LG ممکن است تلویزیون ها و سایر محصولات را به دستگاه های تبلیغاتی و اشتراک تبدیل کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اندروید اتوریتی

این روزها تبلیغات و خدمات اشتراک به نظر می رسد در هر گوشه و کنار فضای دیجیتال نفوذ می کنند. حداقل هنگام استفاده از وسایلمان از آن مزاحمت ها در امان بودیم. اما حتی آن پناهگاه امن ممکن است زمانی که ال‌جی شروع به اجرای استراتژی تجاری جدید خود کند، از بین برود.

ال جی به عنوان بخشی از ابتکاری برای افزایش درآمد سالانه جهانی از 51 میلیارد دلار به تقریباً 79 میلیارد دلار تا سال 2030، قصد دارد فرصت های تبلیغات و اشتراک تلویزیون ها و لوازم خانگی خود را بررسی کند. مطابق با آستانهویلیام چو، مدیرعامل ال‌جی اعلام کرد که این شرکت قصد دارد به یک «شرکت راه‌حل زندگی هوشمند» تبدیل شود. طبق گزارش‌ها، این غول فناوری می‌خواهد این ماموریت را با تنوع بخشیدن به سبد کسب‌وکار خود و ایجاد کسب‌وکاری با محوریت «تعامل مشتری» انجام دهد.

ال جی به دنبال چشم انداز جسورانه خود برای تبدیل شدن و جهش رو به جلو به عنوان یک شرکت راه حل زندگی هوشمند که فضاها و تجربیات مختلف مشتریان را به هم متصل و گسترش می دهد، ادامه خواهد داد، نه اینکه بر موقعیت فعلی خود به عنوان بهترین برند لوازم خانگی که محصولات با کیفیت ارائه می دهد، تکیه کند. ما با ابداع روش کار و برقراری ارتباط برای رسیدن به این هدف، ال‌جی کاملاً جدید ایجاد خواهیم کرد.

استراتژی رشد جدید ال‌جی ظاهراً به شکل «مدل کسب‌وکار خدمات مبتنی بر پلت‌فرم است که به طور مداوم سودهایی مانند محتوا و خدمات، اشتراک‌ها و راه‌حل‌ها را ایجاد می‌کند». اولین محصولی که ال‌جی را به ابتکار خود تبدیل می‌کند، تلویزیون‌های آن خواهند بود که انتظار می‌رود تا قبل از پایان سال این اتفاق بیفتد. این منجر به تغییر در webOS، نرم افزار عامل تلویزیون این شرکت می شود که به ال جی اجازه می دهد «محتوا، خدمات و تبلیغات» را در سراسر محصولات خود گسترش دهد.

با این حال، ال جی این را فقط به تلویزیون های خودش محدود نمی کند. همچنین به دنبال گسترش این نسخه جدید از webOS به برندهای تلویزیون خارجی است. علاوه بر این، این شرکت همچنین می خواهد که webOS در سایر محصولات غیر تلویزیونی ال جی در پنج سال آینده ظاهر شود.

در مورد اشتراک‌ها، به نظر می‌رسد که شرکت ThinQ UP را در نظر دارد. طبق بیانیه مطبوعاتی، «هدف تکامل بیشتر لوازم ال‌جی ThinQ UP است که عملکردهایی را که مشتریان حتی پس از خرید به آن نیاز دارند ارتقا می‌دهند و به پلتفرمی «خانه به‌عنوان سرویس» تبدیل می‌شوند که ترکیبی از شخصی‌سازی، اشتراک‌ها و خدمات خانه هوشمند است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/DOmibw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *