مسدودکننده های تبلیغات مسدود کننده یوتیوب: آنچه باید بدانید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک به نقل از Android Authority اتوریتی

گزینه‌های سبک YouTube Redmi Note 12 Pro Plus

آدام بیرنی / Android Authority

Google به درآمد تبلیغاتی وابسته است، که اگر مرتباً از وقفه های تبلیغاتی دو دقیقه ای برای محصولاتی که به آنها علاقه ای ندارید صرف نظر کنید، جای تعجب نیست. تبلیغات می تواند آنقدر فراگیر باشد که بسیاری از مردم برای تماشای بی وقفه به مسدود کننده ها روی آورند. با این حال، اخیراً Google پیام‌های هشداری را آزمایش می‌کند که تهدید می‌کنند پخش وب را محدود می‌کند مگر اینکه افراد مسدودکننده‌ها را غیرفعال کنند یا برای YouTube Premium پرداخت کنند. در این راهنما شما را در مورد وضعیت و اینکه آیا ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرید یا نه به‌روز می‌کنیم.

مردم برای اولین بار در ژوئن 2023 متوجه پیام‌های هشدار شدند. در 30 ژوئن، YouTube تأیید کرد که Android Authority که یک آزمایش در حال انجام است و از اواسط ژوئیه به نظر می رسد این آزمایش ادامه دارد. مشخص نیست این برنامه چه زمانی ممکن است پایان یابد یا بیشتر گسترش یابد.

چرا یوتیوب مسدود کننده های تبلیغات را مسدود می کند؟

جف نیپارد در یوتیوب

توضیح رسمی این است که «مسدودکننده‌های آگهی شرایط خدمات YouTube را نقض می‌کنند» و (از طریق پیام هشدار) که «تبلیغات به YouTube اجازه می‌دهند تا برای میلیاردها کاربر در سراسر جهان رایگان بماند». پاسخ غیررسمی این است که اگر شرکتی نتواند تبلیغات نمایش دهد، نمی‌تواند از تبلیغ‌کنندگان پول جذب کند و درآمد کاهش می‌یابد. یوتیوب مقداری درآمد از اشتراک‌های Premium ایجاد می‌کند، اما برای حفظ کل سرویس کافی نیست.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از Hum-To-Search در برنامه YouTube در اندروید

در واقع یک ضربه دوگانه در اینجا وجود دارد – بسیاری از سازندگان کانال به تقسیم درآمدشان از درآمد تبلیغات وابسته هستند، و وقتی کانالی ناپایدار می شود، به ناچار خاموش می شود. بدون دلیلی که مردم به آن متصل شوند، YouTube به طور کلی می تواند بینندگان خود را از دست بدهد.

آیا یوتیوب مسدود کننده های تبلیغات را در سطح جهانی مسدود می کند؟

یوتیوب بیان می‌کند که در حال اجرای یک آزمایش کوچک در سطح جهانی است، که به نظر می‌رسد بسیار بد است. ترجمه این است که در حالی که آزمایش در چندین کشور انجام می شود، تنها درصد کمی از کاربران درگیر هستند. این کاملاً ممکن است که در حالی که شخصی در پایین خیابان تحت تأثیر قرار نگرفته است، پیام های هشدار دهنده را مشاهده کنید یا برعکس.

اگر آزمایش زودهنگام نتایجی را ایجاد کرد که YouTube به دنبال آن است، انتظار داشته باشید که این برنامه به افراد و/یا کشورهای بیشتری گسترش یابد. در نهایت نوعی پیام هشدار استاندارد خواهد شد، مگر اینکه یک مانع قانونی یا فنی اساسی وجود داشته باشد، یا افراد راه‌هایی برای مسدود کردن مسدودکننده‌ها پیدا کنند که تلاش‌های YouTube را بی‌معنا می‌کند.

آیا راه دیگری برای تماشای YouTube بدون تبلیغات وجود دارد؟

نشان‌واره YouTube Premium Inside App

پاسخ واضح، پرداخت هزینه YouTube Premium است. برای اکثر افراد ماهانه 11.99 دلار (یا 119.99 دلار در سال) هزینه دارد، اما طرح‌های دانشجویی و خانوادگی در دسترس است، و هدیه‌های اضافی مانند ذخیره آفلاین و YouTube Music Premium دریافت می‌کنید. مقداری از پول شما به سازندگان می رسد، بنابراین در مجموع، اگر توانایی پرداخت آن را دارید، به طور قانونی این را توصیه می کنیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه یک ویدیو را در یوتیوب آپلود کنیم

فراتر از آن، گزینه ها نازک هستند. افزونه‌های دانلودی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند ویدیوها را به صورت آفلاین تماشا کنید، اما یوتیوب در تلاش است تا این موارد را نیز کاهش دهد، و زمانی که می‌خواهید فوراً چیزی را تماشا کنید، ناخوشایند هستند.

YouTube حتی در تلاش است تا با ارائه تبلیغات و محتوا از طریق همان آدرس‌ها، راه‌حل‌های مبتنی بر DNS را شکست دهد. اگر قبلاً در معرض مسدود شدن هستید، ممکن است VPN ها کمک کنند، اما ما روی ابزارهای مسدودکننده آگهی ارائه دهنده متفاوت از ابزارهای آزادانه در دسترس حساب نمی کنیم. شما برای حفظ حریم خصوصی و امنیت در یک VPN مشترک می شوید، نه اینکه تبلیغات را حذف کنید.


امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ffBQiH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *