در طول روز پرایم آمازون، 10 دلار برای بلندگوی بی سیم JBL Clip 3 صرفه جویی کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حال حاضر، پیش از پرایم دی، معاملات بزرگی در حال انجام است، که JBL Clip 3 را با قیمت 39.95 دلار به فروش می‌رساند. با این کار 10 دلار از این اسپیکر بلوتوث باورنکردنی صرفه جویی خواهید کرد. آن را در یک تن از رنگ ها و الگوهای مختلف نیز می آید. بنابراین چیزی برای همه اینجا وجود دارد.

JBL Clip 3 یک اسپیکر بلوتوث کوچک، ضد آب و قابل حمل است که برای ماجراجویی بعدی شما عالی است. دارای یک کارابین داخلی است که به راحتی می توانید آن را به کوله پشتی یا حلقه کمربند خود وصل کنید و با یک بار شارژ می تواند تا 10 ساعت موسیقی پخش کند.

در اینجا فقط چند دلیل برای خرید JBL Clip 3 آورده شده است:

  • کوچک و قابل حمل است. JBL Clip 3 تنها 4.1 اینچ عرض، 2.3 اینچ ارتفاع و 1.2 اینچ عمق دارد، بنابراین می تواند به راحتی در جیب یا کوله پشتی شما قرار گیرد. همچنین وزن آن فقط 0.5 پوند است، بنابراین شما حتی متوجه حمل آن نخواهید شد.
  • ضد آب و بادوام است. JBL Clip 3 ضد آب IPX7 است، بنابراین لازم نیست نگران خیس شدن آن باشید. همچنین می تواند در برابر سقوط تا 1 متر مقاومت کند، بنابراین برای ماجراجویی در فضای باز عالی است.
  • دارای کارابین داخلی. JBL Clip 3 دارای یک کارابین داخلی است تا بتوانید به راحتی آن را به کوله پشتی، حلقه کمربند یا حتی دوچرخه خود وصل کنید. این باعث می شود آن را برای حرکت در حرکت عالی کنید.
  • عمر باتری بالایی دارد. JBL Clip 3 با یک بار شارژ می تواند تا 10 ساعت موسیقی پخش کند. این بدان معناست که می توانید در تمام طول روز از موسیقی خود لذت ببرید بدون اینکه نگران تمام شدن باتری باشید.
  • به نظر عالی میرسد. با توجه به اندازه‌اش، JBL Clip 3 به طرز شگفت‌آوری خوب به نظر می‌رسد. صدایی غنی و کامل دارد که برای گوش دادن به موسیقی، پادکست یا کتاب های صوتی عالی است.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین راه حل برای پخش نشدن ویدیوی پرایم آمازون با کیفیت HD در آیفون و اندروید

اگر به دنبال یک اسپیکر بلوتوث کوچک، ضد آب و قابل حمل هستید که صدایی عالی داشته باشد، JBL Clip 3 بهترین انتخاب برای شماست. در حال حاضر با قیمت 39.95 دلار در روز پرایم آمازون به فروش می رسد، بنابراین تا زمانی که می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید!

در اینجا دلایل دیگری وجود دارد که چرا ممکن است بخواهید JBL Clip 3 را بخرید:

  • دارای یک بلندگوی داخلی با حذف نویز و اکو است، بنابراین می توانید تماس های واضحی را حتی در محیط های پر سر و صدا داشته باشید.
  • رنگ‌های متنوعی دارد، بنابراین می‌توانید رنگی را انتخاب کنید که با استایل خود مطابقت داشته باشد.
  • این توسط یک سال ضمانت پشتیبانی می شود، بنابراین می توانید مطمئن باشید که سرمایه گذاری عاقلانه ای انجام می دهید.

اگر به دنبال یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل عالی هستید، JBL Clip 3 قطعا ارزش بررسی دارد. کوچک، بادوام، ضد آب است و صدایی عالی دارد. به علاوه، در حال حاضر برای مدت محدودی در فروش است، پس از دست ندهید!

JBL Clip 3 – آمازون

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/axp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *