اکنون می توانید از جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی بینگ در اندروید و آی او اس استفاده کنید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

مایکروسافت سه اپلیکیشن جدید مبتنی بر را برای گوشی های هوشمند راه اندازی کرده است. بینگ، اج و نسخه جدیدی از اسکایپ برای و آیفون راه اندازی شده اند که همگی با ChatGPT ادغام شده اند.


این برنامه ها اکنون از طریق فروشگاه Play و App Store در دسترس هستند، اگرچه اگر قبلاً به آن دسترسی ندارید، باید به لیست انتظار بپیوندید تا عملکرد ربات چت را امتحان کنید.


بینگ مجهز به هوش مصنوعی به موبایل می آید

مایکروسافت اخیراً از هوش مصنوعی استفاده کرده است. نسخه فعال شده با ChatGPT از بینگ طوفانی آنلاین ایجاد کرد زیرا تهدید می کند نحوه جستجوی ما در اینترنت را کاملاً تغییر دهد.

اکنون، با توجه به اینکه حدود دو سوم جستجوها در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود، این شرکت نسخه های جدیدی از برنامه جستجوی Bing و مرورگر Edge خود را برای اندروید و آی او اس با همان فناوری داخلی عرضه کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین بازی های اندروید جدید برای بازی

بینگ و اسکایپ با chatgpt پیشرفته
اعتبار تصویر: مایکروسافت

اپلیکیشن بینگ ظاهری کاملاً جدید دارد و شاید جالب‌ترین بخش این است که اکنون از صدا پشتیبانی می‌کند تا به درخواست‌ها و جستجوهای شما حتی بیشتر بصری‌تر شود.

برای شروع یک جلسه چت، با ضربه زدن روی نماد Bing در پایین صفحه شروع به کار می کنید. پاسخ های شما به صورت متن، نقطه گلوله یا پاسخ های ساده هستند و می توانید از آن برای مواردی فراتر از جستجو استفاده کنید. مایکروسافت پیشنهاد می‌کند که می‌توانید از آن برای نوشتن ایمیل یا شعر استفاده کنید.

ربات چت همچنین در مرورگر Edge تعبیه شده است که می توانید از طریق صفحه اصلی به آن دسترسی داشته باشید.

اسکایپ ویژگی های هوش مصنوعی را دریافت می کند

علاوه بر این برنامه‌ها، مایکروسافت پشتیبانی از Bing با هوش مصنوعی را به اسکایپ، برنامه صوتی و چت محترم، اضافه کرده است. ایده در اینجا این نیست که هوش مصنوعی را وادار به مکالمه از طرف شما کنیم، بلکه افزودن قابلیت های جستجوی مشابه به پیام های گروهی است.

“اگر خانواده شما در حال گفتگو در مورد گردهمایی خانوادگی بعدی هستند، می توانید به سادگی از بینگ پیشنهاداتی در مورد مقصدهای سفر، پیش بینی های آب و هوای مورد انتظار و رویدادهای جالب در مورد زمان سفر خود بخواهید و همه افراد در چت به نتایج دسترسی خواهند داشت.”

برای دسترسی به این ویژگی، کافی است مانند هر مخاطب دیگری، Bing را به چت های گروهی خود اضافه کنید. در سراسر جهان در دسترس است و می تواند به بیش از 100 زبان پاسخ دهد.

نحوه استفاده از برنامه های جدید ChatGPT Bing

اگر قبلاً به چت ربات جدید بینگ دسترسی نداشته اید، قبل از شروع استفاده از آن باید به لیست انتظار بپیوندید. برای انجام این کار، کافی است یکی از برنامه ها را نصب کنید و دستورات روی صفحه را دنبال کنید. مایکروسافت می گوید تا کنون به بیش از یک میلیون کاربر در 169 کشور دسترسی داشته است که هر روز تعداد بیشتری به آن اضافه می شود.

دانلود: بینگ برای اندروید | آی او اس (رایگان)

دانلود: اج برای اندروید | آی او اس (رایگان)

دانلود: اسکایپ برای اندروید | آی او اس (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

امروز چت هوش مصنوعی را در اندروید و آیفون آزمایش کنید

فقط زمان بود که چت ربات های هوش مصنوعی به سمت موبایل حرکت کنند. نسخه جدید بینگ مطمئناً صنعت را تکان داده است – اگرچه بدون بحث نبوده است.

این سرویس به دلیل تمایلش به جمع آوری اطلاعات نادرست با اطمینان کامل (و به طرز شگفت انگیزی در مورد آن بحث برانگیز) مرتباً به سرفصل ها می رسد. مایکروسافت همچنین اذعان می‌کند که ممکن است عملکرد در روزهای اولیه به دلیل مشکلات پهنای باند محدود شود.

و در شکل تلفن همراه خود، هنوز هم بسیار ابزار جستجو است، بنابراین چیزی نیست که به زودی جایگزین دستیار گوگل، سیری، بیکسبی یا هر دستیار صوتی دیگری شود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/KLq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *