افشای اطلاعات جدید قیمت و مشخصات دقیق گلکسی تب اس 9 را نشان می دهد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

دومین رویداد بدون بسته گلکسی سامسونگ در سال کمی بیش از دو هفته دیگر باقی مانده است. این شرکت در رویداد بزرگ کره جنوبی در 26 ژوئیه تعداد زیادی محصولات جدید را عرضه خواهد کرد. پیش از آن، مشخصات دقیق و قیمت اروپایی سری Galaxy Tab S9 به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است که نشان می دهد تبلت های پرچمدار جدید این شرکت چه چیزی را ارائه خواهند کرد.

جزئیات مشخصات گلکسی تب اس 9 در فاش جدید

افشای اطلاعات قبلی اکثر مشخصات کلیدی Galaxy Tab S9 را فاش کرده است. Tipster Ishan Agarwal اخیراً یک گرد کردن از همه آن مانند سال گذشته، سه تبلت پرچمدار جدید از سامسونگ دریافت می کنیم. حالت پایه دارای صفحه نمایش 11 اینچی Dynamic AMOLED 2X با وضوح WQXGA خواهد بود. این یک ارتقاء از صفحه نمایش TFT LCD است که شرکت در Galaxy Tab S8 پایه ارائه کرده است.

Galaxy Tab S9+ و Galaxy Tab S9 Ultra همچنین دارای نمایشگر Dynamic AMOLED 2X اما با وضوح WQXGA+ خواهند بود. ابعاد صفحه نمایش به ترتیب 12.4 و 14.6 اینچ است. هر سه مدل از ورودی S Pen پشتیبانی می کنند و دارای اسکنر اثر انگشت نوری زیر نمایشگر هستند. همه آنها دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند و دارای یک بلندگوی استریو با چهار بلندگو هستند.

تبلت های بعدی سامسونگ به ترتیب دارای باتری های 8400 میلی آمپر ساعتی، 10090 میلی آمپر ساعتی و 11200 میلی آمپر ساعتی در مدل های پایه، پلاس و اولترا خواهند بود. هر سه از شارژ سیمی 45 واتی پشتیبانی خواهند کرد. این دستگاه ها همچنین دارای همان پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 “for Galaxy” هستند که سری Galaxy S23 را تامین می کند. سامسونگ برای مدل پایه تا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می کند.

مدل پلاس با پیکربندی حداکثر 12+512 گیگابایت عرضه خواهد شد، در حالی که مدل Ultra با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه در دسترس خواهد بود. گلکسی تب اس 9 پایه دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی را در اختیار شما قرار می دهد. مدل پلاس یک لنز ثانویه 8 مگاپیکسلی در پشت اضافه خواهد کرد. در همین حال، مدل Ultra یک دوربین سلفی دوم را نیز اضافه می‌کند – یک سنسور 12 مگاپیکسلی دیگر.

از دیگر ویژگی های برجسته سری گلکسی تب اس 9 می توان به پشتیبانی از Samsung DeX، Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.3، NFC، GPS، نوار مغناطیسی برای اتصال قلم S و پورت USB 3.2 Type-C اشاره کرد. هر سه تبلت باید One UI 5.1.1 مبتنی بر اندروید ۱۳ را اجرا کنند و تا اندروید ۱۷ به‌روزرسانی دریافت کنند.

قیمت لو رفته اروپایی کمی بالاست

افشای جداگانه ای از SamInsider قیمت اروپایی ادعایی سری Galaxy Tab S9 را به ما می دهد. طبق گزارش ها، سامسونگ قصد دارد نسخه وای فای پایه گلکسی تب اس 9 (8 گیگابایت + 128 گیگابایت) را 929.95 یورو قیمت گذاری کند. نسخه 12 + 256 گیگابایتی ممکن است هزینه داشته باشد 1049 یورو. برای 12 گیگابایت + 256 گیگابایت Galaxy Tab S9+ (Wi-Fi)، ممکن است مجبور باشید هزینه کنید 1149 یورو. در نهایت، 12 گیگابایت + 256 گیگابایت Galaxy Tab S9 Ultra (Wi-Fi) را می توان با قیمت 1369 یورو.

این قیمت‌ها به‌طور قابل‌توجهی بالاتر از قیمت‌های سری گلکسی تب اس 8 در زمان عرضه در سال گذشته است. انواع وای فای از 749 یورو شروع شد. بنابراین به شما توصیه می کنیم این اطلاعات را با کمی نمک مصرف کنید. این نشریه ادعا می کند که جزئیات را از پایگاه داده خرده فروشان به دست آورده است، اما باید منتظر شواهد بیشتری باشیم. با توجه به اینکه رونمایی رسمی نزدیک به گوشه است، اکنون انتظار خیلی بیشتر نخواهد بود.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Sce
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *