بررسی Gotrax GXL V2: یک اسکوتر الکترونیکی مبتدی مقرون به صرفه

زمان مطالعه: 7 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

با وجود اشکالات جزئی، Gotrax GXL V2 به عنوان دروازه ای جذاب و مقرون به صرفه برای ورود به دنیای اسکوترهای برقی است. این اسکوتر با قیمت متوسط ​​399 دلار، با کنترل‌های بصری، سرعت‌های قابل کنترل و راحتی شارژ سریع، به مسافران مبتدی پاسخ می‌دهد. در حالی که عملکرد آن به طور قابل توجهی به دلیل شیب ها، عدم تعلیق و ضد آب بودن کمتر است، به عنوان یک همراه سبک وزن برای سواری های معمولی محله و کاوشگرانی که برای اولین بار هستند می درخشد. با این حال، برای کسانی که به دنبال رفت‌وآمدهای طولانی، ماجراجویی‌های خارج از جاده یا مکانیزم تاشو مطمئن‌تر هستند، ممکن است بخواهید روی یک مدل رده بالاتر سرمایه‌گذاری کنید.

Gotrax GXL V2 به عنوان اسکوتر برقی مسافرتی در مسافت های کوتاه معرفی می شود، اما آیا در برابر آزمایش مقاومت می کند؟ با قیمت مقرون به صرفه، سرعت متوسط، و کنترل های ساده، برای هر کسی آسان است که بدون تجربه قبلی به آن بپرد و به اطراف بپیچد. با این حال، برخی از نکات منفی وجود دارد که باید در نظر گرفت. در اینجا یک بررسی عملی Gotrax GXL V2 آورده شده است تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا باید آن را خریداری کنید یا خیر.

بررسی Gotrax GXL V2: در یک نگاه

  • چیست؟ Gotrax GXL V2 یک اسکوتر برقی کوچک و مقرون به صرفه است. دارای یک موتور 250 واتی است که 12 مایل برد و حداکثر سرعت 15.5 مایل در ساعت را ارائه می دهد.
  • قیمت چند است؟ Gotrax GXL V2 399 دلار قیمت دارد.
  • از کجا می توانی آن را بخری؟ می توانید Gotrax GXL V2 را از آمازون یا مستقیماً از Gotrax خریداری کنید.
  • چگونه آن را تست کردیم؟ من Gotrax GXL V2 را به مدت یک هفته تست کردم. Android Authority واحد بررسی را خریداری کرد.
  • ارزششو داره؟ Gotrax GXL V2 یک اسکوتر برقی مناسب برای بچه ها، کسانی که برای اولین بار سوار می شوند یا کسانی که می خواهند یک اسکوتر جمع و جور برای سواری های تفریحی داشته باشند. برای رفت و آمدهای طولانی یا خارج از جاده توصیه نمی شود زیرا سیستم تعلیق ندارد و لاستیک ها کوچک هستند.

آنچه در مورد Gotrax GXL V2 دوست دارم

کنسول gotrax gxl v2

آدام بیرنی / Android Authority

برای کسانی که هرگز اسکوتر برقی سوار نشده اند، Gotrax GXL V2 بسیار بصری و آسان برای یادگیری است. فرمان سمت چپ دارای یک زنگ و یک ترمز دستی برای توقف است، مشابه آنچه در دوچرخه می‌بینید. دسته سمت راست دارای یک دریچه گاز است که با یک فشار ساده سرعت را افزایش می دهد. یک صفحه نمایش LED پایه عمر باتری و سرعت را نشان می دهد که به راحتی هنگام سواری قابل نظارت است.

سرعت های پایین تر نیز GXL V2 را به گزینه ای مطمئن برای سوارکاران جوان تبدیل می کند. کسانی که می خواهند در یک چشم به هم زدن بزرگنمایی کنند، ممکن است این موضوع را به عنوان یک نقطه ضعف در نظر بگیرند، اما محدود کردن موتور به 15.5 مایل در ساعت، آن را برای سواران جدید و جوان ایده آل می کند. اگر زمین بخورید یا لیز بخورید، خطر کمتری برای آسیب جدی وجود دارد – اگرچه همیشه باید از کلاه ایمنی استفاده کنید. با این حال، هنگام بالا رفتن از هر شیب، سرعت را به طور قابل توجهی کاهش دادم، و مجبور شدم برای رسیدن به بالای تپه به اسکوتر کمک کنم تا چند ضربه به آن فشار بیاورم.

حتی با وجود اینکه برد آن طولانی ترین نیست، GXL V2 دارای زمان شارژ سریع برای شارژ باتری است. شارژ مجدد باتری بسته به میزان خالی شدن آن، سه تا چهار ساعت طول می کشد. برای مقایسه، دیگر اسکوترها ممکن است تا ده ساعت طول بکشد تا به طور کامل شارژ شوند. و با یک قاب تاشو با یک لمس و یک پایه پایه برای ایستادن آن، می توانید اسکوتر را به سرعت در هر جایی برای شارژ قرار دهید.

چیزی که در مورد Gotrax GXL V2 دوست ندارم

gotrax gxl v2 folded

آدام بیرنی / Android Authority

با توجه به شرایط سواری، Gotrax GXL V2 به خوبی به آب پاسخ نمی‌دهد، بنابراین اگر در جایی زندگی می‌کنید که باران زیاد می‌بارد (مانند ونکوور، BC، جایی که من در آن زندگی می‌کنم)، زیاد از آن استفاده نخواهید کرد. شرایط مرطوب می تواند زیر پای شما لغزنده شود و هر گونه آسیب آب به لوازم الکترونیکی گارانتی را باطل می کند.

GXL V2 با وجود اینکه یک اسکوتر کوچک و سبک وزن است و تنها حدود 26 پوند وزن دارد، چندان قابل حمل نیست. در حالی که تا نمی شود، گیره ای که آن را ایمن نگه می دارد نسبتاً ارزان است و حمل آن را تقریبا غیرممکن می کند. یک قلاب پلاستیکی با یک قفل پلاستیکی روی چرخ عقب قفل می شود، اما تکان ملایم تمام چیزی است که برای شل شدن آن لازم است. البته، می توان این مشکل را با استفاده از یک گیره فلزی اضافی برطرف کرد، اما اگر گیره ای ندارید، به اطراف خود توجه کنید.

در نهایت، از آنجایی که این اسکوتر دارای سیستم تعلیق صفر است، هر گونه دست اندازها یا ترک بزرگی را در طول جاده احساس خواهید کرد. این اسکوتر برای پیاده‌روی صاف و مسطح بهترین است و مطمئناً در خارج از جاده به خوبی مقاومت نمی‌کند. علاوه بر این، در حالی که ترمز دستی به ترمز دیسکی عقب منتهی می‌شود، متوجه شدم که توقف کامل می‌تواند تا سه ثانیه طول بکشد، بنابراین هوشیار باشید و کمی به خودتان فاصله دهید.

مشخصات Gotrax GXL V2

  • دامنه: 12 مایل (~19 کیلومتر) با یک بار شارژ.
  • سرعت: حداکثر سرعت 15.5 مایل در ساعت (~25 کیلومتر در ساعت) در زمین های هموار. شیب آن را به 11-13 مایل در ساعت (17 تا 20 کیلومتر در ساعت) می رساند.
  • اندازه موتور: 250 وات
  • باتری: 36V 5.2AH 187.2W
  • لاستیک ماشین: لاستیک های پنوماتیک 8.5 اینچی.
  • ابعاد: 43.3 × 16.7 × 44.1 اینچ
  • وزن: 26.45 پوند
  • حداکثر وزن سوارکار: 220 پوند
  • زمان شارژ: چهار تا پنج ساعت این شارژر دارای یک نشانگر است که به شما اطلاع می دهد که اسکوتر کاملاً شارژ شده است.

آیا باید Gotrax GXL V2 را بخرید؟

gotrax gxl v2 e scooter 3

آدام بیرنی / Android Authority

اگر قبلاً صاحب یک اسکوتر برقی هستید و می خواهید آن را ارتقا دهید، Gotrax GXL V2 برای شما مناسب نیست. اگر می خواهید اولین اسکوتر برقی خود را داشته باشید، GXL V2 می تواند یک مقدمه عالی برای دنیای اسکوتر برقی باشد، بسته به اینکه چگونه و در کجا قصد استفاده از آن را دارید.

GXL V2 برای سفرهای محله ای سرگرم کننده است، 12 مایل در هر بار شارژ را فراهم می کند و بهترین عملکرد را در پیاده روهای صاف دارد. هر شیب تند سرعت آن را کاهش داده و باتری را سریعتر تخلیه می کند. سیستم تعلیق وجود ندارد، بنابراین رانندگی در خارج از جاده ناهموار خواهد بود و اسکوتر ضد آب نیست، بنابراین اگر می توانید از باران اجتناب کنید.

این اسکوتر تقریباً 26 پوند (12 کیلوگرم) وزن دارد و تاشو است. با این حال، مکانیسم قفل پلاستیکی چندان ایمن نیست، بنابراین حمل اسکوتر می تواند چالش برانگیز باشد زیرا می تواند به طور غیرمنتظره ای باز شود. اگر قصد دارید اسکوتر را در حمل و نقل عمومی یا در فضاهای شلوغ سوار شوید، باید از یک گیره کلید فلزی برای محکم کردن اسکوتر در حالت تا شده استفاده کنید.

Gotrax GXL V2 تنها با 350 دلار آمریکا گزینه ای سرگرم کننده، سبک و مقرون به صرفه است. با این حال، ممکن است برای ملاحظات عملی مانند سیستم تعلیق، ضد آب و موتور بزرگتر برای پیمودن مسافت های دورتر هزینه بیشتری بپردازید. یا ممکن است بخواهید فاکتور سرگرم کننده سرعت بالاتر برای عبور سریع از دیگر دوچرخه سواران یا اسکوترهای الکترونیکی باشد.

اسکوتر برقی Gotrax GXL V2اسکوتر برقی Gotrax GXL V2

اسکوتر برقی Gotrax GXL V2

شهودی برای یادگیری • سرعت مطمئن • زمان شارژ سریع

با قیمت مقرون به صرفه، سرعت متوسط، و کنترل‌های ساده، برای هر کسی آسان است که بدون تجربه قبلی از Gotrax GXL V2 استفاده کند.

بررسی Gotrax GXL V2: سوالات متداول

مهم ترین تفاوت بین Gotrax GXL و GXL V2 این است که V2 دارای ترمز دیسکی اهرمی است که دسترسی به آن راحت تر از ترمز دیسکی پایی V1 است. علاوه بر این، V2 دارای گلگیر عقب قوی تری است و کمی گرانتر از V1 است.

خیر، Gotrax GXL V2 ضد آب نیست. GXL V2 دارای استاندارد IP54 ضد آب است که در برابر پاشش های کوچک یا چند قطره باران مقاوم است. با این حال، شرایط مرطوب برای سواری نامناسب است و ممکن است به وسایل الکترونیکی آسیب برساند.

خیر، Gotrax GXL V2 اتصال بلوتوث ندارد.

بله، دریچه گاز انگشت شست را برای ده ثانیه نگه دارید تا کروز کنترل در Gotrax GXL V2 فعال شود.

حداکثر سرعت GXL V2 15.5 مایل در ساعت (25 کیلومتر در ساعت) است.

بله، GXL V2 یک اسکوتر الکترونیکی مناسب برای بچه ها خواهد بود. سرعت کمتر، چراغ جلو و قاب تاشو استفاده از آن را آسان و ایمن می کند. با توجه به قیمتش، این یک هدیه مقرون به صرفه است که بسیار سرگرم کننده است.

GXL V2 یک اسکوتر الکترونیکی مقدماتی خوب برای کسانی است که سفرهای کوتاه دارند. در حالی که مقرون به صرفه است، سرعت آن در سربالایی کاهش می یابد و در باران مقاومت نمی کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jqfDOt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *