این بسته روشنایی هوشمند Philips Hue 40 دلار برای Amazon Prime Day است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

این زمان عالی برای راه اندازی خانه هوشمند و راه اندازی است، زیرا روز پرایم آمازون است. مجموعه ای از محصولات خانه هوشمند Philips Hue با تخفیف بسیار زیاد ارائه می شود. یکی از آنها این بسته اولیه مفید با 40 دلار تخفیف است.

Philips Hue یکی از کالاهای اصلی در بازار تلفن های هوشمند خانگی است و محصولات آن از بهترین هایی هستند که می توانید خریداری کنید. اگر به تازگی سفر خانه هوشمند خود را آغاز کرده اید، پس باید به دنبال این بسته باشید.

این مجموعه ای از دو لامپ هوشمند است. همراه با لامپ و یک پل است. این لامپ ها لامپ های A19 60 واتی هستند که می توانند برای روشن کردن اتاق شما زیادی داشته باشند.

از آنجایی که این لامپ های هوشمند هستند، می دانید که می توانید آنها را از راه دور کنترل کنید. اگر به دنبال ایجاد حالت خاصی هستید، می توانید این کار را مستقیماً از تلفن یا رایانه لوحی خود انجام دهید. این لامپ های هوشمند با Google Assistant، Amazon Alexa و Apple HomeKit سازگار هستند. بنابراین، شما نیازی به نگرانی در مورد سازگاری نخواهید داشت.

در مورد کارهایی که می توانید با این چراغ ها انجام دهید، می توانید روشنایی و رنگ را تنظیم کنید. اگر می خواهید نور گرم و آرامش بخشی برای خواندن کتاب زیر آن داشته باشید، آنها را روی رنگی کم و گرم قرار دهید. یا اگر می‌خواهید نور خنک‌تری روشن‌تر باشد، می‌توانید این کار را نیز انجام دهید.

پل مانند یک هاب عمل می کند که به شما امکان می دهد اقدامات بیشتری مانند کنترل آنها را در زمانی که خارج از خانه هستید انجام دهید و اتوماسیون های سفارشی ایجاد کنید. پتانسیل واقعی این چراغ ها را باز می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه تصاویر اینستاگرام را ویرایش کنیم؟

بسته دو رنگ Philips Hue

برای معاملات سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز بیشتر امروز، صفحه تخفیف‌های ما را بخوانید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/slI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *