برنامه رسمی ChatGPT برای اندروید بالاخره راه اندازی شد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی برنامه رسمی برای بالاخره راه اندازی شد
همراه ما باشید

برنامه رسمی ChatGPT در Google Play

OpenAI

کاربران اندرویدی که خواهان کمک با هوش مصنوعی هستند، اکنون می‌توانند اپلیکیشن رسمی ChatGPT را برای گوشی‌ها و تبلت‌های خود استفاده کنند. به دنبال اخبار روز جمعه مبنی بر اینکه برنامه ChatGPT OpenAI در این هفته برای اندروید وارد می شود، این برنامه امروز در فروشگاه Google Play قرار گرفت و دقیقاً مانند نسخه آی او اس برای استفاده رایگان است.

که در یک توییتOpenAI اولین اندروید این برنامه را تایید کرد و اشاره کرد که برای دانلود در ایالات متحده، هند، بنگلادش و برزیل در دسترس است و قصد دارد در هفته آینده به سایر کشورها نیز گسترش یابد.

همچنین: نحوه استفاده از ChatGPT: همه چیزهایی که باید بدانید

با این نسخه جدید، ChatGPT اکنون در iPhone، iPad و دستگاه‌های Android و همچنین در وب سایت قابل دسترسی است. این تجربه در همه آن پلتفرم‌ها مشابه است، اگرچه برنامه اندروید مانند طعم آی او اس چند ویژگی اضافی را در خود جای داده است.

در اپلیکیشن می توانید درخواست خود را تایپ کنید و سپس برای پیگیری همان موضوع سوالات بعدی را بپرسید. در غیر این صورت، برای شروع یک چت جدید، به سادگی روی نماد + در بالا ضربه بزنید.

یک درخواست تایپ شده در برنامه ChatGPT Android

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

شما همچنین می توانید درخواست خود را بیان کنید. فقط روی نماد میکروفون در قسمت پیام ضربه بزنید، سوال یا درخواست خود را دیکته کنید و پس از اتمام کار روی دایره ضربه بزنید. گفتار شما به متن تبدیل می شود تا بتوانید آن را ارسال کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه دانلود ویدیوهای TikTok بدون واترمارک در آیفون و اندروید
یک درخواست گفتاری در برنامه ChatGPT Android

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

این برنامه تمام چت های شما را در وب سایت و در دستگاه های تلفن همراه شما پیگیری می کند. برای دسترسی به چت قبلی، فقط روی نماد همبرگر در بالا ضربه بزنید و History را انتخاب کنید. می‌توانید چت‌های گذشته خود را مرور کنید یا یک مورد خاص را با کلمه کلیدی جستجو کنید. برای نمایش روی هر چتی ضربه بزنید.

تاریخچه چت های شما

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

با یک چت روی صفحه، روی نماد سه نقطه در سمت راست ضربه بزنید و می توانید آن را حذف کنید یا نام آن را تغییر دهید.

تغییر نام یا حذف یک چت

اسکرین شات توسط لنس ویتنی/مجله هشت پیک

مانند وب‌سایت و نسخه آی او اس، برنامه Android هم برای کاربران رایگان ChatGPT و هم برای کسانی که اشتراک پولی ChatGPT Plus دارند طراحی شده است. در بالای صفحه، مشترکین بسته به حالتی که می خواهند استفاده کنند، فقط روی GPT-3.5 یا GPT-4 ضربه بزنید. GPT-4 چندین مزیت را نسبت به نسل قبلی خود ارائه می دهد، از جمله بهتر، حافظه طولانی تر، و مهارت بیشتر در چند زبان.

از نماد همبرگر برنامه اندروید، می‌توانید به منوی تنظیمات دسترسی پیدا کنید، جایی که می‌توانید داده‌های چت خود را به یک فایل HTML قابل مشاهده صادر کنید، تاریخچه چت خود را پاک کنید و حتی حساب خود را حذف کنید. همچنین می توانید طرح رنگ را تغییر دهید، زبان پیش فرض را تغییر دهید و به اطلاعات راهنما دسترسی داشته باشید.

همچنین: 10 بهترین افزونه ChatGPT در حال حاضر

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه نصب فونت های جدید در اندروید: آموزش گام به گام

محبوبیت هوش مصنوعی منجر به تعداد زیادی از برنامه های شخص ثالث برای آی او اس و Android شده است که اکثر آنها از مدل ChatGPT OpenAI پشتیبانی می کنند. با این حال، بسیاری از آنها برنامه های فریمیوم هستند. این بدان معناست که تعداد محدودی چت رایگان دریافت می‌کنید و اگر بیشتر می‌خواهید باید برای اشتراک پول خرج کنید. برنامه‌های تلفن همراه رسمی OpenAI کاملاً رایگان هستند، بنابراین می‌توانید در طول روز بدون نیاز به پول نقد بیشتر به چت کردن ادامه دهید.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ycDDhC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *