیم. جایی که حلقه اورا از نظر ما کوتاه می آید، ردیابی تناسب اندام است. سامسونگ می تواند با ارائه مجموعه ای از ویژگی های درگیرتر برای ورزشکاران، خود را متمایز کند.

ردیابی خواب فوق العاده

ساعت گلکسی سامسونگ اطلاعات مربوط به ردیابی خواب پلتفرم را نمایش می دهد.

Kaitlyn Cimino / Android Authority

Oura Ring 3 بازار حلقه را در برگرفته است و این کار را با تقویت Zs کاربران انجام داده است. تعداد مسخره ای از مردم به اندازه کافی چشمگیر نیستند و ابزاری برای مدیریت مشکل ارائه می دهند. ما می خواهیم ببینیم که سامسونگ ردیابی خواب خود را روی مچ دست افزایش می دهد، سپس آن پلت فرم قدرتمند را به انگشتان ما منتقل می کند. دقت، بینش، روندها، و مربیگری خواب، همه عواملی هستند که ما مشتاق یافتن آن هستیم. یک حلقه هوشمند سبک، راحت و بدون صفحه‌نمایش روشن برای بیدار کردن شما در طول شب، یک هم‌خوابی بی‌خبر است.

یک طرح نازک

به همان اندازه که حلقه‌های هوشمند موجود در مقایسه با ابزارهای پوشیدنی مبتنی بر مچ کوچک به نظر می‌رسند، اما هنوز هم بسیار حجیم هستند. بسیاری شبیه گروه های عروسی بزرگ هستند. ما دوست داریم ببینیم که سامسونگ یک فاکتور کوچک تری ارائه می دهد که چشمان بسیاری را به خود جلب نکند. ما همچنین می‌خواهیم رنگ‌ها و رنگ‌های بیشتری را نسبت به حلقه‌های هوشمند فعلی سامسونگ پیدا کنیم.

آیا حلقه گلکسی سامسونگ می خرید؟

4729 رای

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QMSCjv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *