اندروید 14 بتای 4 فرود می آید، احتمالاً بتا نهایی قبل از پایداری

زمان مطالعه: 2 دقیقه

عکس استوک آرم اندروید 14 13

ادگار سروانتس / Android Authority

TL; DR

  • گوگل 14 بتا 4 را راه اندازی کرد.
  • این نسخه احتمالاً آخرین نسخه قبل از راه اندازی پایدار است که باید در ماه آگوست عرضه شود.
  • قابل ذکر است که اندروید 14 تخم مرغ عید پاک برای اولین بار در این نسخه ظاهر می شود.

گوگل با انتشار نسخه بتا برای اندروید 14، نسخه 2023 بزرگترین سیستم عامل جهان، برنامه فشرده ای را حفظ کرده است. اکنون، می‌توانیم با راه‌اندازی نسخه بتا چهارم، یک بریدگی دیگر اضافه کنیم.

Android 14 beta 4 اکنون برای همه دستگاه‌های Pixel پشتیبانی شده در دسترس است. برای روشن بودن، این همه دستگاه‌های پیکسل است که پس از Pixel 4a 5G (و از جمله) راه‌اندازی شده‌اند. و بله، این شامل – برای اولین بار – Pixel Fold و Pixel Tablet است. اگر یکی از این پیکسل‌های پشتیبانی‌شده را دارید، می‌توانید با استفاده از راهنمای ما برای نصب اندروید 14 نسخه بتای چهارم را نصب کنید.

با این حال، اگر از راه‌اندازی نسخه بتا ناراحت هستید، زمان زیادی برای صبر کردن ندارید. طبق برنامه اندروید 14، گوگل در مسیر راه اندازی نسخه پایدار این سیستم عامل در ماه آگوست است. این بدان معناست که احتمالاً این نسخه بتا نهایی خواهد بود، اگرچه ممکن است در چند هفته آینده شاهد عرضه اندروید 14 بتا 4.1 باشیم.

ویژگی های جدید اندروید 14 بتا 4

قابل توجه ترین اضافه شده جدید به اندروید 14 با این نسخه، معرفی تخم مرغ عید پاک اندروید 14 است، همانطور که برای اولین بار توسط میشال رحمان. با پیمایش به آن می‌توانید در تلفنی که آخرین نسخه بتا را اجرا می‌کند، به آن دسترسی پیدا کنید تنظیمات > درباره تلفن > نسخه اندروید و سپس مکرراً روی شماره نسخه ضربه بزنید تا تخم مرغ عید پاک ظاهر شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین برنامه های پخش زنده فوتبال برای رایانه شخصی، اندروید و آی او اس

تخم مرغ عید پاک آرم اندروید 14 را نشان می دهد که در فضا شناور است و سپس یک سیستم ناوبری کهکشانی شروع می شود. شما می توانید در فضا حرکت کنید، احتمالاً در حین حرکت از اجرام آسمانی عبور کنید.

خارج از آن، تغییرات دیگر نسبتا جزئی به نظر می رسد. برخی از تغییرات قالب‌بندی و رفع اشکال‌های زیادی وجود دارد. با این حال، اندروید 14 قبلاً به ثبات پلتفرم رسیده بود، بنابراین ما از قبل بیشتر ویژگی های جدید را در راه می دانیم.

با این حال، ممکن است که گوگل برخی از ویژگی های سنگین را به طور انحصاری برای تلفن های پیکسل ذخیره کند. اگر چنین است، زمانی که سیستم عامل به ثبات برسد، در مورد آن ها یاد می گیریم.

منتظر مطالب بیشتری باشید که راه اندازی جدید را پوشش می دهد، همانطور که ما در آن شیرجه می زنیم و چیزهای جدید را کشف می کنیم!

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/sEp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *