کارایی در Minecraft چیست؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک کارایی در Minecraft چیست؟
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Minecraft فقط یک بازی نیست. این محیطی است که به کاربران امکان آزمایش، اعمال پیشرفت ها و استفاده از ابزارهای مختلف را می دهد. یکی از این ابزارها Efficiency است. در این پست خواهیم دید که چیست کارایی در Minecraft، سطوح مختلف آن و نحوه فعال سازی آن.

کارایی در Minecraft چیست؟

کارایی در Minecraft چیست؟

Efficiency یک ابزار بهبود در Minecraft است که به شما امکان می دهد سرعت استخراج را افزایش دهید. این ابزار به جمع آوری سریع مین کمک می کند. بنابراین، اگر شما یک ماینر هستید، این ابزار باید بخشی از تنظیمات شما باشد.

چندین سطح سرعت برای جمع آوری مین وجود دارد. کاربر به راحتی می تواند سطح سرعت را در خود بازی کنترل کند. افزایش سطح سرعت جلوه های گرافیکی مختلفی را در زمان ضبط نشان می دهد.

استفاده از Efficiency در Minecraft چیست؟

هنگام انجام عملیات استخراج، باید از سطوح مختلف سرعت استفاده کرد. در Minecraft، پنج سطح سرعت وجود دارد. بازی نیاز به استفاده از سطح خاصی از بلوک های شکست دارد.

ابزارهای مختلفی در Minecraft برای شکستن وجود دارد، یعنی کلنگ، بیل، تبر، هیل و قیچی که می توان از آنها برای شکستن بلوک های مختلف استفاده کرد. بنابراین با کمک Efficiency سرعت این ابزارها افزایش می یابد. به یاد داشته باشید که سرعت فقط در موردی که قرار است شکسته شود افزایش می یابد. به عنوان مثال، یک تبر فقط می تواند چوب را سریعتر تحت تأثیر کارایی بشکند، اما روی سنگ ها یا اجزای دیگر تأثیری نخواهد داشت.

سطوح چندگانه کارایی در Minecraft چیست؟

پنج سطح از کارایی در Minecraft وجود دارد که هر کدام سرعت خاص خود را دارند. در زیر سطوح کارایی در Minecraft آورده شده است.

  • سطح اول: همانطور که قبلاً حدس زده اید، سطح I کندترین سطح این دسته است. برای داشتن اثر دلخواه، چندین ضربه از گیمر لازم بود.
  • سطح دوم: این کمی سریعتر از سطح I است و برای شکستن بلوک ها کمی تلاش کمتری از گیمر نیاز دارد.
  • سطح III: سطح III حتی به تلاش کمتری برای شکستن بلوک نیاز دارد زیرا سریعتر از دو سطح دیگر است.
  • سطح چهارم: این دومین سطح سریع است و قادر است یک بلوک را فوراً بشکند.
  • سطح V: سطح V یک قدم جلوتر از نسل قبلی خود است و می تواند فوراً بلوک را بشکند.

اینها سطح کارایی در Minecraft بود.

چگونه کارایی را در Minecraft فعال کنیم؟

برای فعال کردن Efficiency در Minecraft، باید از جدول Enchanting استفاده کنید. با کمک این جدول، می توان ابزارهای داده شده را با عملکردهای اضافی مسحور کرد، از این رو، کارایی Minecraft را افزایش داد. برای پرورش میز دلربا، کاربر باید 2 عدد الماس، 4 عدد ابسیدین و 1 کتاب داشته باشد.

هنگامی که جدول را ایجاد کردند، باید آن را در میان 15 قفسه کتاب قرار دهند تا تمام 30 سطح جادوگری فعال شوند.

به خاطر داشته باشید که ابزارهای Stone و Diamond فقط تا سطح IV از طریق جدول Enchanting قابل فعال شدن هستند. برای رسیدن به سطح 5، کاربر باید این دو مورد را در یک سندان ترکیب کند.

امیدواریم اکنون می دانید Minecraft Efficiency چیست و چگونه می توانید از آن استفاده کنید.

خواندن: Minecraft همچنان در رایانه ویندوزی خراب یا یخ می‌زند

چرا کارایی در Minecraft خوب است؟

Efficiency یک ابزار درخشان در Minecraft است که به شما امکان می دهد یک شی را با حداقل تلاش بشکنید. این کار را با افزایش سرعت ابزار انجام می دهد. بنابراین، در یک بازه زمانی کوتاه، ضربات بیشتری نیاز است که در نتیجه، شما نیازی به تلاش زیادی ندارید. با این حال، ابزاری که برای یک نوع بلوک خاص در نظر گرفته شده است، هنگامی که بر روی یک نوع بلوک دیگر استفاده می شود، بلوک را به سرعت نمی شکند.

خواندن: حافظه Minecraft تمام شده است

راندمان IV یا V بهتر است؟

از نظر تئوری، کارایی IV بهتر از V خواهد بود، اما تفاوت بین این دو در بیشتر موارد قابل توجه است. اگر در سطح IV هستید، به نظر من لازم نیست تمام تلاش خود را برای رسیدن به سطح V صرف کنید.

خواندن: Minecraft Marketplace کار نمی کند.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HLLwCw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *