ویژگی جدید ChatGPT استفاده از آن را بسیار بهتر خواهد کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با مجله هشت پیک با مقاله ی ویژگی جدید استفاده از آن را بسیار بهتر خواهد کرد
همراه ما باشید

، شرکت سازنده ChatGPT، در میانه یک تحقیق بسیار بزرگ است. با این حال، این بدان معنا نیست که این شرکت نمی تواند ویژگی های جدیدی را به ذهن خود ارائه کند. این شرکت به تازگی دستورالعمل های جدید چت سفارشی را برای ChatGPT اعلام کرده است. این کار روند استفاده از آن را بسیار سریعتر می کند.

وقتی مکالمه جدیدی را در ChatGPT شروع می کنید، از یک بوم خالی شروع می کنید. اگر به دلایل تصادفی از ربات چت استفاده می کنید، مشکل چندانی نیست. با این حال، اگر به دلیل خاصی به چت بات اعتماد می کنید و این دلیل نیاز به چندین مکالمه دارد، ممکن است کمی خسته کننده باشد. هر بار که مکالمه ای را شروع می کنید، باید دوباره به ChatGPT توضیح دهید که در مورد چیست.

اما OpenAI دستورالعمل‌های چت سفارشی را برای ChatGPT توسعه داد

OpenAI از مشتریان 22 کشور بازخورد دریافت کرد و به نظر می‌رسد که شروع مکالمات از لوح‌های خالی یک نگرانی در میان کاربران است. بنابراین، این شرکت در حال انتشار یک ویژگی است که به کاهش این مشکل کمک می کند.

این ویژگی دستورالعمل های سفارشی نام دارد. وقتی این ویژگی را فعال می‌کنید، می‌توانید کمی درباره خودتان و نوع محتوایی که تولید می‌کنید به ChatGPT بگویید. سپس، این اطلاعات را برای مکالمات بعدی به خاطر می آورد. به این ترتیب، حتی اگر مکالمه جدیدی را شروع کنید، چت ربات از قبل می داند که در مورد چه چیزی صحبت می کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بررسی مشکلات تولید محتوا با ChatGPT

اگر معلم کلاس سوم هستید و دائماً از ChatGPT برای کمک به برنامه های درسی خود استفاده می کنید، می توانید از همان ابتدا به آن بگویید. ChatGPT این را به خاطر می آورد، بنابراین اگر مکالمه جدیدی ایجاد کنید، لازم نیست به آن بگویید که معلم کلاس سوم هستید. شما فقط می توانید شروع به تولید آنچه می خواهید کنید.

این یک ابزار بسیار مفید برای “ChatGPT-ers” مشتاق است. اگر در هر نقطه ای بخواهید این ویژگی را غیرفعال کنید، می توانید به سادگی کلید را خاموش کنید. این به ارائه بوم های خالی برای کار کردن به شما برمی گردد.

در حال حاضر، این ویژگی فقط برای مشترکین پلاس در دسترس است. OpenAI اعلام کرد که در نهایت این ویژگی را برای کاربران استاندارد به ارمغان خواهد آورد.

امیدواریم از این مقاله مجله هشت پیک نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 8pic باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/whgsTD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *