این چراغ کف LED هوشمند Govee را با 60 دلار تخفیف برای روز پرایم دریافت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

این روز پرایم آمازون است و همه ما تا زانو در معاملات شگفت انگیز هستیم. اگر می خواهید خانه خود را با سبکی روشن کنید، به این لامپ LED هوشمند Govee نگاه نکنید.

امروزه ساخت خانه هوشمند رویایی خود بسیار ساده تر است و Govee یکی از بهترین شرکت هایی است که به شما در انجام این کار کمک می کند. این چراغ کف هوشمند طوری طراحی شده است که در مواقع نیاز اتاق شما را با نور پر می کند. این چراغ کف سنتی را می گیرد و آن را سرگرم کننده تر و تعاملی تر می کند.

از آنجایی که این یک دستگاه خانه هوشمند است، می توانید تنظیمات را با استفاده از تلفن هوشمند خود تنظیم کنید. این مهمترین جنبه این لامپ است. زمان های مختلف حالات متفاوتی را می طلبد. اگر می‌خواهید کل اتاق را برای مهمانی یا مهمانان خانه روشن کنید، می‌توانید آن را تا حد روشنایی کامل کنید. درپوش آن 1500 لومن است.

با این حال، اگر نمی خواهید لامپ آنقدر روشن باشد، می توانید آن را مطابق با آن تنظیم کنید. بگویید، اگر فقط می خواهید کتاب بخوانید یا استراحت کنید.

شما نه تنها می توانید روشنایی را کنترل کنید، بلکه می توانید رنگ را متناسب با روحیه خود تنظیم کنید. این لامپ به شما امکان می دهد رنگ دقیقی را که می خواهید استفاده کنید شماره گیری کنید. برخی از حالات به رنگ سردتر نیاز دارند در حالی که برخی دیگر به ظاهری گرمتر نیاز دارند.

اگر در حال پخش موسیقی هستید، چیز دیگری در مورد این لامپ وجود دارد که دوست خواهید داشت. چراغ کف هوشمند Govee می تواند در واقع با موسیقی شما همگام شود. لامپ جلوه های نوری مختلف را با ضرب آهنگ موسیقی شما زمان بندی می کند.

چراغ کف Govee RGBIC – آمازون

این قطعا یک معامله بزرگ است. اگر به دنبال معاملات بیشتر هستید، می توانید بخش تخفیف های ما را در سایت بررسی کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://8pic.ir/mag/%d8%a7%db%8c%d9%86-%da%86%d8%b1%d8%a7%d8%ba-%da%a9%d9%81-led-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-govee-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%a7-60-%d8%af%d9%84%d8%a7%d8%b1-%d8%aa%d8%ae%d9%81%db%8c%d9%81-%d8%a8/
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *