بازی‌های Google Play روی رایانه شخصی بازی‌های جدید، نقشه‌برداری مجدد صفحه کلید و ۶۰ منطقه جدید را اضافه می‌کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

بازی روی مانیتور

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • گوگل یک سری به‌روزرسانی‌ها را برای Google Play Games Beta روی شخصی اجرا کرده است.
  • نسخه بتا اکنون برای 60 منطقه جدید در سراسر آسیا اقیانوسیه، اروپا و آمریکای لاتین در دسترس است.
  • گوگل کتابخانه را گسترش داده و قابلیت شخصی سازی صفحه کلید شما را اضافه کرده است.

بتای بازی‌های Google Play روی رایانه شخصی از زمانی که برای اولین بار عرضه شد، رشد زیادی داشته است. همین دو ماه پیش، این پلتفرم بزرگترین گسترش خود را تا آن زمان اعلام کرد. اکنون گوگل اعلام کرده است که در حال گسترش بیشتر و بهبود تجربه است.

گوگل در یک بیانیه مطبوعاتی چهار به‌روزرسانی را برای سرویس Play Games بتا در رایانه شخصی منتشر کرد. یکی از این به‌روزرسانی‌ها شامل تعداد مناطقی است که سرویس در آن‌ها در دسترس خواهد بود. در ماه مه، گوگل 42 کشور جدید را به فهرست اضافه کرد و در مجموع به 56 کشور پشتیبانی‌شده رسید. به گفته این شرکت، این تعداد در چند هفته گذشته به بیش از 120 منطقه افزایش یافته است. گوگل می گوید 60 منطقه جدید در سراسر آسیا اقیانوسیه، اروپا و آمریکای لاتین اضافه کرده است.

صحبت از در دسترس بودن، سرویس Play Games Beta در رایانه شخصی در ابتدا به دستگاه های منتخب محدود می شد. با این حال، چندی پیش، نیازهای سیستم را کاهش داد. این حداقل نیاز به رایانه شخصی 10 با SSD و 10 گیگابایت فضای آزاد، 8 گیگابایت رم، پردازنده گرافیکی Intel UHD Graphics 630 یا بهتر و چهار هسته فیزیکی CPU را کاهش داد. اما غول فناوری می گوید که این سرویس را برای رایانه های شخصی بیشتری باز کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ESPN در Roku کار نمی کند - آموزش رفع این مشکل

دو آپدیت دیگر به طور کلی با بازی سروکار دارند. گوگل اعلام کرده است که عناوین جدیدی را به کاتالوگ خود اضافه کرده است. برخی از این موارد عبارتند از Cookie Run: Kingdom، Eversoul، Summoners War، Homescapes، Evony: The King's Return، Call of Dragons، Free Fire MAX و Arknights. این شرکت اشاره می کند که Free Fire MAX «در مالزی و تایوان در دسترس است و در هفته های آینده به مناطق بیشتری راه اندازی می شود».

آخرین به روز رسانی، اضافه شدن مورد نیاز و بسیار مورد استقبال نقشه برداری مجدد صفحه کلید است. اکنون کاربران می‌توانند کلیدها را مجدداً بایند کنند و کنترل‌های خود را مطابق با روشی که ترجیح می‌دهند بازی کنند، سفارشی کنند.

در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که گوگل چه زمانی قصد دارد این سرویس را به طور کامل راه اندازی کند. اما گوگل می گوید که در ماه های آینده به دنبال اطلاعات بیشتر خواهد بود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tsuNoP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *