بازی ماجراجویی پسا آخرالزمانی «Highwater» به نتفلیکس می پیوندد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

نتفلیکس یک بازی موبایل دیگر را به لیست در حال رشد عناوین در دسترس خود اضافه کرده است که Highwater داستان ماجراجویی پسا آخرالزمانی خود را به پلتفرم موبایل آورده است. اگرچه نتفلیکس این بازی را به عنوان یک بازی ماجراجویی طبقه بندی می کند، مبارزه حول محور استراتژی نوبتی تاکتیکی است.

به طور کلی، به لطف کاوش و روایت، علاوه بر مبارزه با استراتژی نوبتی، ترکیبی سالم از ماجراجویی و استراتژی را در اینجا خواهید داشت. Highwater سال گذشته معرفی شد و توسط استودیو Demagog توسعه یافته و توسط Rogue Games Inc منتشر شد. ابتدا در سال 2022 در Summer Games Fest فاش شد و قرار بود در سال 2022 منتشر شود. اما با تاخیر ضربه خورد. اکنون که راه‌اندازی شده است، به لطف نسخه موبایلی آن به میلیون‌ها بازیکن دیگر گسترش یافته است. به اندازه کافی جالب توجه است که ابتدا گوشی موبایل را لمس می کند. در حالی که هنوز می توانید فقط نسخه Steam را در لیست علاقه مندی ها قرار دهید.

مانند سایر بازی‌های نتفلیکس، برای اجرای محلی این بازی در تلفن خود به اشتراک نیاز دارید. اگرچه همیشه می‌توانید از چیزی مانند پارسک برای پخش آن از طریق اینترنت در تلفن خود پس از راه‌اندازی نسخه Steam استفاده کنید.

علاوه بر Highwater، نتفلیکس از انتشار آینده Paper Trail خبر می دهد

Highwater بازی خوبی به نظر می رسد که اگر می خواهید چیزی را در حال حاضر بازی کنید، باید آن را امتحان کنید. اما اگر می خواهید چیزی برای بازی بعداً انجام دهید، چشم خود را به Paper Trail نگه دارید. امروز نتفلیکس اعلام کرد که در اواخر سال جاری Paper Trail را به لیست بازی های خود اضافه می کند.

این بازی دیگری است که قرار است در سال 2023 منتشر شود و در حال حاضر مانند Highwater در لیست علاقه مندی های Steam موجود است. Paper Trail همچنین برای PS5، PS4، Xbox Series X|S، Xbox One و Nintendo Switch عرضه خواهد شد. علاوه بر این دو اعلامیه، می‌توانید تریلرهای رسمی هر دو بازی را در زیر مشاهده کنید. یا فقط مستقیماً وارد بازی Highwater شوید زیرا در حال حاضر برای دانلود در تلفن شما در دسترس است. و اگر Highwater کاملاً توجه شما را جلب نمی کند، نتفلیکس پیشنهادات زیادی در دسته بازی های خود دارد.

https://www.youtube.com/watch?v=eJeYB8UuMnQ
https://www.youtube.com/watch?v=nZdy0SUQokE
5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/cCA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *