یک شبیه ساز پلی استیشن ویتا برای اندروید تنها چند روز دیگر راه اندازی می شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

ps vita

 

یکی از بهترین چیزها در مورد اندروید این است که دانلود شبیه سازها برای اجرای بازی های کنسول مورد علاقه شما آسان است. ما قبلا شبیه سازهای درجه یک مانند AetherSX2 برای PS2 و Skyline برای Nintendo Switch را دیده بودیم، اما می توانیم شبیه ساز دیگری را در روز یکشنبه به لیست اضافه کنیم.

توسعه دهنده Macdu در کانال Discord این پروژه اشاره کرد که یک پورت اندروید شبیه ساز PlayStation Vita در روز یکشنبه، 12 فوریه (11 صبح به وقت گرینویچ + 1، ساعت 5 صبح ET) به صورت عمومی منتشر خواهد شد. به نظر می رسد که هنوز نباید انتظار انتشار فروشگاه Play را داشته باشید، زیرا توسعه دهنده اشاره کرده است که یک فایل APK و به روز رسانی های بعدی در کانال پست می شود.

پیام توسعه‌دهنده همچنین به چند مورد حداقل نیاز (مانند Arm64، Vulkan 1.0، Android 7.0 یا بالاتر) اشاره می‌کند، اما به چیپ‌ست، فضای ذخیره‌سازی و نیازهای RAM اشاره نمی‌کند. با این وجود، توسعه‌دهنده می‌گوید تنها در صورتی باید انتظار داشته باشید که برخی از عناوین خانگی و دو بعدی را بازی کنید که دستگاه شما صرفاً حداقل شرایط را برآورده کند.

علاوه بر این، توسعه دهنده بیان می کند که این پورت اندروید از درایورهای سفارشی در دستگاه های اسنپدراگون پشتیبانی می کند. به طور خاص، دستگاه‌های سری Adreno 600 یا بالاتر می‌توانند از درایور گرافیک Turnip منبع باز برای افزایش سرعت استفاده کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه حل برای دانلود نشدن پیوست های برنامه Outlook در آیفون و اندروید

کنسول دستی سونی

ما خوشحالیم که آخرین کنسول دستی سونی در نهایت برای شبیه سازی در اندروید در دسترس قرار گرفت. پلی استیشن ویتا در سال 2011 به عنوان رقیب نینتندو 3DS راه اندازی شد و یک پیشنهاد سخت افزاری چشمگیر بود. سطح قابل توجهی از اسب بخار، نمایشگر لمسی، پد لمسی عقب و کنترل‌های معمولی کنسول (مثلاً دو میله آنالوگ، دکمه‌های صورت، کلیدهای شانه) را در خود جای داده بود.

کنسول سونی در زمینه فروش بسیار از 3DS عقب افتاد، در حالی که غول بازی ژاپنی با کنار گذاشتن مؤثر بازی‌های شخص اول پس از چند سال، کمکی به این موضوع نکرد. با این وجود، ویتا میزبان عناوین برجسته مختلفی مانند Teardown، Killzone: Mercenary، Gravity Rush و Uncharted: Golden Abyss بود. این کنسول همچنین به لطف عناوینی مانند Fez، Undertale، OlliOlli و Shovel Knight تبدیل به یک پناهگاه مستقل شد.

این شبیه ساز هنوز در مراحل اولیه توسعه است، اما در حال حاضر از بیش از 400 بازی قابل بازی پشتیبانی می کند. در هر صورت، شایان ذکر است که افرادی که پشت Vita3K برای اندروید هستند، علاقمند هستند. بنابراین نمی‌توانید از آنها برای اجرای بازی‌های Vita روی دستگاه خود انتظار پشتیبانی داشته باشید.

اگر شما هم از پلی استیشن بازها هستید لطفا نظر خود را برای مجله هشت پیک کامنت کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/diP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *