تست های DNA 23andMe به فروش می رسد! با کمترین هزینه درباره اصل و نسب خود بیاموزید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دارای آزمایش DNA 23andMe Ancestry است که اکنون با قیمت 98 دلار به فروش می رسد. این باعث می شود 100 دلار از قیمت معمولی صرفه جویی کنید. این باعث می‌شود این کیت تست به قیمت پایینی بی‌نظیر برسد. با حدود 50 دلار شکستن کمترین قیمت قبلی. بنابراین قطعا دیدن اینجا خوب است.

فروش تست DNA 23andMe – آمازون

چرا باید تست DNA اجدادی 23andMe بخرید؟

ژن های خود را بشناسید مالک سلامتی خود باشید بیاموزید که چگونه ژنتیک می‌تواند بر شانس ابتلا به برخی بیماری‌ها تأثیر بگذارد. دریابید که آیا ناقل شرایط ارثی خاصی هستید یا خیر. کشف کنید که DNA شما در مورد سلامتی شما چه می گوید و چگونه می تواند بر انتخاب های سبک زندگی خاص تأثیر بگذارد.

داستان شخصی خود را به روشی کاملاً جدید بشناسید. ترکیب اصل و نسب خود و کجای دنیا DNA شما از بیش از 2000 منطقه است را کشف کنید. به طور خودکار درخت خانواده خود را با استفاده از DNA خود شروع کنید. ببینید DNA شما ممکن است در مورد ترجیحات طعم و بوی شما چه بگوید. کشف کنید که چگونه DNA می تواند بر توانایی شما برای مطابقت با آهنگ موسیقی تأثیر بگذارد یا اینکه آیا از صدای جویدن متنفرید.

هر کسی سزاوار یک مکان امن و خصوصی برای کشف و درک ژنتیک خود است. اطلاعات شما رمزگذاری شده، محافظت شده و تحت کنترل شماست. شما تصمیم می گیرید که چه چیزی را می خواهید یاد بگیرید و چه چیزی را می خواهید به اشتراک بگذارید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  خرید و فروش انواع گوسفند زنده در تهران آبان 1401

بدانید که در حال ایجاد تفاوت هستید. وقتی شرکت در تحقیقات ما را انتخاب می‌کنید، با میلیون‌ها نفری که در علم مشارکت دارند به نیروها می‌پیوندید. مشارکت شما می‌تواند به اکتشافاتی منجر شود که ممکن است روزی بر سلامت شما، سلامت خانواده‌تان و مردم در سراسر جهان تأثیر بگذارد.

بیش از 65 گزارش شخصی در مورد سلامت و تندرستی شما. بینش‌های ژنتیکی معنی‌داری دریافت کنید که واجد شرایط FSA و HSA هستند. ببینید که چگونه ژنتیک می تواند بر شانس شما برای ابتلا به برخی بیماری های خاص تأثیر بگذارد. کشف کنید که DNA شما در مورد سلامتی شما چه می گوید و چگونه می تواند بر برخی عوامل سبک زندگی مانند رژیم غذایی، ورزش و خواب تأثیر بگذارد.

شما می توانید کیت تست DNA سلامت و اجداد 23andMe را از آمازون در این فروش با کلیک بر روی لینک زیر دریافت کنید.

فروش تست DNA 23andMe – آمازون

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Hjh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *