اکنون می توانید با ChatGPT در اسنپ چت صحبت کنید، اما هیچ رازی را فاش نکنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

عکس استوک آرم اسنپ چت 6

 

  • اسنپ ​​چت یک ربات مجهز به را در اپلیکیشن خود معرفی کرده است.
  • این هوش مصنوعی من نام دارد و مجهز به مکالمه طبیعی با کاربران است.
  • این پلتفرم پاسخ‌های ربات را برای پیروی از دستورالعمل‌های ایمنی و اعتماد Snapchat محدود کرده است.

اسنپ ​​چت یک ربات هوش مصنوعی مجهز به ChatGPT را در داخل اپلیکیشن خود منتشر کرده است. این اولین پیاده سازی چت ربات ویروسی OpenAI در یک برنامه رسانه اجتماعی است که “هوش مصنوعی من” نام دارد.

هوش مصنوعی من برای کاربران اسنپ چت پولی در دسترس است. اگر عضویت 3.99 دلاری در ماه اسنپ چت پلاس را دارید، چت بات را در بالای برگه چت پین می‌کنید. حتی اشپیگل، مدیر عامل اسنپ به این موضوع گفت آستانه که سرویس مبتنی بر ChatGPT در نهایت در دسترس همه کاربران اسنپ چت قرار خواهد گرفت.

کاربران اسنپ چت همچنین می توانند نام هوش مصنوعی من را تغییر دهند و با آن یک تصویر زمینه سفارشی به چت های خود اضافه کنند.

AI من اسنپ چت ChatGPT

اگر امیدوار بودید که انواع پاسخ ها را از ربات در اسنپ چت دریافت کنید، ممکن است از دانستن اینکه پلت فرم رسانه های اجتماعی پاسخ های خود را محدود کرده است ناامید شوید. مهندسان اسنپ هوش مصنوعی را داده‌اند تا از دستورالعمل‌های ایمنی و اعتماد شرکت پیروی کند تا از توهین، خشونت، محتوای صریح جنسی، نظرات سیاسی و اطلاعات گمراه‌کننده جلوگیری کند.

با این حال، این شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود خاطرنشان می کند که هوش مصنوعی من مستعد توهم است و هنوز هم می توان او را فریب داد و تقریباً هر چیزی را گفت. اسنپ ​​چت خاطرنشان می کند: «تمام مکالمات با هوش مصنوعی من ذخیره می شود و ممکن است برای بهبود تجربه محصول بررسی شود. این شرکت به کاربران هشدار داده است که هیچ رازی را با چت بات در میان نگذارند و برای مشاوره به آن اعتماد نکنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه حذف اسنپ چت

به گفته اشپیگل، “ایده بزرگ این است که علاوه بر صحبت با دوستان و خانواده خود هر روز، هر روز با هوش مصنوعی صحبت کنیم.”

اسنپ ​​چت یک کلیپ کوتاه در توییتر منتشر کرد که نشان می‌دهد چگونه هوش مصنوعی من در چند ثانیه یک هایکو، یک شعر کوچک به سبک ژاپنی، درباره فردی که شیفته پنیر است، نوشته است. نمونه زیر را می توانید ببینید.

این دومین باری است که شاهد اجرای ChatGPT در یک اپلیکیشن موبایل هستیم. مایکروسافت اخیراً ربات مجهز به هوش مصنوعی را در برنامه های موبایل Bing و Edge خود ادغام کرده است. نسخه چشمگیر مایکروسافت همچنین دارای قابلیت استفاده از ورودی های صوتی برای مکالمه با هوش مصنوعی است. متأسفانه، مکالمات با هوش مصنوعی من اسنپ چت به تایپ محدود می شود. با این حال، این شرکت ربات را آغاز آینده ای می داند که در آن همه ما می توانیم با هوش مصنوعی مثل یک انسان صحبت کنیم.

 

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vHZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *