تسلا پشتیبانی Apple AirPlay را اضافه می کند، اما همچنان CarPlay را رد می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی تسلا پشتیبانی Apple AirPlay را اضافه می کند، اما همچنان CarPlay را رد می کند
همراه ما باشید

تسلا مدل 3

فضای داخلی تسلا مدل 3 فعلی.

تسلا

تسلا که هنوز از Apple CarPlay پشتیبانی نکرده است، سرانجام در حال آماده شدن برای ادغام Apple AirPlay در نرم افزار خودرو است. این به رانندگان اجازه می‌دهد تا صدا و احتمالاً ویدیو با کیفیت بالاتر را از آیفون خود به خودروهای تسلا خود پخش کنند.

این خبر در یادداشت‌های انتشار به‌روزرسانی 4.23 برنامه تسلا در برنامه Not a Tesla است که شامل Apple AirPlay، نماد برنامه، بازنشانی نمایه تسلا، پیوندهای سریع و اصلاحات جزئی است. فرض بر این است که آخرین به‌روزرسانی برنامه تسلا از Apple AirPlay برای موسیقی و پادکست و همچنین پتانسیل ویدیو پشتیبانی می‌کند، اما تسلا به طور رسمی ادغام AirPlay را تأیید نکرده است.

همچنین: Bluesky vs. Threads vs. Mastodon: اگر توییتر را ترک کنید، کجا خواهید رفت؟

AirPlay فناوری توسعه یافته توسط اپل است که به کاربران آیفون اجازه می دهد به صورت بی سیم از تلفن های هوشمند (یا آی پد) خود به وسایل نقلیه تسلا خود استریم کنند. افراد می توانند از AirPlay برای پخش جریانی ویدیو، انعکاس صفحه نمایش خود و پخش صدا در تلویزیون یا بلندگو استفاده کنند. AirPlay از Wi-Fi به جای بلوتوث برای پخش جریانی از یک دستگاه به دستگاه دیگر استفاده می کند و خروجی با کیفیت بالاتری ارائه می دهد.

اگرچه اکثر سازندگان خودرو ادغام CarPlay را که به طور خاص برای وسایل نقلیه توسعه یافته است، انتخاب می کنند، ادغام تسلا از AirPlay را می توان به عنوان گامی به سوی ادغام آینده CarPlay در نظر گرفت – گامی در جهت درست.

همچنین: چگونه اپل کارپلی بی سیم را به ماشین خود اضافه کنیم

Apple CarPlay فناوری است که به طور یکپارچه آیفون کاربر را با سیستم اطلاعات سرگرمی وسیله نقلیه خود ادغام می کند و عملکرد گوشی هوشمند را به نمایشگر خودرو گسترش می دهد. این به کاربران آیفون یک رابط کاربری آشنا بر روی صفحه نمایش خودروی خود می دهد، جایی که می توانند با استفاده از صفحه نمایش لمسی ماشین خود به مخاطبین، پیام ها، موسیقی، پادکست ها و سایر برنامه های آیفون دسترسی داشته باشند.



امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yEhgDi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *