فروش تلویزیون QLED قاب سامسونگ به قیمت 989 دلار: 510 دلار صرفه جویی کنید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

برای فروش «جمعه سیاه در جولای» Best Buy در این هفته، تلویزیون 55 اینچی The Frame QLED 4K را در حال حاضر به میزان بسیار زیادی تخفیف می‌دهند. اکنون فقط به 989 دلار کاهش یافته است، که 510 دلار از قیمت معمولی آن صرفه جویی می کند. بنابراین اگر به دنبال انتخاب یکی از آن ها بوده اید، اکنون زمان آن فرا رسیده است.

Samsung The Frame – Best Buy

تلویزیون 55 اینچی The Frame QLED سامسونگ بهترین راه برای تزئین خانه شما و لذت بردن از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه شما است. این تلویزیون زیبا دارای صفحه نمایش QLED است که کیفیت تصویر فوق العاده 4K Ultra HD را ارائه می دهد. همچنین دارای طراحی شیک و مینیمالیستی است که باعث می‌شود در زمانی که از آن استفاده نمی‌شود شبیه یک اثر هنری به نظر برسد.

یکی از بهترین ویژگی‌های تلویزیون قاب سامسونگ، حالت هنری آن است. این حالت به شما این امکان را می دهد که وقتی چیزی را تماشا نمی کنید، آثار هنری با کیفیت بالا را در تلویزیون خود نمایش دهید. شما می توانید از میان آثار هنری مختلف، از جمله نقاشی، عکس و حتی عکس های شخصی خود یکی را انتخاب کنید. این بدان معنی است که تلویزیون شما می تواند به خودی خود یک اثر هنری باشد، حتی زمانی که از آن استفاده نمی شود.

تلویزیون The Frame سامسونگ تعدادی ویژگی دیگر نیز دارد که آن را به گزینه ای عالی برای سرگرمی های خانگی تبدیل می کند. از HDR10+ و HLG پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه خود در محدوده دینامیکی خیره‌کننده لذت ببرید. همچنین دارای سیستم صوتی داخلی است که صدایی غنی و فراگیر ارائه می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  برخی از گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ این ویژگی جدید بازی را از S23 دریافت می‌کنند

اگر به دنبال تلویزیونی هستید که بتواند همه این کارها را انجام دهد، تلویزیون 55 اینچی The Frame QLED سامسونگ بهترین انتخاب برای شماست. این زیبا، شیک و دارای ویژگی هایی است که تجربه سرگرمی خانگی شما را حتی بهتر می کند.

در اینجا دلایل دیگری وجود دارد که چرا باید تلویزیون 55 اینچی The Frame QLED سامسونگ را خریداری کنید:

  • این بهترین راه برای ارتقای دکوراسیون خانه شما است.
  • این یک راه عالی برای نمایش آثار هنری مورد علاقه شما است.
  • کیفیت تصویر فوق العاده 4K Ultra HD را ارائه می دهد.
  • از HDR10+ و HLG پشتیبانی می کند.
  • دارای سیستم صوتی داخلی است.
  • استفاده و راه اندازی آن آسان است.

اگر به دنبال تلویزیونی هستید که هم زیبا و هم کاربردی باشد، تلویزیون 55 اینچی The Frame QLED سامسونگ بهترین انتخاب برای شماست. همین امروز مال خود را سفارش دهید و از تمام مزایای این تلویزیون شگفت انگیز لذت ببرید.

Samsung The Frame – Best Buy

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZLL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *