تاریخ انتشار، قیمت، شایعات و موارد دیگر

زمان مطالعه: 7 دقیقه

یک هدفون از نسل سوم AirPods

Sam Smart / Android Authority

هیچ هدفون بی سیمی نمادین تر از ایرپاد نیست. این هدفون های گوش باز نسبت به Stan Lee دارای ظاهری کمتر هستند و بدون نوک گوش شبیه AirPods Pro هستند. در حالی که ایرپادها همیشه بهترین عملکرد را با آیفون‌ها داشته‌اند، ممکن است شاهد برخی تغییرات سخت‌افزاری باشیم که ایرپادهای اپل (نسل چهارم) را اندروید پسندتر کند. گوش خود را بالا ببرید: در اینجا همه چیزهایی است که در مورد AirPods 4 می دانیم.

آیا یک سری ایرپادهای اپل (نسل چهارم) وجود خواهد داشت؟

تا زمانی که اپل زیر بار نرود، AirPods 4 به بازار خواهد آمد. در سه ماهه دوم سال 2023، فروش لوازم پوشیدنی، خانه و لوازم جانبی اپل به صورت جداگانه از دسته‌های مک و آی‌پد پیشی گرفت. با این نوع درآمد، هیچ راهی وجود ندارد که اپل سرعت توسعه AirPods خود را کاهش دهد.

تاریخ انتشار اپل ایرپاد (نسل چهارم) چه زمانی است؟

مقایسه کیس قهرمان نسل دوم اپل ایرپاد پرو در مقابل ایرپاد نسل سوم اپل

آستین کواک / Android Authority

[/ezcol_1half]

  • ایرپادهای اپل (نسل اول): 13 دسامبر 2016
  • اپل ایرپاد (نسل دوم): 20 مارس 2019
  • اپل ایرپاد (نسل سوم): 26 اکتبر 2021

[/ezcol_1half]

  • Apple AirPods Pro (نسل اول): 30 اکتبر 2019
  • Apple AirPods Pro (نسل دوم): 23 سپتامبر 2022

ما انتظار داریم که اپل AirPods 4 را در رویداد سالانه سپتامبر امسال معرفی کند. AirPods Pro 2 جدیدترین هدفون اپل است و آن را در رویداد Apple در سپتامبر 2022 معرفی کرد. اپل معمولاً هر دو یا سه سال یکبار ایرپادهای جدید منتشر می کند. پاییز امسال دو سال از عرضه AirPods 3 می گذرد.

AirPods (نسل چهارم) چه ویژگی ها و مشخصاتی خواهد داشت؟

ایرپاد (نسل سوم) که با دست گرفته می شود.

آستین کواک / Android Authority

AirPods 4 هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد، اما ایرپادهای قبلی اپل برای افرادی که دارای مشکلات شنوایی هستند مفید بوده است. همه نشانه ها حاکی از مزایای بیشتر شنوایی و سلامتی در AirPods 4 است.

طرح

ایرپادها هدفون های بدون مهر و موم اپل هستند و هیچ دلیلی وجود ندارد که اپل نکات گوش را به ایرپاد 4 اضافه کند. این اتصال بدون مهر و موم برای همه کار نمی کند، اما مزایای خود را دارد: می توانید محیط اطراف و موسیقی خود را به طور همزمان بشنوید. اگر شنوندگان طرحی مهر و موم شده می خواهند، می توانند به جای آن AirPods Pro 2 (199 دلار در آمازون) را خریداری کنند.

سری AirPods و AirPods Pro فقط در رنگ سفید ظاهر شده اند که برای AirPods نیز صادق خواهد بود. اپل احتمالاً دو مدل AirPods 4 را ارائه خواهد کرد: یکی با کیس شارژ بی‌سیم و دیگری فقط با سیم. اپل قصد دارد پورت های شارژ خود را از لایتنینگ به USB-C تغییر دهد، به این معنی که قاب های AirPods 4 می توانند شارژ USB-C داشته باشند. این حرکت می تواند کاربران اندرویدی بیشتری را نسبت به قبل به سمت AirPods جذب کند.

بر اساس اینکه AirPods 3، AirPods Pro و AirPods Pro 2 همه دارای رتبه IPX4 در برابر آب هستند، AirPods 4 به همان اندازه بادوام خواهد بود، اگر نه بیشتر. مانند AirPods 3 و AirPods Pro 2، کیف شارژ نیز باید همان رتبه IPX4 را حفظ کند.

مشخصات و ویژگی ها

یک ایرپاد نسل سوم داخل گوش.

آستین کواک / Android Authority

ما انتظار داریم که AirPods 4 تراشه H2 اپل را در خود جای دهد. اگر چنین است، این یک ارتقاء نسبت به تراشه H1 در AirPods 3 خواهد بود. تراشه‌های اختصاصی اپل جفت شدن یک مرحله‌ای با دستگاه‌های اپل، سوئیچینگ صدا، و اتصال و کارایی بهبود یافته را فراهم می‌کنند. تراشه جدیدتر H2 این مزایا و سایر پیشرفت‌های محاسباتی را ارائه می‌کند.

از آنجایی که ایرپادها قابلیت حذف نویز ندارند، قدرت پردازش اضافی احتمالاً تست شنوایی را فعال می کند. مطابق با بلومبرگ، این تست به کاربران کمک می کند تا مشکلات احتمالی شنوایی را شناسایی کنند. به طور مشابه، اپل ممکن است ویژگی‌های شنیدنی خود را برای افرادی که دارای اختلالات شنوایی هستند گسترش دهد. ما می‌توانیم حالت‌های تقویت مکالمه و گوش دادن زنده اپل را اصلاح کنیم. اولی در حال حاضر صدای کسی را که در مقابل شما صحبت می کند افزایش می دهد و دومی به شما کمک می کند مکالمه را در یک فضای پر سر و صدا بشنوید. Live Listen حتی می‌تواند به شما کمک کند صدای کسی را که از دور با شما صحبت می‌کند بشنوید.

اپل در حال توسعه سنسورهایی برای AirPods است که دمای بدن را از طریق کانال گوش اندازه گیری می کند. این می تواند به تشخیص اینکه کسی که می پوشد سرما خورده است یا خیر کمک کند. یکی دیگر از دستورات جدیدی که ما مشتاقانه منتظر آن هستیم، امکان نادیده گرفتن و بی صدا کردن خود در طول یک تماس تلفنی است.

هزینه ایرپادهای اپل (نسل چهارم) چقدر خواهد بود؟

قاب باز اپل AirPods (نسل سوم) هدفون ها را نگه می دارد و روی یک سطح چوبی قرار می گیرد.

آستین کواک / Android Authority

  • ایرپادهای اپل (نسل اول): 159 دلار
  • Apple AirPods (نسل دوم) با جعبه شارژ: 159 دلار
  • ایرپادهای اپل (نسل دوم) با کیس شارژ بی‌سیم: 199 دلار
  • Apple AirPods (نسل سوم) با جعبه شارژ: 169 دلار
  • اپل ایرپاد (نسل سوم) با کیس MagSafe: 179 دلار
  • Apple AirPods Pro (نسل اول): 249 دلار
  • Apple AirPods Pro (نسل دوم): 249 دلار

ایرپاد 3 بسته به مدل قیمتی بین 169 تا 199 دلار خواهد داشت. از لحاظ تاریخی، قیمت ایرپادها بین قاب های لایتنینگ و شارژ بی سیم متفاوت بوده است. اپل برای AirPods خود رویکردهای دوجانبه ای در پیش گرفته است. اگر این کار را برای AirPods 4 انجام دهد، مدل قاب سیمی ارزان‌تر از مدل بی‌سیم خواهد بود.

نسل اول ایرپادها با قیمت 159 دلار به فروش می رسید و هیچ گزینه شارژ بی سیم وجود نداشت. زمانی که اپل AirPods 2 را عرضه کرد، همان قیمت 159 دلاری را برای نسخه لایتنینگ حفظ کرد. این قیمت گذاری منطقی بود زیرا قاب های AirPods 1 و AirPods 2 ابعاد یکسانی داشتند. در آن زمان، AirPods 2 با جعبه شارژ بی‌سیم 40 دلار گران‌تر از همتای سیمی خود بود. امروز می توانید AirPods 2 را با جعبه شارژ با قیمت 99 دلار در آمازون تهیه کنید. با AirPods (نسل سوم)، اپل قیمت قاب سیمی و بی‌سیم خود را دوباره افزایش داد، اما این تفاوت کمتر چشمگیر بود. می‌توانید AirPods 3 را با قاب لایتنینگ با قیمت 169 دلار خریداری کنید. گزینه MagSafe فقط 10 دلار بیشتر هزینه دارد.

ایرپادهای اپل (نسل چهارم): آنچه می خواهیم ببینیم

هدی با نسل سوم AirPods.

Sam Smart / Android Authority

ما می‌خواهیم تمام ویژگی‌های پیش‌بینی‌شده شنوایی و سلامتی به AirPods 4 جدید ارائه شود. جدای از آن، جوانه‌های نمادین اپل از چند پیشرفت دیگر بهره‌مند خواهند شد.

کنترل‌های صدا روی برد

برای تنظیم صدا با AirPods (نسل سوم) باید بگویید «Hey Siri» یا گوشی خود را دراز کنید. به‌راحتی، AirPods Pro 2 دارای قابلیت کشیدن انگشت روی هر دو پایه برای تغییر حجم است. اضافه کردن کنترل صدا به AirPods 4 برای اپل به اندازه کافی آسان به نظر می رسد.

EQ سفارشی

یک iPhone 12 mini EQ سفارشی برنامه Sony Headphones Connect را نمایش می دهد.

لیلی کاتز / Android Authority

با توجه به تناسب نوع باز ایرپادها، این جوانه ها پاسخ بیس فوق العاده ای دارند. اگر اپل تا حدودی کنترل پاسخ فرکانسی AirPods را کنار می گذاشت، همه ما می توانستیم صدا را مطابق میل خود تنظیم کنیم. هیچ مقدار یکسان سازی با کیفیت صدای هدفون های مهر و موم شده مطابقت ندارد، اما می تواند کمک کننده باشد. به همان اندازه که ما دوست داریم ببینیم اپل کمی کنترل خود را کنار بگذارد، این سبک شرکت نیست.

بهبود سخت افزار و نرم افزار کیس

با AirPods Pro 2، اپل یک حلقه بند و بلندگو اضافه کرد. اینها نکات فروش نسل دوم AirPods Pro نیستند، اما برخی از عملکردهای منحصر به فرد را اضافه می کنند. سخت افزار جدید و تراشه U1 اپل باعث می شود شنوندگان بتوانند قاب AirPods 4 را از طریق برنامه Find My پیدا کنند. همچنین به شما این امکان را می دهد که صدایی را از قاب ساطع کنید و به شما کمک می کند آن را در زیر انبوهی از لباس ها پیدا کنید. من این کار را بارها با کیس AirPods Pro 2 خود انجام داده ام.

کیفیت میکروفون بهتر

شخصی از Apple AirPods Pro (نسل دوم) در نمای نمایه استفاده می کند.

لیلی کاتز / Android Authority

کیفیت میکروفون AirPods 3 برای اکثر تماس‌های تلفنی قابل قبول است، اما در رد کردن صدای پس‌زمینه مانند باد بهترین کار را انجام نمی‌دهد. ما امیدواریم که اپل این را در AirPods 4 بهبود بخشد. با توجه به اینکه Beats Studio Buds Plus میکروفون های بسیار بهتری نسبت به Studio Buds دارد – و اینکه اپل چگونه Beats را در اختیار دارد – کیفیت میکروفون بهتر تقریباً تضمین شده است.

برای دریافت ایده ای از عملکرد پایه میکروفون که از AirPods 4 خواهیم شنید، به نمونه های میکروفون ما در زیر گوش دهید.

دموی میکروفون Apple AirPods (نسل سوم) (شرایط ایده آل):

دموی میکروفون Apple AirPods (نسل سوم) (شرایط خیابان):

ماندگاری بیشتر

بسیار خوب است که هدفون ها و کیف ایرپاد 3 در برابر آب مقاوم هستند، اما ما از مقاومت در برابر گرد و غبار نیز قدردانی می کنیم. افزودن یک ساختار مقاوم در برابر گرد و غبار، این هدفون را برای هر کسی که در آب و هوای بیابانی زندگی می‌کند یا افرادی که قبل از ورزش دست‌هایشان را بالا می‌برند، گزینه‌ای عالی تبدیل می‌کند. این یک ضرورت نیست، اما افزودن مقاومت در برابر گرد و غبار یک حرکت بزرگ برای اپل خواهد بود، زیرا قبلاً هرگز چنین کاری نکرده است.


این همه چیزهایی است که در مورد AirPods (نسل چهارم) می دانیم. در زیر به ما اطلاع دهید که در مورد چه چیزی بیشتر هیجان زده هستید!

بیشتر از همه می خواهید از Apple AirPods 4 چه چیزی را ببینید؟

14 رای

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Mrg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *