بهترین iPad برای خرید در سال 2023

زمان مطالعه: 5 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی بهترین برای خرید در سال 2023
همراه ما باشید

اپل در سال‌های اخیر خط تولید آی‌پد خود را واقعاً متورم کرده است. پیدا کردن iPad مناسب برای شما سخت تر از همیشه است. اما از طرف دیگر، تقریباً در هر قیمتی یک آیپد در حال حاضر وجود دارد. بنابراین اگر بودجه‌ای ندارید، هنوز چند گزینه برای شما وجود دارد.

این روزها، همه آی‌پدها دوباره طراحی شده‌اند و همگی از USB-C استفاده می‌کنند. بنابراین تفاوت‌ها در اینجا بیشتر به پردازنده، تغییرات جزئی در اندازه صفحه نمایش، ProMotion یا 120 هرتز برمی‌گردد، و همین. به عنوان مثال، آی‌پدهای پرو در مقایسه با آی‌پد مینی یا آی‌پد معمولی، به دلیل داشتن چیپ‌ست‌های مجهز به مک در داخل، می‌توانند کارهای بیشتری انجام دهند.

با این اوصاف، بیایید بهترین آیپدی را که می‌توانید در سال 2023 بخرید بررسی کنیم.

بهترین iPad برای خرید در سال 2023

نام محصول هزینه از کجا بخریم
iPad Air (نسل پنجم) 599 دلار بهترین خرید
iPad (نسل 1) 449 دلار هدف
آیپد پرو 12.9 1049 دلار آمازون
iPad Mini (نسل ششم) 499 دلار آمازون

بهترین آی پد برای اکثر مردم

4906404 rd

iPad Air (نسل پنجم)

برای اکثر مردم، iPad Air بهترین آیپد برای خرید خواهد بود. این مدل بسیاری از ویژگی های Pro را بدون قیمت Pro ارائه می دهد و همچنین کمی سبک تر از Pro است. نگه داشتن آن را برای ساعت ها راحت تر می کند. تنها نقطه ضعف واقعی Air این است که با 64 گیگابایت حافظه شروع می شود. اگرچه این در همه iPad ها یکسان است، به جز iPad Pro.

در iPad Air، شما یک چیپست M1 دریافت می کنید، بنابراین بسیار قدرتمند است و برای سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت. این گوشی در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود و همچنین دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بسیار خوب در جلو برای استفاده با Facetime، Zoom و سایر برنامه‌ها است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  راهنمای خرید Govee's Outdoor Lights Collection

مانند سایر آیپدها، به جز Pro، Air از Touch ID در دکمه پاور برای احراز هویت استفاده می کند. بنابراین هیچ فیس آیدی در اینجا موجود نیست. آی‌پد ایر با نسل دوم اپل پنسل نیز کار می‌کند.

iPad Air (نسل پنجم) – بهترین خرید

بهترین iPad ارزان

GUEST 430900c7 e560 448c bc9c 2b605b9f72a1

iPad (نسل دهم)

  • قیمت: 449 دلار
  • کجا بخریم: هدف

آی‌پد نسل دهم بهترین و ارزان‌ترین آی‌پد است که امروزه می‌توانید بخرید. این ارزان‌ترین و جدیدترین آیپد موجود است. این بهترین آی‌پد نیست، زیرا ویژگی‌های جالبی دارد، مانند این که دارای درگاه USB-C است و همچنان از Apple Pencil اصلی پشتیبانی می‌کند که از طریق لایتنینگ شارژ می‌شود. بنابراین برای استفاده از Apple Pencil با این iPad به چند دانگل نیاز دارید.

در زمان عرضه، خشم زیادی برای این آی‌پد وجود داشت، زیرا طراحی مجدد مورد نیاز را دریافت کرد، اما قیمت آن نیز از 329 دلار به 449 دلار افزایش یافت. واقعاً فقط 50 دلار کمتر از iPad Air زمانی که در فروش است، می شود، که در حال حاضر اغلب وجود دارد. و راستش را بخواهید، مگر اینکه این آی‌پد را با تخفیف شدید تهیه کنید، باید 50 دلار اضافی را برای iPad Air خرج کنید.

iPad (نسل دهم) – هدف

بهترین iPad برای جایگزینی لپ تاپ

81c9BOQNWL AC SL1500

آیپد پرو 12.9

  • قیمت: 1049 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

آیپد پرو 12.9 از نظر آیپد بهترین از بهترین هاست. و با توجه به قیمت اولیه آن، باید باشد. این مدل 2022 است که دارای چیپست ارتقا یافته M2 است – همان مک بوک ایر. که به آن امکان دسترسی به برخی از ویژگی ها مانند Stage Manager را می دهد. اپل همچنین آن را به WiFi 6E مجهز کرده است که سرعت وای فای فوق العاده سریعی را در اختیار شما قرار می دهد.

دو مدل آیپد پرو وجود دارد، اما دلیل انتخاب مدل 12.9 اینچی نمایشگر است. نه تنها بزرگتر است، بلکه یک نمایشگر مینی ال ای دی نیز هست که بسیار شبیه مک بوک پروهای جدید با چیپست M1 Pro و M1 Max در داخل آن است. این یک صفحه نمایش خیره کننده است و قطعا ارزش این قیمت را دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مزایای بازسازی ظروف تفلون نسبت به خرید آن

با Stage Manager و این صفحه نمایش 12.9 اینچی، فضای زیادی برای استفاده همزمان از چندین برنامه در اختیار شما قرار می دهد. اما اندازه آن را کمی سخت تر می کند زیرا حدود یک پوند و نیم است. اما آیپد پرو به لطف Magic Keyboard می تواند جایگزین لپ تاپ باشد. که یک کیبورد است که می‌توانید آن را بردارید و برای آی‌پد استفاده کنید و اساساً یک صفحه‌کلید و ترک‌پد کامل برای آی‌پد خود داشته باشید. من از آن در iPad Air خود استفاده کرده ام و کاملاً آن را دوست دارم.

iPad Pro 12.9 – آمازون

بهترین iPad برای مطالعه و سفر

71o6PxcKkJL AC SL1500

آیپد مینی (نسل ششم)

  • قیمت: 499 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

وقتی صحبت از سفر یا مطالعه در حین سفر می شود، یک آی پد کوچک و سبک می خواهید. این آیپد مینی است. این یکی از آیپدهای قدیمی در این لیست است، اما هنوز هم گزینه بسیار خوبی است. به همین دلیل، چیپست Apple A15 Bionic را در داخل خود دارد، همچنین با 64 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه است. خوشحالم که اپل بیشتر مدل حافظه 128 گیگابایتی را کنار گذاشته است.

iPad Mini اساساً یک iPad Air کوچکتر است که چیز بدی نیست. اگرچه وقتی به قیمت گذاری نگاه می کنید، ممکن است باشد. از نظر فنی 100 دلار کمتر از Air است، اما Air معمولا با قیمت 499 دلار به فروش می رسد.

یکی از خوبی‌های آی‌پد مینی این است که اندازه کوچک‌تر، حدود 8.3 اینچ دارد. این باعث می شود آن را به اندازه کافی کوچک نگه دارید تا در یک دست نگه دارید و بعد از مدتی نگه داشتن آن سخت نمی شود. قطعاً چیز خوبی وجود دارد. این برای خواندن کتاب، تماشای برخی از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی عالی است و خلبانان آن را برای برنامه پرواز خود دوست دارند. از آنجا که بسیار کوچک است، بنابراین مطمئنا خرید خوبی است.

آی پد مینی (نسل ششم) – آمازون

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/owgZvE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *