اینستاگرام کانال های پخش را معرفی کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با ویژگی کانال های پخش خود، روش جدیدی را برای سازندگان معرفی کرده است تا با دنبال کنندگان تعامل داشته باشند. این کانال‌های پیام‌رسانی یک به چند در حال آزمایش با تعدادی از سازندگان منتخب ایالات متحده هستند و برنامه‌هایی برای گسترش بیشتر در آینده وجود دارد.


سازندگان اینستاگرام کانال های پخش را دریافت می کنند

این ویژگی جدید توسط مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا در کانال پخش خود در 16 فوریه 2023 اعلام شد. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا “مستقیماً با دنبال کنندگان خود در مقیاس درگیر شوند”.

همانند دیگر چت‌های اینستاگرام، سازندگان می‌توانند متن، عکس، ویدیو، یادداشت‌های صوتی و نظرسنجی را در این کانال‌ها ارسال کنند. با این حال، به عنوان یک کانال یک به چند، فقط سازندگان قادر به ارسال پیام خواهند بود. در همین حال، فالوورها می توانند به محتوا واکنش نشان دهند و در نظرسنجی ها رای دهند.

عرضه اولیه محدود به چند سازنده آمریکایی است، اما طبق گفته اینستاگرام، ویژگی‌ها و کاربران بیشتری در ماه‌های آینده معرفی خواهند شد. یک ویژگی آینده شامل امکان دعوت از یک سازنده دیگر برای مشارکت در کانال است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  TikTok پست های متنی را که شبیه استوری های اینستاگرام هستند معرفی می کند

سازندگانی که در حال حاضر در حال آزمایش کانال های پخش هستند عبارتند از: آستین اسپرینز، کلوئی کیم، دیوید آلن، FaZe Rug، Flau'jae، گیلبرت برنز، جاش ریچاردز، کارن چنگ، کیتی فینی، لونی سوم، مکنزی درن، میکایلا شیفرین، تانک سیناترا، و والکیرا. .

Meta<\/a>"">
کانال پخش نمونه اینستاگرام
اعتبار تصویر: متا

سازندگان با ارسال پیامی از صندوق ورودی خود، کانالی را راه‌اندازی می‌کنند و پس از آن، دنبال‌کنندگان یک اعلان برای پیوستن دریافت می‌کنند. فقط دنبال کنندگان می توانند به یک کانال پخش بپیوندند.

اعضای کانال همچنین می توانند فرکانس اعلان ها را از کانال تنظیم کنند. سازندگان قادر خواهند بود برای محتوای انحصاری کانال‌های پخش فقط برای مشترکین ایجاد کنند.

سازندگان علاقه مند به پیوستن به آزمون کانال می توانند در لیست انتظار کانال های پخش اینستاگرام ثبت نام کنند.

راهی جدید برای تعامل سازندگان

موفقیت کانال های پخش به نحوه واکنش کاربران به ویژگی جدید بستگی دارد. اما برای کسانی که افراد مشهور را دنبال می کنند، این ممکن است راهی جدید برای آنها ایجاد کند تا زندگی روزمره و به روز رسانی حساب های مورد علاقه خود را دنبال کنند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Rph
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *