تاریخ انتشار، شایعات، مشخصات، همه آنچه که تاکنون می دانیم

زمان مطالعه: 7 دقیقه

نمایه سمت چپ سامسونگ گلکسی تب اس 8 پلاس

اریک زمان / Android Authority

به‌روزرسانی: 7 ژوئیه 2023 (11:57 صبح به وقت شرقی): ما هاب گلکسی تب اس 9 را به‌روزرسانی کرده‌ایم تا اطلاعاتی در مورد قیمت، رنگ‌بندی جدید در خط و رندرهای لو رفته از هر سه مدل درج شود.


مقاله اصلی: سری گلکسی تب اس 9 سامسونگ باید مجموعه بعدی تبلت های پرچمدار اندرویدی غول فناوری کره جنوبی باشد. سامسونگ سال گذشته سه مدل جدید از سری گلکسی تب اس 8 را عرضه کرد. این اولین باری بود که این شرکت یک تبلت دسته‌بندی «Ultra» را با تبلت عظیم گلکسی تب اس 8 اولترا معرفی کرد که با مشخصات عالی و قیمت‌های بالا برای آی‌پد پرو اپل تکمیل شد. انتظارات از تبلت های پرچمدار 2023 سامسونگ حتی بیشتر است. در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون در مورد سری Galaxy Tab S9 می دانیم.

آیا سری گلکسی تب اس 9 سامسونگ عرضه خواهد شد؟

Samsung Galaxy Tab S8 Plus با قلم S

اریک زمان / Android Authority

اگر شایعات صحت داشته باشند، سامسونگ در واقع در حال آماده سازی سه مدل جدید در سری Galaxy Tab S9 است. مطابق با گلکسی کلابسری جدید تبلت های این شرکت آینه ای از سری تبلت های گلکسی تب اس 8 است و از تبلت های گلکسی تب اس 9، گلکسی تب اس 9 پلاس و گلکسی تب اس 9 اولترا تشکیل شده است. نشریه هلندی همچنین شماره مدل این سریال را منتشر کرده است. می توانید آن ها را در زیر مشاهده کنید:

  • گلکسی تب اس 9: SM-X710 (Wi-Fi)، SM-X716B (5G جهانی)، SM-X718U (5G US)
  • گلکسی تب اس 9 پلاس: SM-X810 (Wi-Fi)، SM-X816B (5G جهانی)، SM-X818U (5G US)
  • Galaxy Tab S9 Ultra: SM-X910 (Wi-Fi)، SM-X916B (5G جهانی)، SM-X918U (5G US)

تاریخ عرضه سری گلکسی تب اس 9 چیست؟

پروفایل Samsung Galaxy Tab S8 Plus edge

اریک زمان / Android Authority

  • Samsung Galaxy Tab S6 — 31 ژوئیه 2019
  • Samsung Galaxy Tab S7 — 5 آگوست 2020
  • سامسونگ گلکسی تب اس 8 – 9 فوریه 2022

سامسونگ سری گلکسی تب اس 8 را در کنار سری گلکسی اس 22 در اوایل سال 2022 معرفی کرد. با این حال، هیچ معرفی تبلت جدیدی با عرضه گلکسی اس 23 در اوایل سال جاری همراهی نکرد. این احتمالاً به این دلیل است که انتظار می رود سامسونگ در نیمه دوم سال، سری گلکسی تب اس 9 را در کنار گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 عرضه کند. این اطلاعات به دست آمده از الکاکتبر گذشته گزارش داد که سامسونگ توسعه تبلت های جدید را به دلیل رکود اقتصادی و کاهش تقاضا برای محصولات فناوری به تعویق انداخته است. در نتیجه، عرضه سری Tab S9 ظاهراً تا سال 2023 بیشتر شد.

اگر سری Galaxy Tab S9 در Galaxy Unpacked بعدی عرضه شود، این رویداد برای 26 ژوئیه تایید می شود. همچنین تأیید می کنیم که عرضه در سئول، شهر اصلی سامسونگ انجام می شود. برای اطلاعات دقیق تر، پست اختصاصی ما در تاریخ انتشار Galaxy Tab S9 را بررسی کنید.

ما منتظر شایعات بیشتر در مورد عرضه سری گلکسی تب اس 9 خواهیم بود و این مقاله را با هر گونه اطلاعات احتمالی انتشار به روز رسانی خواهیم کرد.

سری گلکسی تب اس 9 سامسونگ چه ویژگی ها و مشخصاتی خواهد داشت؟

صفحه نمایش گلکسی تب اس 8 پلاس سامسونگ

اریک زمان / Android Authority

طرح

تا همین اواخر، طراحی سری گلکسی تب اس 9 همچنان یک راز باقی مانده بود. با این حال، پس از فاش شدن رندرهای گلکسی تب اس 9 پلاس، این موضوع تغییر کرد. بر اساس تصاویر، به نظر می رسد سامسونگ ممکن است تصمیم گرفته باشد که بیشتر از همان زیبایی شناسی سری Galaxy Tab S8 استفاده کند. به نظر می رسد تنها تفاوت دوربین های دوگانه پشتی است که بسیار شبیه به دوربین های سری گلکسی اس 23 هستند.

بعداً، در می 2023، شاهد رندرهای لو رفته برای Galaxy Tab S9 Ultra بودیم. همانطور که درز مدل پلاس نشان می دهد، به نظر نمی رسد که سامسونگ از نظر طراحی برای مدل Ultra نیز تغییر زیادی کند. خوب یا بد، این به معنای ادامه بریدگی نمایشگر است:

در حالی که ما با رندرهای پلاس و اولترا مواجه بودیم، تب وانیلی گلکسی تب اس 9 به طور قابل توجهی غایب بود. اما پس از نشت در ژوئیه توسط حسن نیت ارائه می‌شود، این موضوع تغییر کرد WinFuture.

این فاش نمای کلی خانواده Tab S9 را به ما می دهد. بر اساس رندرها، به نظر می رسد بزرگترین تفاوت بین مدل استاندارد و مدل های دیگر، یک دوربین کمتر است. رولاند کوانت از WinFuture همچنین در الف ادعا کرد توییت تب S9 به رنگ بژ خواهد آمد، رنگی که قبلاً در خط Tab استفاده نشده بود.

مشخصات و ویژگی ها

صفحه نمایش رنگی Samsung Galaxy Tab S8 Plus

اریک زمان / Android Authority

گزارش اختصاصی از SamMobile در ماه فوریه ادعا کرد که سری گلکسی تب اس 9 دارای رتبه IP67 خواهد بود. این یک ارتقاء قابل توجه است زیرا تبلت های پرچمدار سامسونگ از مقاومت در برابر آب برخوردار نیستند. قلم S در ماه آوریل گواهی FCC را دریافت کرد. مشخص شد که این قلم از بلوتوث کم انرژی پشتیبانی می کند و یک خازن داخلی 2.40 ولت برای شارژ مجدد سریع دارد. همانطور که انتظار می رفت، احتمالاً از طریق یک نوار مغناطیسی نیز به تبلت متصل می شود.

در همین حال، یک تیتر به نام ریوگنوس در توییتر فاش کرد که تب اس 9 اولترا از نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می کند، همان نسخه ای که در سری گلکسی اس 23 یافت می شود. در مقایسه با اسنپدراگون 8 نسل 2 معمولی، اسنپدراگون 8 نسل 2 گلکسی سرعت کلاک اولیه را 0.16 گیگاهرتز و سرعت کلاک GPU را 39 مگاهرتز افزایش می دهد.

به غیر از پردازنده، فاش کننده اندازه باتری گلکسی تب اس 9 اولترا را نیز نشان داد. به گفته آنها، این تبلت به باتری 10880 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که کمی کوچکتر از باتری 11220 میلی آمپر ساعتی Tab S8 Ultra است. هنوز هم از باتری 10758 میلی آمپر ساعتی آیپد پرو 2022 بزرگتر است و باید تبلتی با عمر طولانی داشته باشد.

سری تب اس 9 احتمالاً از اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی بهره خواهد برد.

اطلاعات فاش شده از Ice Universe ادعا می کند که Ultra می تواند دارای صفحه نمایش 14.6 اینچی با وضوح 2960 در 1848، 16 گیگابایت رم (LPDDR5X) و باتری 11200 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 45 وات باشد. این نشت همچنین نشان می دهد که Ultra دارای ابعاد 208.6 x 326.4 x 5.5 میلی متر با وزن 737 گرم است.

با تمرکز روی سرعت شارژ سیمی، گلکسی تب اس 9 پلاس و اس 9 اولترا در پایگاه داده TUV Rheinland – یک شرکت صدور گواهینامه و آزمایش، مشاهده شدند. به نظر می رسد پایگاه داده تأیید می کند که هر دو نسخه تبلت واقعاً دارای شارژ سریع 45 واتی هستند. مدل پایه در پایگاه داده یافت نشد، اما ممکن است از همان سرعت شارژ سریع نیز پشتیبانی کند.

نشت دیگری از Revegnus نشان می دهد که سه گزینه ذخیره سازی برای مدل Ultra وجود خواهد داشت. این گزینه ها شامل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. شایعه شده است که نسخه های 12 و 16 گیگابایتی با حافظه داخلی UFS 4.0 عرضه می شوند، در حالی که نسخه 8 گیگابایتی دارای حافظه داخلی UFS 3.1 خواهد بود.

حرکت به سمت مدل پلاس، نشت – ارائه شده توسط ولفوف تبلت و OnLeaks – فاش کردند که این تبلت می تواند وضوح 1752 در 2800 داشته باشد. گفته می شود این صفحه نمایش 12.4 اینچی است و ابعاد تبلت 285.4 x 185.4 x 5.6 میلی متر است. همچنین انتظار می‌رود این گوشی دارای دو دوربین عقب، یک دوربین سلفی و یک سنسور ثانویه در جلو باشد که می‌تواند دوربین دیگری برای فیلم‌ها و تصاویر منظره باشد. در نهایت، گزارش شده است که پشتیبانی از S Pen، شارژ 45 واتی و حسگر اثر انگشت نوری زیر نمایشگر را ارائه می‌کند.

در یک رویداد شگفت‌انگیز، به نظر می‌رسد که مدل پایه ۱۱ اینچی گلکسی تب اس ۹ این بار از نمایشگر OLED بهره می‌برد. اطلاعات از سر DSCC می آید راس یانگ. اگر درست باشد، این می تواند خبر خوبی برای خریداران احتمالی باشد زیرا دو نسل قبلی از پنل های LCD برای مدل پایه استفاده می کردند و پنل های AMOLED را برای انواع بالاتر رزرو می کردند.

این تمام چیزی است که در حال حاضر در مورد مشخصات سری گلکسی تب اس 9 می دانیم. این و بسیاری سوالات دیگر درباره سری گلکسی تب اس 9 بی پاسخ مانده است. این فضا را تماشا کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد این تبلت‌ها فاش شود.

قیمت گلکسی تب اس 9 سامسونگ چقدر خواهد بود؟

پروفایل Samsung Galaxy Tab S8 Plus با پوشش صفحه کلید

اریک زمان / Android Authority

اطلاعات زیادی در مورد قیمت سری Galaxy Tab S9 وجود ندارد. با این حال، Roland Quandt پیشنهاد می کند که Tab S9 بیش از 1000 دلار خواهد بود. او اشاره نکرد که در مورد کدام مدل صحبت می کند، اما احتمالاً منظور او Ultra بوده است. ما انتظار داریم که سامسونگ حداقل همان مقدار وجه نقد را برای سری گلکسی تب اس 8 درخواست کند. این بدان معناست که مدل معمولی Tab S9 باید حدود 699 دلار قیمت داشته باشد، Tab S9 Plus می تواند از 899 دلار شروع شود، و Tab S9 Ultra باید گرانترین نسخه با قیمت 1099 دلار باشد. با این حال، هیچ چیز روی سنگ ساخته نشده است. سامسونگ ممکن است قیمت تبلت های جدید را تغییر دهد یا ندهد.


آیا سری گلکسی تب اس 9 فاش شده است که با ما به اشتراک بگذارید؟ یک نکته برای ما ارسال کنید، و ما حتما آن را بررسی خواهیم کرد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Jwy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *