بهترین لوازم جانبی گوگل پیکسل 7

زمان مطالعه: 7 دقیقه

در نهایت، گوگل پیکسل 7 اکنون در دسترس است و ارزش آن واقعاً خوب است و 600 دلار است. Google Pixel 7 در واقع کمی کوچکتر از Pixel 6 در سال گذشته است، بنابراین آن موارد از Pixel 6 مناسب نیستند. می‌توانید مجموعه ما از بهترین قاب‌های Pixel 7 را در اینجا بررسی کنید.

حالا بیایید درباره صحبت کنیم. با Google Pixel 7 جدید خود، احتمالاً می خواهید بهترین لوازم جانبی را برای استفاده کامل از تلفن جدید خود داشته باشید. بنابراین این چیزی است که ما امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد. از لوازم جانبی شخص اول مانند Pixel Watch و Pixel Stand گرفته تا گزینه های شخص ثالث مانند Anker 735 Charger – زیرا شارژری در جعبه وجود ندارد.

بهترین لوازم جانبی گوگل پیکسل 7

مثل همیشه، این لیست دارای انواع لوازم جانبی مختلف است که ممکن است بخواهید برای Pixel 7 خود تهیه کنید. از شارژرهای بی سیم گرفته تا ساعت های هوشمند، شارژرها و حتی برخی بسته های باتری. پس بیایید شروع کنیم.

هزینه از کجا بخریم
شارژر سریع UGREEN 65W GaN 49 دلار آمازون
Google Pixel Watch 349 دلار بهترین خرید
PopSockets 15 دلار آمازون
Google Pixel Stand 2 79 دلار آمازون
شارژر قابل حمل RAVPower 20000mAh پاوربانک PD 3.0 40 دلار آمازون
کابل UGREEN USB-C به USB-C (بسته 2) 16 دلار آمازون
Google Pixel Buds Pro 199 دلار آمازون
Fitbit Versa 3 229 دلار آمازون
پایه ماشین Spigen Kuel S40 18 دلار آمازون
شارژر 30 واتی USB-C گوگل 23 دلار آمازون

شارژر سریع UGREEN 65W GaN

51Hn2XLbivL AC SL1500

  • قیمت: 49 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

این شارژر شرکت UGREEN یک شارژر 65 واتی GaN می باشد. این بدان معناست که بسیار کوچک است، اما همچنین بسیار سریع است. دارای شاخک تاشو است که برای مسافرت عالی است. همچنین دو پورت USB-C به همراه یک پورت USB-A روی برد وجود دارد.

این حداکثر 65 وات است، به این معنی که هر چه تعداد دستگاه‌های بیشتری را به برق وصل کنید، سرعت شارژ آن‌ها کندتر می‌شود. اما برای شارژ لپ تاپ به اندازه کافی سریع است که واقعا خوب است.

شارژر سریع UGREEN 65W GaN – آمازون

Google Pixel Watch

61JACry6ngL AC SL1500

Google Pixel Watch اولین ساعت هوشمند این شرکت است و در حالی که با تمام دستگاه‌های اندرویدی کار می‌کند، با پیکسل 7 حتی بهتر کار می‌کند. این ساعت در انواع WiFi و LTE عرضه می‌شود که نوع LTE 50 دلار بیشتر قیمت دارد. از eSIM استفاده می کند و می تواند به هر شرکت مخابراتی اضافه شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  جدیدترین لوازم جانبی اپل در سال ۲۰۲۳

Pixel Watch روی Wear OS 3.5 با یکپارچه سازی Fitbit اجرا می شود. به یاد داشته باشید که گوگل مالک Fitbit است، بنابراین جای تعجب نیست. این ساعت نسبتاً کوچکی است که ضخامت آن 41 میلی متر است. و شما می توانید بررسی کامل ما را در اینجا بررسی کنید.

Google Pixel Watch – بهترین خرید

PopSockets: PopGrip

لوازم جانبی galaxy s21

PopGrip از PopSockets یک لوازم جانبی واقعاً خوب برای واقعاً هر تلفنی است. و دلیل اینکه این بهترین PopSocket است که در حال حاضر می توانید بخرید این است که به شما امکان می دهد تا بالاترین را عوض کنید. بنابراین اگر می خواهید رنگ را تغییر دهید، می توانید این کار را انجام دهید.

PopGrip واقعا عالی است زیرا به شما امکان می دهد گوشی خود را بسیار راحت تر نگه دارید، به خصوص برای تلفن های بزرگتر، اما حتی در گوشی های کوچکتر مانند OnePlus 10 Pro نیز عالی عمل می کند. اما همچنین به عنوان نوعی پایه پایه برای گوشی هوشمند شما عمل می کند. به شما امکان می دهد در پروازهای طولانی برای تماشای یک یا دو فیلم از آن استفاده کنید، بدون اینکه مجبور باشید تلفن خود را تمام مدت نگه دارید. این یک اختراع واقعاً نابغه است و چیزی است که همه باید داشته باشند.

می توانید PopGrip را به قاب خود وصل کنید تا گوشی شما را هم خراب نکند.

PopSockets: PopGrip – Amazon

Google Pixel Stand 2

51Q5xfJhcYL AC SL1500

  • قیمت: 79 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

Google Pixel Stand 2 یک شارژر بی سیم گران قیمت است که بسیار شبیه سایر لوازم جانبی شخص اول است. اما جایی که نسبت به رقبا برتری دارد سرعت شارژ است. Pixel Stand 2 تنها دستگاهی است که می تواند Pixel شما را با حداکثر 23 وات شارژ کند.

همچنین چند ترفند دیگر در آستین خود دارد. از آنجایی که در یک زاویه قرار دارد، برای داشتن یک جلسه Google Meet یا Zoom در حین شارژ شدن عالی است. همچنین می‌تواند به شما امکان دسترسی سریع به کنترل‌های رسانه و کنترل‌های خانه هوشمند را دقیقاً روی صفحه نمایش دهد، در حالی که شارژ می‌شود. چیز مهمی نیست، اما قطعا مفید است.

Google Pixel Stand 2 – Amazon

شارژر قابل حمل RAVPower 20000mAh پاوربانک PD 3.0

لوازم جانبی galaxy s21

پاور بانک RAVPower Portable Charger 20000mAh PD 3.0 یک گزینه واقعا عالی برای بسته باتری OnePlus 10 Pro است. این شارژر سریع ارائه می دهد، اگرچه احتمالاً برای OnePlus 10 Pro به آن نیاز نخواهید داشت، زیرا عمر باتری واقعاً خوبی را ارائه می دهد.

همچنین از دو پورت USB-A با شارژ سریع استفاده می کند تا بتوانید دستگاه های دیگر را همزمان شارژ کنید. RAVPower همچنین دارای دو پورت USB-C دیگر برای ورودی است که در زمانی که نیاز به شارژ سریع این باتری دارید، واقعاً خوب است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  RGB را با این لوازم جانبی JSAUX به Steam Deck خود اضافه کنید

شارژر قابل حمل RAVPower 20000mAh پاور بانک PD 3.0 – آمازون

کابل UGREEN USB-C به USB-C (بسته 2 عددی)

71Vr Fu4rHL AC SL1500

این کابل های UGREEN واقعاً چشمگیر هستند و همچنین بسیار ارزان هستند. این هر دو کابل بافته شده 3.3 فوتی هستند. آنها قادرند تا سرعت شارژ 100 وات را تحمل کنند که بسیار خوب است.

با Pixel 7، همیشه ایده خوبی است که چند کابل USB-C اضافی در اطراف خود داشته باشید، زیرا هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است یکی از آنها را گم کنید.

کابل UGREEN USB-C به USB-C – آمازون

Google Pixel Buds Pro

61Zs oefoDL AC SL1500

Pixel Buds Pro بهترین جفت هدفون برای همراهی با Google Pixel 6a جدید شماست. اینها نیز 199 دلار هستند، بنابراین بسیار گران هستند، اما ارزش قیمت را دارند.

Pixel Buds Pro حدود 11 ساعت عمر باتری مداوم دارد که دست کم بسیار چشمگیر است. علاوه بر این، می‌توانید حدود 31 ساعت با کیس شارژ همراه خود استفاده کنید. گوگل همچنین حالت حذف نویز فعال و شفافیت را در اینجا اضافه کرده است.

Google Pixel Buds Pro – Amazon

Fitbit Versa 3

71NVIDruxqL AC SL1500

Fitbit Versa 3 یک ردیاب تناسب اندام عالی برای همراهی با سایر لوازم جانبی OnePlus 10 Pro شما است. مخصوصاً اگر به دنبال این هستید که در این سال خوش اندام شوید.

Versa 3 آخرین نسخه از سری Versa برای Fitbit است. این همه ردیابی تناسب اندام را که از Fitbit انتظار دارید ارائه می دهد. از جمله توانایی ردیابی مراحل، تمرینات، کالری سوزانده شده و موارد دیگر. همچنین می تواند برخی از اعلان ها را به مچ دست شما برساند.

Fitbit Versa 3 – آمازون

پایه خودروی Stealth Spigen Kuel S40

لوازم جانبی پیکسل 5

این یکی از جالب‌ترین پایه‌های ماشین است که واقعاً شبیه پایه‌های ماشین نیست.

پایه اتومبیل رادارگریز Spigen Kuel S40 یک پایه اتومبیل مینیمالیستی برای کسانی است که نمی خواهند از آهنربا استفاده کنند. این یک پایه اتومبیل است که در صورت عدم استفاده جمع می شود. کافی است آن را باز کنید و گوشی خود را در حالت افقی در پایه قرار دهید و شما آماده هستید. این گزینه خوبی است، زیرا زمانی که از آن استفاده نمی کنید نسبتا کوچک است، به طوری که دید شما را به جاده مسدود نمی کند.

اسپیگن پایه اتومبیل Kuel S40 Stealth را تنها در یک رنگ ارائه می دهد. که مشکی و آبی است، بنابراین می تواند کمی بیشتر با ماشین شما ترکیب شود.

Spigen Kuel S40-2 Turbulence Car Mount – آمازون

شارژر 30 واتی USB-C گوگل

51BjEHzAv5L AC SL1500

  • قیمت: 23.25 دلار
  • از کجا بخریم: آمازون

Google Pixel 6a فقط می‌تواند تا 30 وات شارژ شود، بنابراین شارژر USB-C Google نیز گزینه‌ای عالی برای شارژ کردن است. موارد دیگر را نیز شارژ خواهد کرد. با این حال، ما همچنان یکی از شارژرهای دیگر این لیست را توصیه می کنیم، زیرا می توانید موارد بیشتری و با سرعت های بالاتر (برای دستگاه های دیگر) شارژ کنید.

شارژر 30 واتی USB-C گوگل – آمازون

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GJeidi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *