نام غیرمنتظره ای برای اولین گوشی تاشو از OnePlus مطرح شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نام OnePlus Open شاید برای اولین گوشی تاشوی وان پلاس انتخاب شود

اولین گوشی هوشمند تاشو از OnePlus می تواند نامی غیرمنتظره داشته باشد. همانطور که گفته شد، این دستگاه می تواند OnePlus Open نامیده شود مکس جامبور، یک مشاور مشهور.

اولین گوشی تاشو از OnePlus می تواند نامی غیرمنتظره داشته باشد

با توجه به اینکه انتظار داشتیم آن را OnePlus Fold یا OnePlus V Fold نامیده شود، این کاملاً شگفت‌انگیز است. به نظر می رسد این نام مدتی پیش ثبت اختراع شده بود، اگرچه وان پلاس نام های مختلفی را نیز در نظر گرفت.

نام‌های Prime، Wing، Peak و Edge نیز توسط مشاور ذکر شده است. همه آنها ثبت اختراع شده اند، اما به نظر می رسد که OnePlus در “Open” قرار گرفته است. به نوعی منطقی است، اما در عین حال شگفت‌انگیز است.

بسیاری از OEM ها نام «Fold» را برای تاشوی کتابی خود انتخاب می کنند. سامسونگ آن را محبوب کرد و مردم به دلیل آن تمایل دارند آن را با کتاب‌های تاشو مرتبط کنند. خب، ظاهراً OnePlus تصمیم گرفت به سمت دیگری برود.

ما از قبل می دانیم که دستگاه چگونه خواهد بود

به عنوان یادآوری، اولین گوشی تاشو OnePlus قرار است در سه ماهه سوم امسال وارد بازار شود. رندرهای مبتنی بر CAD اخیراً ظاهر شدند و طراحی آن را آشکار کردند که بسیار جذاب به نظر می رسد.

شاید این اولین دستگاه تاشو OnePlus باشد، اما اجازه ندهید که شما را فریب دهد. OnePlus متعلق به BBK Electronics است، همان شرکتی که پشت OPPO و Vivo قرار دارد. هم اوپو و هم ویوو تا کنون گوشی‌های تاشو واقعا قانع‌کننده‌ای عرضه کرده‌اند، بنابراین وان‌پلاس قطعاً مجبور نبود کارها را از ابتدا انجام دهد. توانست از اشتباهات OPPO و Vivo در گذشته درس بگیرد.

OnePlus Open یک گوشی کاملا قدرتمند خواهد بود. انتظار می رود این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 یا 8+ نسل 2 عرضه شود و دارای رم LPDDR5X و حافظه فلش UFS 4.0 است.

دو نمایشگر 120 هرتزی همراه با شارژ سریع همراه خواهد بود

دو پنل 120 هرتزی بر روی دستگاه قرار خواهد گرفت که به نظر می رسد اندازه آنها 7.8 و 6.3 اینچ خواهد بود. این شرکت همچنین از یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد، در حالی که شارژ سریع سیمی 67 واتی نیز در نظر گرفته شده است. به هر حال انتظار می رود شارژ بی سیم نیز وجود داشته باشد.

اگر می‌خواهید بیشتر بدانید، پیش‌نمایش OnePlus Fold یا OnePlus Open را بررسی کنید.

 

Short Link

 https://5ia.ir/MzK

 

 

QR Link

 https://5ia.ir/MzK/qr

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TNSyyP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *