نشت گلکسی زد فولد 5 با قاب گوشی که قلم S را در خود جای داده ما را شگفت زده کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

Samsung Galaxy Z Fold 5 S Pen Case Leak Hero

گزارشی از مجله هشت پیک :

  • یک افشای جدید مطالب بازاریابی رسمی به ما داده است که گلکسی زد فولد 5 و فلیپ 5 را به نمایش می گذارد.
  • یکی از این تصاویر گلکسی زد فولد را با قاب گوشی نشان می‌دهد که قلم S را در خود جای داده است.
  • انتظار می رود گلکسی زد فولد 5 و فلیپ 5 در جریان رویداد Unpacked سامسونگ معرفی شوند.

ما تنها یک هفته با رویداد Unpacked سامسونگ فاصله داریم و پیش از نمایشگاه شاهد چندین فاش شده بودیم. در حالی که به نظر می رسد جدیدترین افشاگری به سادگی نگاهی دیگر به Galaxy Z Fold 5 و Flip 5 به ما می دهد، چیز جدیدی در این تصاویر وجود دارد که باید طرفداران را هیجان زده کند.

روز چهارشنبه، ایشان آگاروال به پلتفرم اجتماعی جدید Meta Threads رفت تا تصاویر بازاریابی رسمی لو رفته از گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 را به اشتراک بگذارد. مانند اطلاعات قبلی، طراحی این گوشی ها را به خوبی مشاهده می کنیم. . مهمتر از همه، یکی از تصاویر Fold 5 را در یک قاب گوشی نشان می دهد. و نه هر قاب گوشی، بلکه یک قاب گوشی که به نظر می رسد قلم S را در خود جای دهد.

در اواخر سال گذشته شایعه شده بود که گلکسی زد فولد 5 قلم اس پن خواهد داشت. با این حال، پس از گزارش ها مبنی بر عدم دریافت اسلات قلم S این گوشی، حدس و گمان ها حذف شد. دلیل آن این بود که سامسونگ می‌خواست Fold 5 را نازک‌تر کند و یک اسلات قلم S مانع از آن می‌شد. اما به نظر می رسد که غول فناوری کره جنوبی راه حل دیگری پیدا کرده است.

گنجاندن قلم S برای گلکسی زد فولد 5 ممکن است به اندازه لولای جدید قطره‌ای یا کاهش شکاف مهم نباشد. اما این یک تغییر به اندازه کافی مهم است که کاستی های Fold 4 را برطرف می کند و می تواند تفاوتی را ایجاد کند که مردم را به خرید وادار کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jhGJSr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *