ژاپن اکنون بزرگترین بازار پیکسل گوگل است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فروش گوگل پیکسل در ژاپن به طرز باورنکردنی خوب پیش می رود و این کشور آسیای شرقی اکنون بزرگترین بازار گوشی های هوشمند گوگل در سال 2023 است.

اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند اندرویدی رده بالا هستید، گوگل پیکسل به دلیل سخت افزار قدرتمند، کیفیت دوربین فوق العاده و پشتیبانی نرم افزاری این شرکت، انتخابی مطمئن است. علیرغم شکایت‌ها در مورد نقص‌های طراحی مانند از هم پاشیدن دکمه‌های تنظیم صدا، آخرین آمار نشان می‌دهد که فروش تلفن‌های پیکسل در سراسر جهان سر به فلک کشیده است.

طبق گزارش 9to5google (از طریق Counterpoint Research)، محموله جهانی Google Pixel تا سه ماهه اول 2023 نسبت به مدت مشابه سال قبل 67 درصد افزایش یافته است. Pixel 6a، Pixel 7 و Pixel 7 Pro پرفروش ترین گوشی های هوشمند این شرکت هستند. در حالی که شرکت بین المللی داده (IDC) تصویر گلگونی از عرضه جهانی گوشی های هوشمند در سال 2023 ارائه نکرد، گوگل پیکسل به شدت در حال افزایش سهم بازار خود است.

ژاپن به بزرگترین مرکز تلفن های پیکسل گوگل تبدیل شده است

آخرین گزارش همچنین بزرگ‌ترین بازارهای گوشی‌های پیکسل را روشن می‌کند. جالب اینجاست که ژاپن اکنون بزرگترین مرکز فروش دستگاه‌های پیکسل است و 34 درصد از محموله‌های Google Pixel در سه ماهه اول 2023 را به خود اختصاص داده است. سال گذشته، ژاپن تنها 10 درصد از محموله‌های پیکسل را به خود اختصاص داد. این نشان می دهد که گوشی های پیکسل می توانند جایگاه خود را در بازار ژاپن پیدا کنند و از رقبای سامسونگ و اپل پیشی بگیرند. گوگل اکنون 9 درصد از بازار ژاپن را در اختیار دارد و پس از اپل در جایگاه دوم قرار دارد.

Pixel 7a همچنین با جهش 74 درصدی فروش، موفق ترین دستگاه در بازار ژاپن است. به همین ترتیب، Pixel 6a می تواند سلطنت خود را به عنوان پرفروش ترین تلفن اندرویدی در کشور برای هفت ماه متوالی حفظ کند.

در سه ماهه اول 2023، ایالات متحده نیز 31 درصد از محموله های پیکسل را انجام داد که نسبت به 51 درصد سال قبل کاهش قابل توجهی داشته است. البته، فروش پیکسل در ایالات متحده همچنان ثابت است، اما ژاپن باعث رشد برند می شود. فروش گوشی های پیکسل در بازارهای دیگر نیز از 14 درصد به 18 درصد افزایش یافته است.

فروش پیکسل در اروپای غربی از 24 درصد به 17 درصد کاهش یافته است. اپل، سامسونگ و شیائومی عمدتاً بر بازار اروپا تسلط دارند. بنابراین گوگل برای افزایش سهم بازار خود در این منطقه زمان سختی دارد. بر اساس آخرین گزارش ها، سهم گوگل از بازار گوشی های هوشمند اروپا تنها 0.85 درصد است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/BqV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *