اکنون TikTok امکان ارسال پیام مستقیم به سایر کاربران را فراهم می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

در حالی که TikTok بر روی انگشتان پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی قدم می گذارد، خود یک پلت فرم رسانه اجتماعی نیست. این یک برنامه اشتراک گذاری ویدیو است. با این حال، یک ویژگی جدید که این شرکت به دنبال آن است ممکن است کمی آن را تغییر دهد. به گفته Phone Arena، TikTok اکنون DM (پیام های مستقیم) را فعال کرده است.

در حال حاضر، تا آنجا که به TikTok مربوط می شود، چیزهای زیادی در زیر سطح وجود دارد. این شرکت مستقر در چین توسط دولت ایالات متحده به عنوان یک خطر امنیتی بالقوه مورد توجه قرار گرفته است. این اپلیکیشن ماهانه بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال دارد. برای کار کردن، به چندین مجوز از افراد نیاز دارد.

به مجوزهایی مانند دوربین، میکروفون، و عکس‌ها و ویدیوهای شما نیاز دارد. این به شرکت امکان دسترسی به حجم زیادی از داده‌های مربوط به کاربران را می‌دهد. این البته به نفع دولت آمریکا نیست. این منجر به TikTok در دستگاه های دولتی شد.

TikTok اکنون از DM پشتیبانی می کند

مانند بسیاری از ویژگی های دیگر، این یکی برای چند ماه قبل از اینکه برای عموم عرضه شود در فر بود. TikTok آزمایش DM را در نوامبر 2022 روی گروه کوچکی از افراد آغاز کرد.

قبلاً، افراد فقط در صورتی می‌توانستند پیام بدهند که هر دو یکدیگر را دنبال کنند. با این حال، این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا به هر کسی پیام دهند. اگر می‌خواهید با خالقی که تحسینش می‌کنید ارتباط بهتری برقرار کنید، خوب است.

اما، دادن توانایی به مردم برای ارسال پیام به هر کسی مشکلات خود را دارد زیرا … اینترنت است. در هر صورت، ما از شرکت انتظار داریم که به مردم اجازه دهد پیام رسانی را به طور کلی غیرفعال کنند. همانطور که می توانید تصور کنید، خالقی که 2 میلیون دنبال کننده از پشت رقص های زشت به دست آورده است، کاملاً مملو از DM ها می شود.

همچنین، ما نمی توانیم آزار و اذیت قدیمی را فراموش کنیم. TikTok خانه 1.5 میلیارد کاربر است و بسیاری از آنها رنگی هستند، در جامعه LGBTQA+، زنان، کودکان و غیره. اگر TikTok اجرا نشود مقداری نوعی پروتکل ایمنی با DM ها، این یک مشکل بزرگ برای جامعه TikTok خواهد بود.

این ویژگی اکنون در حال گسترش است، بنابراین باید مراقب به‌روزرسانی‌هایی باشید که به برنامه می‌آیند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XaV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *