تست ماندگاری Nothing Phone 2 نشان می دهد که شما فقط باید از چیزهایی بترسید –

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • Nothing Phone 2 در تست دوام محبوب JerryRigEverything قوی ظاهر شد.
  • تست خمش کمی نگران کننده بود، اما تلفن توانست دست نخورده باقی بماند.
  • خراش و سوختگی جزئی نباید برای Phone 2 مشکلی ایجاد کند. با این حال، حداقل محافظت در برابر آب و گرد و غبار را دارد.

Nothing Phone 2 تست ماندگاری معروف یوتیوب زک نلسون (JerryRigEverything) را پشت سر گذاشته و با رنگ‌های درخشان ظاهر شده است. به اندازه کافی خنده دار، نلسون تصمیم گرفته است یک ویدیوی بی صدا با عنوان “من هیچ چیز 2 برای گفتن ندارم” منتشر کند.

یوتیوبر Nothing Phone 2 را در مجموعه استاندارد شکنجه های خود قرار داد، از جمله تست خراش، تست سوختگی و تست خم شدن. به نظر می رسد، پرچمدار جدید Nothing، درست مانند نسل قبلی خود، دستگاه بسیار محکمی است.

شیشه‌های کورنینگ گوریلا گلس Nothing Phone 2 در جلو و پشت در تست‌های خراش خود را حفظ کردند. صفحه نمایش شروع به نشان دادن برخی خراش ها در سطح شش مقیاس سختی Mohs می کند، که برای یک صفحه نمایش با پوشش گوریلا گلس بسیار استاندارد است. دوربین پانچ سوراخ جلویی نیز توسط شیشه محافظت می‌شود و دوربین‌های اصلی و فلاش در پشت نیز محافظت می‌شوند. حسگر اثر انگشت حتی پس از خراشیدگی شدید نیز به طرز چشمگیری همانطور که در نظر گرفته شده است کار می کند.

صفحه نمایش OLED Nothing Phone 2 در زیر شعله سبک تر به خوبی عمل کرد. می بینید که نقطه سفیدی پیدا می کند که در آن آتش می زند اما به سرعت بهبود می یابد و هیچ آسیب عملکردی ندارد.

تست خم شدن جایی است که همه چیز کمی ترسناک می شود. هنگامی که Nothing Phone 2 از جلو خم می شود، انعطاف نگران کننده ای وجود دارد. حتی مقداری جدایی در امتداد خطوط آنتن وجود دارد. خوشبختانه گوشی محکم می ماند و از هم نمی پاشد و نمی شکند. در واقع، به نظر می رسد که حتی پس از آن کمی جدایی، به خوبی کار می کند.

در همین حال، اگر گوشی Phone 2 را در استخر بیندازید یا به یک ساحل شنی ببرید، ممکن است رتبه IP54 برای شما کار چندانی نداشته باشد. برخلاف استاندارد IP68 که در اکثر گوشی‌های پرچمدار ممتاز می‌بینید، حداقل محافظت در برابر آب و گرد و غبار را ارائه می‌کند. بنابراین مطمئن شوید که با Nothing Phone 2 خود خیلی ماجراجویانه نیستید، به خصوص در مورد قرار گرفتن در معرض آب.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tYP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *