تعامل کاربران Threads از زمان راه اندازی کاهش یافته است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Threads هنگامی که برای اولین بار هفته گذشته راه اندازی شد، موج زد و از آن زمان تاکنون بیش از 100 میلیون کاربر جمع آوری کرده است. این حتی باعث شد توییتر ایلان ماسک صحبت کند (و احتمالاً از متا شکایت کند). در حالی که اینطور است، تعامل کاربران Threads از زمان راه اندازی آن اندکی کاهش یافته است.

این پلتفرم بسیار شبیه به توییتر است. حداقل همین ذهنیت را به ارمغان می آورد. مردم می توانند افکار سریع خود را پست کنند و آنها را با تصاویر و ویدیوها و GIF تقویت کنند. شباهتی به توییتر ندارد. شبیه توییتر است قبل از ایلان ماسک مسئولیت را بر عهده گرفت. این یکی از دلایلی است که مردم به پلتفرم جدید هجوم آورده اند.

اما، تعامل کاربران Threads اندکی کاهش یافت

بر اساس گزارش CNBC، چندین منبع در حال بررسی اعداد Threads هستند و در حال گزارش افت پس از ماه عسل هستند. برج سنسوریکی از منابع گزارش دهنده در Threads مشاهده کرد که در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته تعداد کاربران فعال روزانه حدوداً کاهش یافته است. 20% از شنبه همچنین، کسانی که در این پلتفرم بودند تقریباً نیمی از زمان را صرف کردند – 10 دقیقه از 20 دقیقه کمتر.

یک شرکت دیگر، وب مشابه، همچنین دارای تجزیه و تحلیل; با این حال، اینها فقط برای برنامه اندروید هستند. آمارهای مربوط به برنامه آی او اس باید به زودی ارائه شود. بر اساس داده های این شرکت، Threads در روز دوشنبه 36.6 میلیون کاربر داشت.

Similarweb نشان داد که در 7 جولای به اوج خود رسیده است. بین آن روز تا این دوشنبه، Threads حدود 25 درصد از کاربران فعال روزانه خود را از دست داد. بین 6 ژوئیه و 10 جولای، زمان صرف شده در برنامه از 20 دقیقه به حدود 8 دقیقه کاهش یافت. این یک 60% رها کردن

آیا متا باید نگران باشد؟

Meta’s Threads رکوردها را شکست و به سریع ترین پلتفرم رسانه اجتماعی در حال رشد تبدیل شد. اما اکنون، ما شاهد کاهش قابل توجهی هستیم. آیا شرکت باید نگران باشد؟

نه. طبیعی است که یک پلتفرم جدید با گذشت زمان شاهد سقوط باشد. مردم زمان بیشتری را صرف عادت کردن به آن و دیدن این موضوع کردند. پس از سپری شدن زمان، به پشت ذهن مردم حرکت می کند و آنها به روز خود ادامه می دهند. این اتفاق برای سایر برنامه ها می افتد.

ما همچنین نمی‌توانیم این واقعیت را رد کنیم که برخی از افراد به تازگی این برنامه را پیدا کرده‌اند. افرادی هستند که پلتفرم های دیگر را ترجیح می دهند و برنامه را حذف نصب می کنند. در این مرحله، هنوز تعداد زیادی کار وجود دارد که نمی‌توانید در Threads انجام دهید.

بنابراین، این افت فقط همان هیجان اولیه است که باد می کند. پس از چند هفته، ممکن است ایده‌ای از میزان مشارکت کاربر که Threads در سال‌های بعد خواهد دید، به دست آوریم. با گذشت زمان، Threads شاهد اوج و کاهش تعداد خود خواهد بود، زیرا Meta ویژگی های بیشتری را اضافه می کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/obdwsM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *