سامسونگ گلکسی اس 21 FE را با اندروید 13 عرضه کرد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

عرضه مجدد گلکسی اس 21 FE که به شدت شایعه شده بود رسمی شد. اکنون نسخه «جدید» اسنپدراگون 888 این گوشی را با 13 در هند به فروش می رساند. مشخص نیست که آیا این شرکت قصد دارد دستگاه را در بازارهای دیگری عرضه کند که در ابتدا نسخه Exynos 2100 را به فروش رساند.

گلکسی اس 21 FE در ژانویه 2022 در سطح جهانی عرضه شد. سامسونگ این گوشی را در دو نوع پردازنده روانه بازار کرد – اسنپدراگون 888 و اگزینوس 2100. خریداران در هند، اروپا و برخی بازارهای دیگر نسخه اگزینوس را دریافت کردند، در حالی که این شرکت نسخه اسنپدراگون را در ایالات متحده به فروش رساند. . این رویه استاندارد شرکت کره ای در چند سال گذشته بوده است.

اما، در یک رویداد شگفت‌انگیز، سامسونگ گلکسی S21 FE را مجدداً در هند عرضه کرد و نسخه اسنپدراگون را به این کشور آورد. این دستگاه هم اکنون از طریق فروشگاه آنلاین رسمی و کانال های خرده فروشی با برچسب قیمت در دسترس است 49999 روپیه (تقریبا 605 دلار). این مقدار برای گوشی هایی که از چیپست اسنپدراگون 888 پشتیبانی می کند کمی گران است. شرکت‌های دیگر گوشی‌های دارای اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ را با قیمت‌های پایین‌تر به فروش می‌رسانند.

به عنوان مثال، OnePlus 11R مجهز به اسنپدراگون 8+ Gen 1 است و قیمتی معادل 39999 روپیه (تقریباً 485 دلار) دارد. ممکن است برای گلکسی اس 21 FE که مجهز به اسنپدراگون است، رقابت با این دستگاه ها در هند دشوار باشد. در همین حال، سامسونگ فروش نسخه Exynos را که زمانی به 32999 روپیه (تقریباً 400 دلار) کاهش یافته بود، از طریق فروشگاه آنلاین خود در این کشور متوقف کرده است. اگرچه ممکن است همچنان در کانال های خرده فروشی آفلاین در دسترس باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین شبیه سازهای پلی استیشن برای اندروید

گلکسی S21 FE “جدید” اندروید 13 را در جعبه اجرا می کند

سامسونگ نسخه اسنپدراگون گلکسی اس 21 FE را با اندروید 13 خارج از جعبه عرضه می کند. این شرکت نسخه اندروید را در صفحه فهرست محصولات خود مشخص نکرده است، اما یکی از مدیران پشتیبانی مشتری به ما گفت که آخرین نسخه اندروید وارد بازار خواهد شد. این به این معنی است که دستگاه به‌روزرسانی‌هایی را تا اندروید 17 دریافت می‌کند. با این حال، مدیر پشتیبانی نمی‌تواند آن را تأیید کند.

گلکسی اس 21 FE اصلی با اندروید 12 عرضه شد و به‌روزرسانی‌های اندروید 16 را دریافت خواهد کرد. تنها تغییر قابل توجه دیگر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استاندارد است. سامسونگ هیچ پیکربندی حافظه یا ذخیره سازی دیگری ارائه نمی دهد. این دستگاه همچنین در حال دریافت یک نوع رنگ آبی دریایی جدید است که با رنگ‌های گرافیت، اسطوخودوس، زیتونی و سفید موجود است. همه چیز بدون تغییر باقی می ماند.

برای یک جمع بندی سریع، گلکسی اس 21 FE دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی Full HD+ Super AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. از محافظ صفحه نمایش Corning Gorilla Glass Victus بهره می برد و بدنه ای با استاندارد IP68 دارد.

سامسونگ یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی پشتی با OIS (تثبیت کننده اپتیکال تصویر) در نظر گرفته است. همچنین دارای دوربین زوم 8 مگاپیکسلی (زوم اپتیکال 3 برابر) و دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی یک سنسور 32 مگاپیکسلی است.

Galaxy S21 FE یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 25 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی دارد. همچنین از شارژ بی سیم معکوس پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های برجسته این گوشی می توان به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، بلندگوهای استریو، پشتیبانی از Samsung DeX، امنیت سامسونگ ناکس، بلوتوث 5.0، وای فای 6 و NFC اشاره کرد. می‌توانید بررسی Galaxy S21 FE ما را برای عملکرد روزمره آن بررسی کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  در اینجا تخم مرغ عید پاک اندروید 14 جدید است
امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/scz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *