این رقیب Galaxy XCover 6 Pro دارای باتری قابل جابجایی و پشتیبانی از microSD است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

Kyocera Duraforce Pro 3 در تغییر اندازه جریان

Hadlee Simons / Android Authority

CREATOR: gd-jpeg v1.0 (با استفاده از IJG JPEG v62)، کیفیت = 82

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • Kyocera از Duraforce Pro 3 مقاوم در ایالات متحده رونمایی کرد.
  • این گوشی دارای باتری قابل جابجایی، دکمه های قابل برنامه ریزی و پشتیبانی از microSD است.
  • انتظار می رود قیمت خارج از قرارداد 899.99 دلار برای دستگاه بپردازید.

Kyocera به لطف سری گوشی های Duraforce خود با گوشی های مقاوم غریبه نیست. اکنون، این شرکت با یک گوشی مقاوم جدید به نام Duraforce Pro 3 بازگشته است.

تلفن جدید دارای جعبه‌های زیادی برای دستگاه‌های سخت است، مانند رتبه IP68، گواهینامه MIL-STD-810H، و حتی گواهی HazLoc برای کار در محیط‌های خطرناک. این شرکت اضافه می کند که از سپرهای گوشه ای در اطراف صفحه نمایش OLED 5.38 اینچی (FHD+، 60 هرتز) برای دوام بهتر استفاده می کند.

Kyocera Duraforce Pro 3 همچنین دارای چندین ویژگی است که امروزه در بسیاری از گوشی های هوشمند نخواهید یافت. این ویژگی ها شامل سه دکمه سخت افزاری قابل برنامه ریزی، یک باتری قابل جابجایی و یک اسلات کارت microSD (تا 1 ترابایت) است.

تغییر اندازه رسمی Kyocera Duraforce Pro 3

با این حال، در اینجا انتظار مشخصات هسته ای در سطح پرچمدار را نداشته باشید. این دستگاه دارای پردازنده بسیار توانمند اسنپدراگون 7 نسل 1، 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری قابل جابجایی 4270 میلی آمپر ساعتی با شارژ بی سیم 8.1 واتی است. شما یک سیستم دوربین سه گانه در پشت دارید که شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در غیر این صورت، یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی فعال است.

از دیگر ویژگی های قابل توجه آن می توان به اندروید 13، بلوتوث 5.2، بلندگوهای استریو جلو، اسکنر اثر انگشت در کنار و پشتیبانی از Wi-Fi 6E اشاره کرد.

قیمت و در دسترس بودن Kyocera Duraforce Pro 3

گوشی جدید Kyocera از طریق Verizon در ایالات متحده با قیمت خرده فروشی توصیه شده 899.99 دلار در دسترس است. انتظار داشته باشید که آن را فقط در یک گزینه رنگ مشکی پیدا کنید.

شایان ذکر است که Samsung Galaxy XCover 6 Pro با مقاومت مشابه با قیمت 600 دلار در بازار به فروش می رسد. این گوشی نرخ تازه سازی صفحه نمایش بالاتری دارد و ظاهراً تعهد به روز رسانی طولانی تری نیز دارد. با این حال، ما خوشحالیم که شاهد عرضه یک گوشی هوشمند دیگر با باتری قابل جابجایی در ایالات متحده هستیم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/AFziOU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *