قیمت کم سابقه Bose QuietComfort 45 و معاملات بیشتر Bose Prime Day

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

Bose QuietComfort 45 man می پوشد

وقتی صحبت از هدفون و هدفون به میان می‌آید، Bose تقریباً یک خانواده سلطنتی است. برخی از مدل‌های صوتی برتر این برند تخفیف‌های عمیقی در فروش Amazon Prime Day 2023 داشته‌اند، از جمله قیمت‌های کم سابقه در برخی موارد.

هدفون‌های بی‌سیم Bose QuietComfort 45 احتمالاً معامله‌ای برجسته هستند، با رنگ‌بندی بیشتر قوطی‌ها برای اولین بار به 199 دلار (130 دلار تخفیف) کاهش می‌یابد. قابلیت حذف نویز فوق‌العاده ویژگی‌ای است که تحسین بزرگی را برای هدفون به ارمغان آورده است، اما شما همچنین با یک بار شارژ حدود 25 ساعت عمر باتری خواهید داشت و یک تناسب بسیار راحت به شما امکان می‌دهد از چنین جلسات شنیداری طولانی لذت ببرید. رنگ سفید دودی هدست در فروش استثنا است، اما همچنان می‌توانید در طول روز پرایم 100 دلار در آن مدل صرفه‌جویی کنید.

معاملات Bose Prime Day نیز بدون تخفیف زیاد روی هدفون Bose Noise Cancelling Headphones 700 کامل نمی‌شود. در اینجا خلاصه‌ای از بهترین پیشنهادهایی است که امروز می‌توانید پیدا کنید.

برای استفاده از برخی از این معاملات در واقع نیازی به عضویت در پرایم نیست، اما در هر صورت، اگر می‌خواهید از این دو روز حداکثر بهره را ببرید، همیشه می‌توانید یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه را در Amazon Prime شروع کنید. ولگردی در خرید

معاملات احتمالا عصر چهارشنبه به پایان می رسد، بنابراین فرصت را از دست ندهید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JYW
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *