هاروارد از ChatGPT برای آموزش علوم کامپیوتر استفاده می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش مجله هشت پیک هاروارد از برای علوم کامپیوتر استفاده می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

امواج انتزاعی کد

یویچیرو چینو/گتی ایماژ

همانطور که مولد همچنان کار، تحصیل و زندگی را مختل می کند، یک دانشگاه بزرگ آن را با شکوه تمام پذیرفته است. دانشگاه هاروارد اکنون از یک ابزار هوش مصنوعی مجهز به ChatGPT برای کمک به آموزش دوره های مبتدی علوم کامپیوتر و به طور همزمان دستیاران تدریس استفاده می کند.

ابزار هوش مصنوعی مولد که با نام ربات CS50 شناخته می شود، تابستان امسال به عنوان بخشی از کلاس مقدماتی دانشگاه در برنامه علوم کامپیوتر به عنوان ابزاری حمایتی برای دانشجویان، برای حدود 70 دانشجو عرضه شد.

همچنین: 7 نکته پیشرفته برای نوشتن سریع ChatGPT که باید بدانید

چت ربات هوش مصنوعی می تواند با درک چالش های کدنویسی با توضیحات عمیق و ارائه بازخورد فوری به دانش آموزان کمک شخصی کند. این امر از گیر افتادن و دلسرد شدن دانش آموزان در زمانی که TA یا اساتید در دسترس نیستند جلوگیری می کند. این می‌تواند منجر به بهبود نرخ‌های ماندگاری هم برای برنامه درسی و هم برای دانشگاه شود.

هدف ربات هوش مصنوعی جایگزینی معلمان یا دستیاران آموزشی نیست، بلکه برای “حمایت از دانش آموزان از طریق نرم افزار و تخصیص مجدد مفیدترین منابع – انسان ها – برای کمک به دانش آموزانی که بیشتر به آن نیاز دارند. همان طور که دیوید مالان، پروفسور گوردون مک کی از علم کامپیوتر بیان می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آموزش کیوبیس فصل نهم بخش اول : پردازش صوتی

همچنین: مایکروسافت اولین گواهینامه حرفه ای را برای مهارت های مولد هوش مصنوعی رونمایی کرد

او توضیح داد که این یک ابزار حمایتی برای دانشجویان، اساتید و استادان است تا از منابع موجود حداکثر استفاده را ببرند.

کار با هوش مصنوعی بخشی اجتناب‌ناپذیر از آینده است و این ابزاری است که می‌تواند با خودکار کردن پیشنهادهای بهبود سبک کد، ارزیابی طراحی کد، عیب‌یابی مشکلات و پاسخ به سؤالات متداول دانشجویان برای آزاد کردن TA، مشاغل دانشکده را آسان‌تر کند. زمان استادان، بنابراین آنها می توانند بر روی فعالیت های تعاملی و جذاب تر با دانشجویان تمرکز کنند.

موسسات دیگر قبلاً استفاده از هوش مصنوعی را در کلاس درس تشویق کرده‌اند، اما هنوز تعداد بیشتری برای معرفی آن تلاش می‌کنند. استفاده از هوش مصنوعی در دوره علوم کامپیوتر هاروارد می تواند استانداردی برای پذیرش گسترده تر هوش مصنوعی در آموزش عالی ایجاد کند.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zrJ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *