هوشمندترین ترکیب جاروبرقی ربات Eufy در روز پرایم ۱۸۰ دلار تخفیف دارد

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک هوشمندترین ترکیب جاروبرقی ربات Eufy در روز پرایم ۱۸۰ دلار تخفیف دارد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Eufy Clean X9 Pro CleanerBot

ماریا دیاز/مجله هشت پیک

را Eufy Clean X9 Pro CleanerBotربات جاروبرقی جدید 2 در 1 دارای تجربه تمیز کردن عمیق و تمیز کردن بدون هندزفری همراه با قدرت مکش 5500 پاست. همچنین از برخی از ویژگی های ناوبری هوش مصنوعی برای مانور در سراسر خانه شما استفاده می کند.

همچنین: بهترین معاملات Amazon Prime Day 2023: به‌روزرسانی‌های زنده

Eufy Clean X9 Pro CleanerBot

مجله هشت پیک توصیه می کند

Eufy Clean X9 Pro CleanerBot

این ربات جاروبرقی و جاروبرقی مناسب برای خانه هایی با کف سخت است، حتی اگر فرش و موکت در بین آنها وجود داشته باشد.

در ابتدا، من کمتر مشتاق آزمایش یک جاروبرقی رباتی دیگر بودم (من اخیراً مشابهی را آزمایش کرده بودم)، اما زمانی که Eufy X9 Pro را در طبقات خانه‌ام مشاهده کردم، نظرم تغییر کرد.

CleanerBot واقعاً به این نام عمل می کند و از Roborock قدیمی من و Yeedi MopStation Pro در عملکردهای جاروبرقی و جاروبرقی بهتر عمل می کند. قدرت مکش، 5500pa در حداکثر ظرفیت، فوق العاده است. و برس اصلی بدون مو است و از برس های سیلیکونی ساخته شده است که به همان اندازه در تمیز کردن کف ها موثر است.

Eufy Clean X9 Pro CleanerBot

ماریا دیاز/مجله هشت پیک

در تجربه محدود من (از آنجایی که این مدل را فقط برای یک هفته آزمایش کرده‌ام)، برس سیلیکونی اولیه احتمال گره خوردن X9 Pro را کمتر می‌کند، زیرا جمع کردن زباله‌ها راحت‌تر از جارو کردن آن است.

عملکرد پاک کردن Eufy X9 Pro CleanerBot یکی از دو ویژگی است که بیش از همه مرا تحت تأثیر قرار داد. X9 Pro دارای دو پد شستشوی چرخان است – که من آنها را در ترکیب ربات vac/mop دوست دارم – که 2.2 پوند فشار رو به پایین وارد می کند تا لکه های سخت را از بین ببرد، یک شاهکار ابزاری برای خانه من با کودکان و حیوانات خانگی.

https://www.youtube.com/watch?v=ZEy3_Rj3LrU

مرور: Roborock S8 Pro Ultra: این جاروبرقی 2 در 1 تقریباً می تواند همه چیز را انجام دهد

ویژگی برجسته دیگر، و احتمالا مورد علاقه من، استفاده از هوش مصنوعی برای ناوبری، اجتناب از موانع و نقشه برداری است. CleanerBot دارای حسگرهای زمان پرواز و یک سیستم دوربین هوش مصنوعی به نام AI See است که به شناسایی و اجتناب از اشیا کمک می کند تا جاروبرقی جوراب یا حیوانات عروسکی بچه های شما را نمکد.

همچنین از مسیریابی لیزری iPath برای ایجاد نقشه های خانه شما استفاده می کند، اتاق ها را بر اساس رنگ در برنامه Eufy Clean جدا می کند و حتی موانعی را که ربات در هر اتاق پیدا کرده است به شما نشان می دهد. با مرور نقشه پس از تمیز کردن، چیزهایی مانند سیم برق، کفش و سطل زباله را روی نقشه خواهید دید.

Eufy Clean X9 Pro CleanerBot

ماریا دیاز/مجله هشت پیک

Eufy یکی از بسیاری از مواردی است که از این فناوری برای اجتناب از موانع و نقشه برداری استفاده می کند، اما یک ویژگی عالی است. من از این متنفرم که قبل از شروع تمیز کردن، آخرین تکه کاغذی را که بچه‌هایم انداختند بردارم – فقط برای اینکه ربات جاروبرقی را روی سیم برق در جایی گیر کند.

همچنین: این ربات جاروبرقی دارای ویژگی خود تمیز شوندگی درخشانی است که نمی دانستم به آن نیاز دارم

برنامه Eufy Clean به شما امکان می دهد تنظیمات شارژ، شدت تمیز کردن، صدا و موارد دیگر را سفارشی کنید. و همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا از میان اتاق‌هایی که ربات به‌طور خودکار روی نقشه ایجاد کرده است، انتخاب کنید تا بتوانید آن را برای تمیز کردن آن منطقه، مانند ورودی گل‌آلود، ارسال کنید. در صورت ریزش می توانید مناطقی به اندازه 1.6 فوت در 1.6 فوت روی نقشه تمیز کنید.

Eufy Clean X9 Pro CleanerBot

Eufy Clean X9 Pro CleanerBot به راحتی روی سطوح ناهموار تنظیم می شود تا از موانع تا 2 سانتی متر عبور کند.

ماریا دیاز/مجله هشت پیک

فراتر از مجموعه دوربین AI See، CleanerBot دارای سنسوری برای تشخیص انواع کف در مواقعی که X9 Pro را در حالت خلاء و تمیز کردن استفاده می کنید و به فرش یا قالیچه می رسد، دارد. هنگامی که ربات فرش یا فرشی را تشخیص داد، پدهای پاک کن را بالا می برد تا از روی تشک دور نشوند و فقط روی سطح نرم جاروبرقی می کشد.

همچنین: بهترین جاروبرقی رباتی که می توانید همین الان بخرید

این سطل زباله خود خالی‌شونده ندارد و خود سطل زباله پس از هر بار تمیز کردن باید تخلیه شود زیرا بسیار کوچک است. با این حال، ویژگی پاک کردن و قدرت مکش چشمگیر است، به خصوص که دستگاه پاک کن می تواند لکه ها و کثیفی های من را ببرد. Yeedi MopStation Pro پشت سر گذاشت.

Eufy Clean X9 Pro CleanerBot

ماریا دیاز/مجله هشت پیک

نکته دیگری که من از دیدن آن خوشحال شدم: X9 به جای اینکه منتظر بماند تا زمانی که برای تمیز کردن به پایان رسیده باشد، به طور وظیفه‌آمیز به ایستگاه خود باز می‌گردد تا پدها را بشویید. من نمی‌خواهم ربات پاک‌کن من را ببینم که چند دقیقه بعد از کشیدن پدهای پاک کن خشک و کثیف، باید برای تازه‌سازی برمی‌گشت، اما من متوجه نشدم که این مشکلی با X9 است.

را Eufy Clean X9 Pro CleanerBot برای فروش با قیمت 720 دلاری برای مدت محدود به عنوان بخشی از Amazon Prime Day در دسترس است و برای هر کسی که به دنبال یک ربات جاروبرقی و ترکیبی برای خانه‌ای با کف‌های سخت زیاد، چه کاشی یا چوب سخت، می‌گردد، گزینه مناسبی است. فرش یا قالیچه های مخلوط شده در



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dAX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *