در اینجا اولین نگاه شما به Moto G14 است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی در اینجا اولین نگاه شما به Moto G14 است
همراه ما باشید

باورش سخت است که بیش از یک دهه از راه‌اندازی مجدد و ساده‌سازی مجموعه گوشی‌های موتورولا می‌گذرد، و محصولات خود را در زیر نام‌های تجاری آسان به یاد ماندنی و متمرکز بر حروف Moto X، G، E، و در نهایت Z (به‌علاوه مدل کوتاه) دسته‌بندی می‌کند. سری M و C زنده).

سپس تحت چتر شرکتی گوگل، این شرکت نسل کاملاً جدیدی از طرفداران را با تأکید بر ارزش و ویژگی‌های آزمایش شده توسط گروه تمرکز جذب کرد. قبل از فروش شرکت به لنوو در ژانویه 2014.

به سرعت تا به امروز، جایی که تولیدکننده گوشی‌های هوشمند تحت مالکیت لنوو همچنان به صعود در جدول فروش جهانی ادامه می‌دهد، اما رویکردی بسیار شبیه به سامسونگ را اتخاذ کرده است که هر سال مدل‌های زیادی را عرضه می‌کند تا هر بازار و محدوده قیمتی را پر کند.

به‌عنوان یکی از تنها دو برند فرعی که از زمان راه‌اندازی مجدد در سال 2012 (همراه با سری Moto E) زنده مانده‌اند، دستگاه‌های Moto G در این Samsungification پیشتاز بوده‌اند، که شباهت زیادی به استراتژی شرکت بزرگ‌تر با مجموعه گلکسی A دارد.

Moto G14 موتورولا هر روز در راه است

به دنبال گوشی‌های Moto Gx3 که در حال حاضر فروخته شده‌اند، موتورولا آماده است تا به اولین مدل Gx4 خود – خوش‌تیپ Moto G14 – که هر روز عرضه می‌شود، ادامه دهد. در حال حاضر فقط چارچوب استخوانی این گوشی هوشمند اندروید 13 6.5 اینچی با سوراخ پانچ شناخته شده است، اما برای دریافت حس بسیار خوبی از آنچه می توانیم از میان رده پایین تر انتظار داشته باشیم کافی است.

گفته می‌شود که Moto G14 یک پردازنده هشت هسته‌ای با ساخت ناشناخته، همراه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه UFS 2.2 ارائه می‌کند، از ویژگی‌های برجسته G14 می‌توان به باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و اسلات توسعه microSD بسیار مهم اشاره کرد. . این مدل ضد آب با قابلیت Dolby Atmos در چهار رنگ شامل کرم کره ای، یاسی کم رنگ، خاکستری استیل و آبی آسمانی عرضه خواهد شد. همچنین یک نسخه ویژه با پشتی چرم گیاهی وجود خواهد داشت.

به دنبال آن باشید که قبل از پایان ماه در سطح بین المللی ظاهر شود.

Moto G14 Leak AH 2

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PyuPYp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *