نسخه های جهانی هواوی میت ایکس 3 و پی 60 در تاریخ 9 می عرضه خواهند شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

همانطور که بسیاری از شما تاکنون می‌دانید، هواوی دیروز پرچم‌دار جدید خود را معرفی کرد. گوشی هوشمند تاشو هوآوی میت ایکس 3 به همراه سه دستگاه سری هواوی پی 60 و هوآوی واچ آلتیمیت معرفی شد. برخی از دستگاه های دیگر ارائه شدند، اما این ها هستند که نمایش را ربودند. خب، هواوی تایید کرده است که نسخه های جهانی سری Mate X3 و P60 در تاریخ 9 می عرضه خواهند شد.

نسخه های جهانی سری Huawei Mate X3 و P60 در تاریخ 9 می عرضه خواهند شد

توجه داشته باشید که این شرکت برای تایید آن با ما تماس گرفته است، ما هنوز آن را در کانال های شبکه های اجتماعی هواوی ندیده ایم. این شرکت گفت که این رویداد در مونیخ آلمان برگزار می‌شود، اگرچه هنوز نمی‌دانیم دقیقا چه ساعتی. این تأیید احتمالاً بعداً خواهد آمد.

فقط برای روشن بودن، این شرکت گفت که “نسخه های خارج از کشور” “تعدادی از محصولات جدید” که در چین راه اندازی شده اند، در این رویداد اعلام خواهند شد. این دستگاه ها را به طور خاص نام نمی برد، بنابراین به آن توجه داشته باشید.

هواوی واچ آلتیمیت پیش از این همزمان با رویداد دیروز در چین برای بازارهای جهانی معرفی شده بود. ما قبلاً می دانیم که در 28 مارس به فروش می رسد و بسیار گران خواهد بود.

هواوی میت X3 از نقطه نظر طراحی چیزهای زیادی برای ارائه دارد

با این حال، احتمالاً افراد بیشتری به گوشی های هوشمند پرچمدار هواوی علاقه مند هستند. هواوی میت ایکس 3 دیروز توانست ما را شوکه کند، زیرا به عنوان باریک ترین تاشو به سبک کتابی و همچنین یکی از سبک ترین تاشوهای بزرگ در بازار معرفی شد. خوب، احتمالا سبک ترین.

این فقط سطح را خراش می دهد، زیرا گوشی واقعا چیزهای زیادی برای ارائه دارد. سری هواوی P60 نیز نسبتاً جالب است. هوآوی این روزها با معرفی مدل «Art» به عنوان رده بالای دستگاه P60، یک طرح نامگذاری تا حدی عجیب را انتخاب کرده است.

باید دید که آیا هر سه دستگاه P60 در اروپا عرضه خواهند شد یا فقط یک یا دو دستگاه. میت X3 تقریباً مطمئناً وارد بازار خواهد شد، بنابراین برای آن آماده باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/goM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *