سامسونگ سری گلکسی S22 را با به‌روزرسانی ماه جولای در ایالات متحده درمان می‌کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آپدیت ماه جولای برای سری گلکسی S22 به ایالات متحده رسید. هر دو نوع قفل دار و آنلاک شده پرچمداران گلکسی 2022 در حال انتخاب آخرین وصله امنیتی ایالتی هستند. این شامل وصله هایی برای حداقل 90 آسیب پذیری است.

سری Galaxy S22 یکی از اولین دستگاه‌های سامسونگ بود که SMR جولای (انتشار نگهداری امنیتی) را دریافت کرد. این شرکت در اوایل این هفته، آخرین به‌روزرسانی امنیتی را برای گوشی‌ها کمی پس از سری Galaxy S23 ارائه کرد. در حالی که عرضه دومی در ایالات متحده آغاز شد، مدل های 2022 برای اولین بار آن را در اروپا دریافت کردند. خوشبختانه، کاربران آمریکایی نیازی به انتظار طولانی نداشتند.

به‌روزرسانی ماه جولای برای Galaxy S22، Galaxy S22+ و Galaxy S22 Ultra در ایالات متحده به طور گسترده در اکثر شبکه‌های بی‌سیم منتشر می‌شود. شماره ساخت سفت‌افزار جدید برای واحدهای قفل شده توسط شرکت مخابراتی S901USQS3CWF3 است، در حالی که برای تلفن‌های قفل‌شده کارخانه S901U1UES3CWF3 است. تغییرات رسمی سامسونگ تأیید می کند که این به روز رسانی تماماً در مورد آخرین اصلاحات امنیتی است. گوشی ها چیز دیگری دریافت نمی کنند.

صحبت از اصلاحات امنیتی، SMR ژوئیه شامل 90 مورد از آنها است. بیش از 50 مورد از اصلاحات بخشی از آخرین ASB (بولتن امنیتی اندروید) گوگل هستند. این رفع‌های امنیتی از طرف Google یا فروشندگان سایر مؤلفه‌های آسیب‌دیده که تلفن‌های Android را تشکیل می‌دهند، ارائه می‌شوند. وصله‌های 40 نفره باقی‌مانده مربوط به Galaxy هستند و مستقیماً از سامسونگ می‌آیند. این مشکلات در محصولات اندرویدی سایر برندها وجود ندارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سامسونگ در تبلیغات گلکسی اس 23 اولترا، خاطرات گلکسی نوت 7 را احیا می کند

حداقل سه مشکل سیستم عامل اندروید که در این ماه وصله شد، نقص های مهمی بود. اینها می توانند راه را برای مهاجمان راه دور برای دسترسی به تلفن آسیب دیده بدون اطلاع یا مداخله کاربر هموار کنند. به روز رسانی جولای آسیب پذیری دستگاه های گلکسی را برطرف می کند. اگر از مدل گلکسی اس 22 در ایالات متحده استفاده می کنید، در روزهای آینده مراقب اعلان آن باشید. همچنین می‌توانید به‌روزرسانی‌های OTA (از طریق هوا) را به صورت دستی از برنامه تنظیمات بررسی کنید.

دستگاه های گلکسی بیشتری به زودی به روز رسانی جولای را دریافت خواهند کرد

از زمان به‌روزرسانی گوشی‌های گلکسی اس 23 و گلکسی اس 22 به وصله امنیتی ماه جولای، سامسونگ جدیدترین SMR را به سری گلکسی اس 21، گلکسی زد فلیپ 3، گلکسی اس 20 FE، سری گلکسی نوت 10 و گلکسی A53 5G در بخش‌های مختلف عرضه کرده است. جهان به روز رسانی گوشی های بیشتری در روزهای آینده ادامه خواهد داد. در عین حال، این شرکت در دسترس بودن به‌روزرسانی این گوشی‌ها را به بازارهای بیشتری گسترش خواهد داد. در حالی که سامسونگ سفری را برای ارائه به‌روزرسانی‌های جدید برای ده‌ها دستگاه گلکسی آغاز می‌کند، شما را در جریان قرار خواهیم داد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/cJT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *