همانطور که انتظار می رفت، ماسک لینک های Threads را در توییتر مسدود می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

واقعاً فقط زمان بود که این اتفاق بیفتد، اما ایلان ماسک شروع به مسدود کردن پیوندها و اشاره‌های Threads در کرده است. ماسک همچنین این کار را با Mastodon بلافاصله پس از تصاحب سایت انجام داد، زمانی که بسیاری تصمیم گرفتند گزینه های جایگزین را امتحان کنند. بنابراین همه ما می دانستیم که این در حال آمدن است.

با این حال، ظاهراً، اگر برای تبلیغ توییتی که در آن Threads ذکر شده و پیوندی به Threads وجود دارد، هزینه پرداخت کنید، اشکالی ندارد.

اسکرین شات 2023 07 13 at 11 37 03 AM

اگر URL:threads.net را جستجو کنید، متوجه خواهید شد که چیزی ظاهر نشده است. با این حال، اگر URL:threads net را بدون نقطه جستجو کنید، پیوندها نشان داده می شوند. بنابراین خوشبختانه راه حل بسیار خوبی در اینجا وجود دارد.

برخی ممکن است فکر کنند که این یک اشکال است، اما این احتمالاً عمدی است. از زمانی که Threads راه اندازی شد، ماسک از این موضوع ناراحت بود و زاکربرگ نیز از راه اندازی آن ناراحت بود.

Threads 100 میلیون کاربر دارد و همچنان در حال رشد است

Threads رکورد سریعترین اپلیکیشن را با رسیدن به 100 میلیون کاربر شکست که توسط ChatGPT حدود یک ماه ثبت شده بود. Threads این کار را فقط در 5 روز انجام داد. البته، دلیل بزرگی برای آن در واقع این واقعیت بود که بسیار نزدیک به اینستاگرام گره خورده بود. اما این برای ماسک خوشایند نیست، زیرا او شروع به مشاهده رقابت بیشتر برای برنامه خود کرده است، زیرا سعی می کند (چه سهوا یا نه) برنامه خود را بکشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه مسدود کردن پاسخ‌ها و نام‌گذاری‌های هرزنامه در X

ماسک زاکربرگ را به مسابقه ای در قفس دعوت کرده بود، اما پس از راه اندازی Threads، تصمیم گرفت آن را به نوع دیگری از مسابقه تغییر دهد. مشخص نیست که آیا هر یک به زودی اتفاق می افتد یا خیر، اما دیدن جدال بین این دو بسیار سرگرم کننده است.

Threads بسیاری از ویژگی‌های خود را از دست داده است، که منجر به بازگشت افراد زیادی به توییتر می‌شود، زیرا آنها واقعاً می‌توانند چیزهایی را جستجو کنند. تا زمانی که آنها پیوندی به Threads نباشند. این سایت نیز گم شده است، خوب، یک وب سایت. و همچنین DM، و خیلی بیشتر. آدام موسری، رئیس اینستاگرام، گفته است که در راه است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VBmqlN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *