در طول روز پرایم آمازون، روی هدفون Bose 700 صرفه جویی کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حال حاضر هدفون Bose 700 را به 299 دلار کاهش داده است. این باعث صرفه جویی 80 دلاری از قیمت معمولی آن می شود. که آن را به پایین ترین حد خود می رساند. قیمتی که از نوامبر گذشته در جمعه سیاه ندیده بودیم. بنابراین اگر منتظر این بودید که اینها را بگیرید، اکنون زمان آن است که این کار را انجام دهید.

محصولات Bose به ندرت به فروش می رسد. بنابراین دیدن چنین تخفیف عظیمی در این هدفون 700 چیزی است که نباید از دست بدهید.

همانطور که گفته شد، Bose Headphones 700 یک جفت هدفون بی سیم درجه یک است. اینها همان امضای صدای Bose را ارائه می دهند که از محصولات Bose انتظار دارید.

میانه‌ها و اوج‌های بسیار خوبی دارد، با تعادل مناسبی از باس. قرار نیست که اوج‌ها و میانه‌ها را نیز زیاد کند، که بسیار مهم است. و می توانید EQ را نیز تنظیم کنید.

این یک جفت هدفون بی سیم زیبا است. موجود در رنگ های سفید/رزگلد یا مشکی. و فقط شگفت انگیز به نظر می رسد. همچنین پوشیدن آن برای چندین ساعت متوالی بسیار راحت است. این مهم است، به خصوص اگر به دنبال استفاده از آن در هنگام کار در خانه هستید. برای تماس های مختلف زوم، یا حتی برای گوش دادن به موسیقی در حین کار.

علاوه بر این، Bose Headphones 700 نیز دارای آمازون ی داخلی است. بنابراین می توانید از الکسا بخواهید پیام های متنی شما را بخواند، موسیقی شما را تغییر دهد و خیلی چیزهای دیگر. تقریباً هر کاری که می‌توانید با Echo انجام دهید، می‌توانید در اینجا با هدفون Bose 700 انجام دهید. بنابراین توجه به این نکته بسیار مهم است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  فروش تلویزیون OLED 55 اینچی سونی A80K با قیمت 1098 دلار در آمازون

در نهایت عمر باتری. هدفون Bose 700 با یک بار شارژ حدود 20 ساعت دوام می آورد. و این با فعال کردن حذف نویز فعال است. همچنین 11 سطح حذف نویز در دسترس است.

می‌توانید با کلیک روی اینجا، هدفون Bose 700 را از آمازون امروز تهیه کنید. به یاد داشته باشید که این قیمت قرار نیست مدت زیادی دوام بیاورد، بنابراین اگر می خواهید در Bose Headphones 700 صرفه جویی کنید، همین الان این کار را انجام دهید.

هدفون Bose 700 – آمازون

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HWU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *